Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cousin333

    addikt

    válasz jakobkacsa #50 üzenetére

    Na jó, de a falas példánál maradva: Ha van a gépedben ilyen chip, akkor a falat kis túlzással téglánként rakod össze, hogy robbanásnál ezek az elemek a fizika törvényeinke engedelmeskedve távolodjanak el egymástól. Ha nincs ilyen chip,akkor elég egy téglatest, meg ráhúzva egy csinos textúra, ami robbanás után legfeljebb megfeketedik. A plusz munka abból is állna, hogy kezelni kéne a fizikát. Attól hogy nagyobb a számítási kapacitás, még nem lesz automatikusan több mozdítható elem a pályán, hacsak nem programozzák bele.

    Az lenne szerintem a lényeg, hogy végra kvázi vlós fizikát kapnál. Mert azért valljuk meg őszintén, az eddigi játékokban az egyes testek elmozdíthatóságának fizikája csak annyiban jelent, meg, hogy lehetett ujjal mutogatni, hogy lám lehet ilyet is. Egy FPS-be pl messziről látszik egy tárgyról, hogy moszdítható, vagy csak oda van rakva díszletként. És azért az mégiscsak illúzióromboló, ha a z ellenfél figyelmének elterelésére szánt kólásdobozt leveheted a polcról, a mellette levő tányérokat már nem törheted el.

    (Miért, akkor mégis hova tartozik :)? Ide IS simán tartozhat, mert erről van szó a cikkben (mmint a fizikai processzorról). Ez a tpoc meg annyira pezseg, amenniyre mi ide írunk. Mivel azok a topikok sokkal átfogóbb témáról szólnak és valószínűleg több embert érdekelnek, nyilván népszerűbbek és tovább tartanak majd.)

    [Szerkesztve]

    "We spared no expense"

Új hozzászólás Aktív témák