Új hozzászólás Aktív témák
-
S_x96x_S
őstag
> Ez még mindig oké, de sehol sem látom a játékokat,
jövőre a GDC-t figyeld ..
addigra a (játék)fejlesztők upgradelnek Ryzen7000-re, ami alapból
támogatja a "AMD SmartAccess Storage"-t,
( ami + hw-res kitömörítést is támogat a MS Direcstorage-en felül )Az AMD és a Microsoft - (sok pénzzel vagy igérettel ) korrumpál pár játékfejlesztőt
hogy használják ki az új technológia lehetőségeit.
A Game Engine-be is elkezdődik az integráció ( UE5, Unity3D, ..)addigra
- lesznek RDNA3-as GPU-k
- és lesz Gen5-ös M.2 -es SSD.> Jelenlegi tesztekből tudjuk,
A "jelenlegi teszt" mindig a "jelenlegi játékokra" vonatkozik a jelenlegi hardverrel.
És teljesen igazad van, mert annak aki a következő 5 évben is a "jelenlegi" játékokkal játszik,
annak felesleges a költséges upgradelés.A "Jelenlegi" tesztekből néha lehet következtetni a trendre .. de néha nem ..
ráadásul most hiretelen nagyon sok minden változik és a verseny is felgyorsult.
és ebben is van egy kis bizonytalanság.Amúgy a technológia életgörbék gyakran nagyon furcsán alakulnak ..
néha sokáig beragad egy helyen .. aztán hirtelen nagy sebességgel kilő ..ott van pl. a CPU szám .. 3-4 éve még 4 core elég volt mindenre ..
manapság meg legalább 8 core kell .. és talán jövőre már 12 lesz az ajánlott.vagy ott van az AVX-512 ISA ..
ha az AMD képes lesz mobil és desktop szintre benyomni,
akkor egyre több program fogja kihasználni és multiarch-ban AVX2 és AVX512 támogatást adni. ( és talán az Intel-nek is sikerül integrálni az "E" magokba )Sok játék a Zen4-esen már attól is fog gyorsulni, hogy a driverek és a fizikai engine-ek
támogatni fogják az AVX2 és az AVX512 -öt.Lehet, hogy az AMD Zen4-en az AVX-512 -öt a Cinebench új verziója újra engedélyezni fogja,
mert most az Intel ClockDown-os implementációja miatt nincs sok értelme..
"CineBench R23 does not use AVX-512. Maxon has told me that the benefit of using AVX-512 is negated by the clock-down required to keep everything stable, so it isn't used. I'm told this is also why it is disabled in Intel's Embree, (which Cinema4D uses)."
https://twitter.com/iancutress/status/1327358373373898752Az Intel elég sokat optimalizálta az EU5-öt ( SIMD, vectorized instruction .. )
és ha az AMD megtanulta a leckét és rendes AVX-512 implementációt csinált,
akkor a játékfejlesztők a multiarch -os fejlesztésben berakják a Zen4-es AVX512 -es támogatást is a jövőben ..
https://www.intel.com/content/www/us/en/developer/articles/technical/unreal-engines-new-chaos-physics-system-screams-with-in-depth-intel-cpu-optimizations.htmlPersze ez sok-sok "ha" ...
De tényleg sok függ attól, hogy az AMD hogy rakta össze a zen4-et.persz én techno optimista vagyok a Zen4-el kapcsolatban ..
[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"