Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GodGamer5

    addikt

    válasz Raysen623 #27 üzenetére

    A Cryengine továbbra is etalon körüli szintet tud, elég csak megnézni az új egyelőre dx11 -en elérhető szoftveres ray-tracing techdemot.
    Ja és attól, hogy a grafika fejlődik, semmi nem szab határt, hogy az ai és a fizika is fejlődjön, főleg az új api-k mellett, csak mivel a konzolok már így is alig bírják szusszal, a pc-meg nem szempont a fejlesztőknek, ezért ezt megint csak az új gen fogja elhozni nekünk.
    Azért ha megfigyeled csak olyan feature-ök fejlődnek, amit a konzolportokra rá lehet húzni, pl a komolyabb játékmenetre is ható fizikát már nem erőltetik, mert a konzolok kihalnának a harmatos cpu-k miatt, pc-re viszont ott a sok plusz számítási kapacitás. Mit csinálnak? Raknak pár eye candy effektet, nagyobb felbontás, hardveresen gyorsított RT stb és máris el lehet mondani, hogy fejlődik minden, pedig ez nem igaz, kb a tudatos hátráltatás kategória, mert direkt generációváltásoknál szokott jönni egy nagyobb látványbeli ugrás, aztán 5-7 évig takarékon megy minden, pedig nem kéne ennek így lennie, dehát pénz beszél...
    És ez addig így is marad, amíg a ps4/xbox a vezető fejlesztői platform.
    Anno pl az NFS porsche 2000 milyen szép volt pc-n és milyen undorító ps1-en. Vagy a Doom 3-at eleinte nem tudrák portolni konzolra, mert egyszerűen nem bírták a hardverek, aztán 1-2 évvel később valamelyest butítva kihozták xbox 1-re. Vagy a FlightnSimulator 2000, amihez évek kellettek, mire volt olyan mainstream pc amin jól futott.
    Ma már nincsenek ilyen esetek, mert nem ennyire bevállalós a piac.

    [ Szerkesztve ]

    "Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

Új hozzászólás Aktív témák