Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    Topikgazda

    válasz mszutyanyi #2919 üzenetére

    Feltéve, hogy a játék szimulálja a fizikát
    Mást nem nagyon tud csinálni.:N Aztán persze ezt teheti jól is, rosszul is.
    Sokan szidták anno pl. a labda pattogását, pedig "alapvetően" úgy pattan,
    ahogy kell, csak (valószínűleg) a szimulált tömegével vannak problémák...
    De hát az egész játék sem annyira vérprofi szimulátor, sőt...:DDD Fun game!
    (Amibe néha idegesítő bugok csúsznak be, mint pl. a kocsi megakadásai:
    persze, ha belever a kasztni a földbe oké, de máskor simán átmegy rajta.)

    A 45 fokos dolgot én is úgy tudom. A Holdon azért is próbálkozom. Normál
    pályákon viszont (volt is, lesz is ilyen) akkor már ballisztikus pályát kellene
    számolgatni, hiszen tuti, hogy vmiféle (de nem valós!) légellenállást számol:
    ezért lehet a különböző forgásokkal befolyásolni repülés közben, hogy hova
    érkezzél... Sőt a Supercar konkrétan képes a levegőben megfékezni magát.

    De visszatérve a ferde hajításra!:DD Azért annyiban más, hogy amíg ki nem
    fogy a benzin, folyamatosan tud nőni a sebesség, és nem mindegy, milyen
    irányban* teszi márpedig egy icipici forgás is elrontja, szóval a véleményem
    az, hogy MF nélkül nincs tökéletes ugrás. Kell az ötlet, kell a kivitelezés, s
    hát a végén kell az a szükséges plussssz, hogy Miss Mázli veled legyen.:D

    *: azért se, mert egy bizonyos vízszintes sebességkomponens-érték felett a
    Thruster letilt (piros villogás, minimális tolóerő), ezért nem lehet a maximális
    lendülettel kilőve az ugratóról a lehető legmesszebbre jutni, pedig alap lenne.

    A fentiek fényében mindenkinek jó kísérleti fizikázást és éjszakát kívánok!:D

Új hozzászólás Aktív témák