Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
Micsoda meglepetés, hogy kijön pc-re is...
Remélem, hozza a trailer szintet grafikailag is.
#13 Televan:
Mondjuk ezt nyilván poénnak szántad, de elég szomorú, hogy mára csak a fos konzolok után kullog a PC és már szinte nincsenek is rá exkluzív címek....[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
válasz Raysen623 #16 üzenetére
Azért mert a grafikai fejlődés egykét kivételtől eltekinve egyhelyben áll és már indie játékokkal lehet csak játszani, annyira igénytelen lett a AAA kategória... Crysis óra nem volt igazán érdemi fejlődés ezen a téren, pedig a grafika nagyon megdobja a játékokat.
Ja és nem azért fejlesztem a gépem, hogy gyenge grafikájú konzolportokkal játsszak, "a grafika nem minden"-re hivatkozva...
Fasza dolog a játékélmény pl az új Star Wars game is egész jó volt, de néhol szembántóan gyenge volt a grafikája és közben végig malmozott a gépem, annyira nem terhelte...[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
A Death Stranding kivételével minden exkluzívot végigtoltam ps4-en, de attól, hogy elég szép a grafikájuk, még nem jelenti azt, hogy annyira fejlődne a grafika. A Detroit pl óriási élmény volt ps4-en, de most így a demot próbálgatva, nem ájuldoztam tőle. Most ott tartunk, hogy pc-n 3 év alatt nem avul el egy videokártya,-a konzolport minőség miatt- miközben a Crysis idejében már megjelenéskor sem voltak elég erősek sokszor a 30fps-hez sem...
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
Az egész vita abból alakult ki, hogy már rég nem elsődleges platform a pc,-ez számomra mondjuk elég elkeserítő- ezért a fejlődés minimális mértékű évről évre.
A konzolportot pedig sokan félreértik, mert nem az átirat minőségével van bajom, hanem azzal, hogy a pc-sek sokszor- pár hónappal később, itt ott felturbózva- de ugyan azt a konzol képsségeihez méretezett játékot kapják, amelynél a pc-k már akár 5-10 szer többet tudnának, ha az lenne a szempont a fejlesztésnél, így meg lehet lépten nyomon mondani, hogy "dehát a grafika nem minden". És megint ott tartunk, hogy pc-n nincsenek exkluzívok, amire lehet mondani, hogy a varez így meg úgy, de ez nem igaz mert a jó játékokat pc-n ugyanúgy megveszik pl Gta-k, Witcher-ek stb.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
válasz Raysen623 #27 üzenetére
A Cryengine továbbra is etalon körüli szintet tud, elég csak megnézni az új egyelőre dx11 -en elérhető szoftveres ray-tracing techdemot.
Ja és attól, hogy a grafika fejlődik, semmi nem szab határt, hogy az ai és a fizika is fejlődjön, főleg az új api-k mellett, csak mivel a konzolok már így is alig bírják szusszal, a pc-meg nem szempont a fejlesztőknek, ezért ezt megint csak az új gen fogja elhozni nekünk.
Azért ha megfigyeled csak olyan feature-ök fejlődnek, amit a konzolportokra rá lehet húzni, pl a komolyabb játékmenetre is ható fizikát már nem erőltetik, mert a konzolok kihalnának a harmatos cpu-k miatt, pc-re viszont ott a sok plusz számítási kapacitás. Mit csinálnak? Raknak pár eye candy effektet, nagyobb felbontás, hardveresen gyorsított RT stb és máris el lehet mondani, hogy fejlődik minden, pedig ez nem igaz, kb a tudatos hátráltatás kategória, mert direkt generációváltásoknál szokott jönni egy nagyobb látványbeli ugrás, aztán 5-7 évig takarékon megy minden, pedig nem kéne ennek így lennie, dehát pénz beszél...
És ez addig így is marad, amíg a ps4/xbox a vezető fejlesztői platform.
Anno pl az NFS porsche 2000 milyen szép volt pc-n és milyen undorító ps1-en. Vagy a Doom 3-at eleinte nem tudrák portolni konzolra, mert egyszerűen nem bírták a hardverek, aztán 1-2 évvel később valamelyest butítva kihozták xbox 1-re. Vagy a FlightnSimulator 2000, amihez évek kellettek, mire volt olyan mainstream pc amin jól futott.
Ma már nincsenek ilyen esetek, mert nem ennyire bevállalós a piac.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
válasz Raysen623 #30 üzenetére
A konzolokban egy alulórajelezett , energiatakarékos, szénné avult, több generációval régebbi jaguar processzor van, ami kb olyan procilimiteket generál, hogy a Days Gone sima slimen, -bizonyítottan-ezért szaggat...
A detroit is megfekteti több ponton a gépet, míg pc-n jó ha negyedére terhel egy 8 magos gépet...
Pc-n csak az elavult apik-k szabtak határt eddig, de már az sem, mivel a gyengébb hardverek is kb mindennel megbírkóznak, csak mint említettem játékmenetre ható változásokat nem fognak eszközölni ekkora plusz munka árán, max egy kis grafikai tuning fér bele a dologba, főleg úgy, hogy mindent az adott generáció képességeihez mérnek, amelyben ráadásul 1 éven belül jön a váltás. Addig meg elvannak a fejlesztők a "minek kínlódjunk, a játékokat így is megveszik az emberek" mentalitással, sok mindenre nem számíthatunk.
Kíváncsi vagyok, hogy pl a Cyberpunk mennyire fogja megszenvedni, hogy kijön még erre a genre. Anno a Gta5 is azért lett gyengébb egy RDR-hez képest, mert x360 volt a célplatform, később pedig ezeket portolták ps4-re,majd pc-re. Amúgy online játékokból egyre több van és azok is szép eladásokat tudnak felmutatni pc-n.
A Ghost of Tsushima már Ps5-re is ki fog jönni, de jelen gen-en biztos, hogy valamelyest be fogja határolni a látványt a gyengébb hardver.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
válasz TESCO-Zsömle #39 üzenetére
Úgy érted RT.
Csak az NV megoldása felezi a teljesítményt, de ahogy terjednek az alternatív voxeles eljárások pl World of Tanks, a crytek cucca stb úgy szintekkel javul a teljesítmény.
Amúgy az RT használható hang számításra is, profibb szinten mint anno az Eax vagy az Aureal.
Meg a rohamosan terjedő 6-8 magot is kénytelenek lesznek kiaknázni valamilyen extra feature-rel pl hang fizika stb szimulációval. Csak nagyon lassan megy az átállás engine szinten.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
A gta 5 még 360-ra jött ki először ezért nem tudott olyan dolgokat mint pl a physically based rendering, az Rdr2 viszont ps4-re készült a kezdetektől fogva és ott már ez alap volt, ezért volt akkora ugrás a grafika terén a két játék között.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gyúrósok ide!
- Debian GNU/Linux
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Stellar Blade
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen