Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz Busterftw #481 üzenetére

    Az nvidia 2012-ben bemutatott HW nem RT-s HW, és futott volna bármelyik gépen a demójuk, amin van opencl vagy cuda, attól függően, hogy melyikben írják meg, ahogy futott a software renderben is előtte.
    A jelenlegi RT-s játékok jó része se RT-re, hanem path tracingre használja az RT-s részt, akkor vagy az se RT, vagy a doom is az. Tehát akkor most mindenkit átvertek? Sok játéknál az RT-s listákban az is le van írva, melyik effectjeik futnak RT-vel, tehát RT-s darabok vannak bennük, ez volt régen is, mikor software-esen számoltak bele a lightmapbe futás időben, most is tudja ezt szinte az összes game engine.
    10 év múlva nyugodtan vitatkozhatunk újra, hogy vajon ez valódi RT, vagy majd az lesz az, ami perpixel 4k-ban mondjuk 20 sugárpattanással valóban kiszámol minden pixelt, ahogy ezt tette a QuakeRT.

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák