Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Manbal #9 üzenetére

    Ezt honnan veszed? Nem a konzolokat védeném, nekem sincs egy sem, de konzolon főképp a keleti hatások és nagyobb piaci erő és tőke miatt sokkal több a kreatív, egyedi játék, mint PC-n.

    A PC-s ipar meg magát nyírta ki, amikor engedett az ilyen Blizzard-szintű piaci szörnyszülötteknek, akiknél a játék 10 éves fejlesztéséből 7 évet a piackutatás tesz ki, meg az orrba-szájba játszogatás, hogy minél többet és jobban lopjanak, fél évig készül az engine, fél évig a sztori, a maradékot meg az algoritmus megírása teszi ki, amit a félkegyelmű gémerek "kiegyensúlyozásnak" neveznek, pedig csak egy körmönfont randomizáló algoritmus, ami többnek álcázza a megyek aszt ölök játékmenetet. A komák beették, az eredmény rekordeladások sorozata, kismillió klón, tízmilliós nagyságrendű, évekre lekötött, hardcore-rá tett pléjer és egy haldokló piac. Mert senki ne mondja nekem, hogy ez a lekötött játékos-tömeg nem számottevő a piacon, amikor a Blizzard kizárólag PC-re fejleszt, mégis piaci világelső?! Tőkeerőben mindenképp...

    A konzolokon max a hardcore szimulátorok nem képviseltetik magukat, de azokra sajna PC-n is szarik manapság mindenki. Az építkezés meg... Pfff... A PC-s ipar fejlődése 10% innováció, 90% porhintés. 10 éve is lehetett volna Quad Core-unk meg gDDR5-ös videokártyánk SSAO-val, HDAO-val, meg minden szirszarral, de mégis: míg ma a valós idejű sugárkövetéssel kacérkodik a szakma, egy a minap a kezembe került '97-es PC-s magazin a Hexen 2 kapcsán még a távolság függvényében finomodó textúrákat is elérhetetlen álomnak aposztrofálta.

    A Remedy/Microsoft duó meg nyaljon sünt, írok is én mindjárt az ügyfélszolgálatnak... :W :W

    Wolverine: Ó, mennyire a fején találtad a szöget! És az utolsó kreatív játékuk a Blackthorne volt '94-ben, meg talán a Warcraft...

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák