Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
veterán
"Rather than computing or rendering lightmaps during map creation and saving that information in the map data, most light sources are computed in real-time."
Nem ugyanaz a kettő, mert a sugarak nem voltak követve real time és az interakció sem volt követve a tárgyakkal.
Ezt írják is, hogy pont emiatt a soft árnyékok nem voltak tökéletesek. A fény források nem voltak" fixek"Amit te másoltál be "real time" az az animációkra és a scriptekre vonatkozik.
De azt sem írtam, hogy nem volt játékokban RT. Csak nem at runtime.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések