Új hozzászólás Aktív témák
-
MongolZ
addikt
Akinek a 2 nagyon bejött, de a 3 nem, a 4 ajánlható?
-
Assimilator
őstag
válasz errorcode06 #2 üzenetére
Haverom rengeteget jatszott mar vele es szerinte kozel sem olyan bugos. Illetve Paradox jatekokat meghazudtoloan egyben van.
-
scope2007
addikt
Sajnos mindegyik kimaradt eddig
CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
tisn
addikt
válasz Assimilator #4 üzenetére
es amugy milyen?
bar ha rengeteget jatszott vele, nyilvan jo -
Assimilator
őstag
Haveromnak nagyon tetszik. Egyebkent sokat neztem ahogy jatszik es nekem is nagyon tetszik. Megvan az a hadvezernek erzed magad hangulata. Rengeteg dolgot lehet benne hangolni. Ebbol fakadoan uj jatek kezdese utan bele lehet tolni par orat anelkul, hogy egy kor is lement, de nagyon elvezetes, annak aki szereti a mufajt.
-
Turulbir
tag
Egyelőre senkinek sem ajánlanám, ugyanis a játék jelen formájában átkozottul könnyű, és sok helyen már-már nevetségesen hiteltelen.
-Az AI teljesen hülye: konkrétan képtelen használni a div. designer-t, és a gyártással is komoly gondjai vannak. Hátországát, tengerpartjait nem őrzi megfelelően, és általánosságban is gyengén teljesít. (pl. Magyarország képes lerohanni minden szomszédját még a Barbarossa előtt (próbálnád ezt meg DH-ban, kemény dió)).
-A National Fucus rendszere elég tragikus állapotú: Egyes országokat mindenféle politikai és stratégiai megfontolást nélkülözve hajt az öngyilkosságba. Emellett kellően bugos is: én pl. mikor Magyarországgal játszottam át kellett írnom az event-eket, hogy core-t kapjak a bécsi döntésekkel visszakapott területekre.
-El sem tudom képzelni, hogy az egységek olaj és ellátmány igényének megszüntetését hogy a francba gondolták a drága fejlesztők: Elég röhejes, mikor pl. az olaszok ötszáz hadosztállyal szaladgálnak. De megtehetik, mert alacsony veszteségek esetén gyakorlatilag nincs korlát.
-A kereskedelem egy vicc: Milyen már az, hogy Németországként nem mondhatom meg, hogy kinek exportáljak? Ráadásul őfensége haditengerészete se sokat zavar.
-A kis országok fejlesztési kapacitása pedig egészen bámulatos: Pl. Magyarországként gyakorlatilag mindig tudok modern fegyvereket fejleszteni és gyártani.
-A légiháború pedig egyszerűen röhejes: Régióalapú az egész. Tehát pl. Magyarországként légi fedezetet kívánok nyújtani a felvidéken állomásozó csapataimnak, ezért vadászokat küldök "Csehszlovákia" régióba. Közben az amerikaiak jönnek bombázni a német kézen lévő cseh ipart. Mivel, hogy egyazon régióban vannak, szépen ledarálják a vadászerőimet. A taktikai bombázóknak egyszerűen nincs feladat: se az infrastruktúra, se a radarok, se a repterek nem bombázhatóak célirányosan. Ráadásul az egész során túl nagy számokról beszélünk: Nagy-Britanniának '41-'42-re NYOLCEZER vadászgépe volt, míg Németországnak párszáz (mert ledarálták mindet). Nekem Magyarországként (a történelmi Magyar királyság és hozzá Ausztria és az egész Balkán (reális mi?) volt háromezer vadászom.
-Hírszerzés: Ha valaki találkozott vele szóljon, mert ez eléggé kimaradt (viszont a tengeri régiók felderítettségi százaléka ötletes).
-Ha egy frontvonal kettészakad (mert a közepe elérte a tengert, vagy egy semleges ország határát) egészen nevetségesen ossza el a játék az erőket (az egyik oldalra van hogy nem kerül hadosztály).
-A parancsnoklási rendszer egyszerűen nevetséges: Egyszintűre csinálni őrültség volt. (a hadosztályparancsnok, hadtest-, hadsereg-, hadseregcsoportparancsnok helyett van az utóbbi kettő vagy-vagy alapon. (és akkor még kampfgruppe-ről nem is beszéltünk))
Összegezve az egész játék összecsapott, tele tervezési hiányosságokkal. Leginkább arról szól, hogy könnyű sikerélményt nyújtsunk a játékosnak a pénzéért, de történelmi szimulációnak semmiképpen sem nevezném.
szerk.: Egy régi HoI2, HoI2 DD, HoI2 DD A, AoD és DH játékos.
[ Szerkesztve ]
-
nonsen5e
addikt
Az első kettő rész kimaradt, a 3-mal eléggé sokat játszottunk. A kiegészítők után is volt bug bőven, a multit meg nyögvenyelős volt megcsinálni - és kissé instabil tudott lenni.
A 4-et csak kipróbálás erejéig játszottam pár órát (emiatt lehet pár dolgot nem láttam át annyira pontosan, mint kellett volna), a hangok és a grafika nagyon egyben van - mondjuk hozzá kell tenni, hogy lehet csilli-villi a térkép, de számomra sokkal kevésbé áttekinthető pont a grafikai elemek és stílus miatt, mint az elődje. Ez különösen igaz akkor, amikor nagyjából félig vagyok belenagyítva a térképre, és az országhatárok vastagabb kontúrral vannak meghúzva mint bizonyos megyék teljes mérete. Ha meg nem vagyok belenagyítva a játékba eléggé, akkor összevonja a hadtestek ikonjait a környező megyékben.
A sok esetben zavaró 3D modellek (épületek, egységek, légvédelmi egységek, erődítmények, gyárak...) kikapcsolásával meg nem lehet látni mi van a térképen.A National Focus rendszer nagyon jó lenne, de totál hülyeségekkel van tele - de kis országok esetében sajnos (de még nagyobbaknál is) elég sok viszont a sablonos focus. A politika és a kereskedelem szintén korrekt - egyszerű és áttekinthető (abba nem mennék bele, hogy milyen össze-vissza dolog, hogy milyen fejlesztéshez mi kell, és mennyi).
A kémkedés rendszert nagyon sajnálom, hogy kivették, sokat dobott hozzá szerintem a játékélményhez, és egyáltalán nem lett volna a 4 sem bonyolultabb tőle, ha bent hagyják.
A fejlesztések mikéntje és mennyisége viszont már hagy bőven kivánnivalót maga után, a 3-hoz képest túlságosan le van egyszerűsítve.A harc tervezése és maga a harc hozta azt a színvonalat (szórakoztató, jó játszani), amire számítottam (és még többet is), de mondjuk lehetett volna kicsivel több egység benne, és sokkal egyszerűbb mint a 3-ban. Most itt gondolok az utánpótlási vonalakra és összességében a vezetőkre, felszerelésekre, de legalább nem töltök el 3 órát a játék kezdetekor a németek seregeinek számomra megfelelő egységbe szervezéséről.
Bug meg nagy furcsaság legalább már startnál sokkal keveseb volt benne, mint a 3-ba sok év után.
Hárman játszottuk: tengelyhatalmak oldalán Német/Olasz/USA
Japán (gép) egy darab hajóval egy darab egységet idehozott, aztán ez már elég volt arra, hogy nekik adják fel magukat a franciák - szép japán csík keletkezett az általunk lerohant fro. közepén.... Anglia pedig szintén hasonlóan egy bábállamnak (Yunaan) adta fel magát.[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
UnSkilleD
senior tag
szerintem ez a sorozat legrosszabb része, dh, aod, ic után ez egy hulladék, legalábbis számomra
a casualoknak lehet hogy jobban tetszik mert sokat egyszerűsödött szóval pénzügyileg lehet hogy bejön de nekem nagy csalódás volt
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
vandeminek
tag
IC = Industrial capacity
Minden egység / építmény elkészítéséhez kell idő és adott mennyiségű IC. Vagy pl. IC kell a csapatok utánpótlásának előállításához. Gyakorlatilag a gyáraid teljesítőképessége.
(OFF: ha nem pontos ne kövezzetek meg, évekkel ezelőtt játszottam utoljára HoI 3-al)Szerk.: most látom mire fel lett kérdezve ebben az esetben tényleg az Iron Cross kiegészítő lehet a megoldás
[ Szerkesztve ]
-
MongolZ
addikt
válasz vandeminek #15 üzenetére
"dh, aod, ic után ez egy hulladék"
Ebben a kontextusban gondoltam
Szerk: Áhhhh, Iron Cross, el is felejtettem. Köcc
[ Szerkesztve ]
-
Plafoon
tag
Nem rossz, de egyenlőre senki sem játsszon vele, csak a 1.1x patchnál 1-2 év múlva mikor rendesen optimalizálják és megtöltik tartalommal.
EU4-re is csak 1 év után kattantam rá és azóta több ezer órám van benne. -
őstag
válasz errorcode06 #10 üzenetére
Komoly stratégák pont az ilyen f.szságok miatt nem tudják élvezni,na meg az idióta M.I. miatt.
XXX
-
tisn
addikt
válasz errorcode06 #21 üzenetére
kocce, kozben rajottem, hogy ismerem
-
Vesa
veterán
-
Vesa
veterán
-
Sipike19
tag
A játékról összességében:
Az utóbbi időben egy rossz véleményem alakult ki a Paradox játékairól, mert borzasztóan idegesítő random laggok, fagyások, és egyéb minden iszonyat zavaró. De gondoltam adok egy esélyt a játéknak, mert az előző részek tetszettek, bármilyen szarul is lettek megvalósítva.
Előnyök: A játék alapötlete. Élvezhető, sok játékórát lehetne beleölni... Gyönyörű térkép
Hátrányok(van bőven!): Xar megvalósítás, teljesítményingás, lagg random fagyás (nem válaszol). Bugok vannak bőven. Idegesítő, hogy sok az előző részekben elérhető dolog hiányzik PL: Kémkedés.
Mesterséges inteligencia teljes hiánya, idióta ellenfelek, ranom döntések a gépi ellenfelektől.
Szokásos Paradox képvibrálás
Mentés/Betöltés-nél 1-2 dolgot néha elfelejt....Röviden: Így kell elba**ni egy jó alapötletet, és egy szerethető játékból xar bughalmazt csinálni.
[ Szerkesztve ]
Sipi
-
Vesa
veterán
Ne add fel, a Paradox ilyen.
EU4 is kb. 2 évvel a megjelenést követően lett jó, olyannyira, hogy az eredeti játékra kis túlzással már alig hasonlít. Ezen a rögös úton halad a Stellaris is, ami viszont meglepően stabil a működést tekintve. Persze ott is várom a fejlődést, mert még bőven van hova. Összességében viszont, ha ők nem csinálnak ilyesmit, akkor nem nagyon lenne mivel tolni a műfaj rajongóinak. Kevés az igazán jó cím sajnos...A tudomány a valóság költészete!
-
Sipike19
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- Milyen házat vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB