Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wesder

    félisten

    válasz GodGamer5 #22 üzenetére

    A konzolport a fejlesztő hibàja, aki minnél kevesebb munkàval akar minnél több pénzt keresni. Nehogy màr a konzolokra fogd a fejlesztők hanyagsàgàt.

    [ Szerkesztve ]

    I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

  • Daelion

    őstag

    válasz GodGamer5 #22 üzenetére

    Szerintem meg már tart ott a grafika új AAA játékokba,hogy inkább a többi részén kéne fejleszteni.
    Mesterséges AI,fizika meg úgy alapvetően a játékélmény mint maga.

    Én pl simán eljátszom 5-10 éves játékokkal és nem zavar a grafika ha a játék le tud kötni.
    Most fejeztem be a Wolf Among Us-t ami aztán nem egy grafikai csoda de 1 pillanatra nem zavart és egy ilyen játékhoz simán elég szerintem.

    Az meg,hogy ~3 évente avul egy egy kari én nem bánom,legalább nem kell állandóan erre költeni. :) 'most is elég lenne nekem a RX 570 csak monitor fejlesztés miatt kell kicsit jobb kari'

    Hellblade 1 része meg szerintem még most is nagyon jól néz ki,persze van itt ott egy pár alacsony felbontású textúra ha nagyon keresi az ember de most na,semmit se ront a játékon szerintem.
    Ha a 2 már hozza ezt a szintet nekem simán jó,csak a játék tudjon megint úgy lekötni mint az 1.

    [ Szerkesztve ]

  • Raysen623

    addikt

    válasz GodGamer5 #22 üzenetére

    A grafikus kártyák gyors ütemű fejlődését nem kizárólag a grafika fejlődése hanem a felbontás növelése hozta magával. Már az előző konzol gen esetében is a konzol volt a fő fejlesztési irány és nem azért mert a hardver olyan volt (720p-re lőtték be) hanem mert többen megvették a szoftvert és nem kellett annyi féle hardverre optimalizálni. PC ezen a téren mindig is hátrányban lesz a sok variáns miatt.

    A grafika azóta is sokat fejlődött és most épp a ray-tracing korát élik a fejlesztések. Szóval van miről beszélni és van hova fejleszteni, mindezt 4K-ra és lassan 8K-ra is. Áldom az eget hogy nem kell évente új VGA-t venni, viszont egy VGA árából lehet venni egy konzolt. Az emberek pedig nem önmaguk ellenségei, de főleg nem a pénztárcájuké.

    A Crysis idejében a szoftver jóval le volt maradva az akkori hardverek tudása mögött (laikusként állítom és nem tényként kezelendő) véleményem szerint, amin a Crytek tudott lendíteni egy jót és mára ez a különbség szerintem jóval kisebb. A Cryengine előnye és forradalmi megoldásai mára elolvadtak részben, DE ahogyan más is kifejtette a grafikán túl lenne még bőven mit fejleszteni. Nekem a fizika lenne egy olyan terület ami nagyon megdobhatná az élményt.

    Aki tehát a PC masterrace élharcosa annak sajnos várnia kell a sorára, cserébe több mindent kap ha elkészül egy normálisabb portolás. Utána már csak a pénztárca szab határt a grafikai orgiának.

    [ Szerkesztve ]

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Új hozzászólás Aktív témák