Új hozzászólás Aktív témák
-
Turulbir
tag
Egyelőre senkinek sem ajánlanám, ugyanis a játék jelen formájában átkozottul könnyű, és sok helyen már-már nevetségesen hiteltelen.
-Az AI teljesen hülye: konkrétan képtelen használni a div. designer-t, és a gyártással is komoly gondjai vannak. Hátországát, tengerpartjait nem őrzi megfelelően, és általánosságban is gyengén teljesít. (pl. Magyarország képes lerohanni minden szomszédját még a Barbarossa előtt (próbálnád ezt meg DH-ban, kemény dió)).
-A National Fucus rendszere elég tragikus állapotú: Egyes országokat mindenféle politikai és stratégiai megfontolást nélkülözve hajt az öngyilkosságba. Emellett kellően bugos is: én pl. mikor Magyarországgal játszottam át kellett írnom az event-eket, hogy core-t kapjak a bécsi döntésekkel visszakapott területekre.
-El sem tudom képzelni, hogy az egységek olaj és ellátmány igényének megszüntetését hogy a francba gondolták a drága fejlesztők: Elég röhejes, mikor pl. az olaszok ötszáz hadosztállyal szaladgálnak. De megtehetik, mert alacsony veszteségek esetén gyakorlatilag nincs korlát.
-A kereskedelem egy vicc: Milyen már az, hogy Németországként nem mondhatom meg, hogy kinek exportáljak? Ráadásul őfensége haditengerészete se sokat zavar.
-A kis országok fejlesztési kapacitása pedig egészen bámulatos: Pl. Magyarországként gyakorlatilag mindig tudok modern fegyvereket fejleszteni és gyártani.
-A légiháború pedig egyszerűen röhejes: Régióalapú az egész. Tehát pl. Magyarországként légi fedezetet kívánok nyújtani a felvidéken állomásozó csapataimnak, ezért vadászokat küldök "Csehszlovákia" régióba. Közben az amerikaiak jönnek bombázni a német kézen lévő cseh ipart. Mivel, hogy egyazon régióban vannak, szépen ledarálják a vadászerőimet. A taktikai bombázóknak egyszerűen nincs feladat: se az infrastruktúra, se a radarok, se a repterek nem bombázhatóak célirányosan. Ráadásul az egész során túl nagy számokról beszélünk: Nagy-Britanniának '41-'42-re NYOLCEZER vadászgépe volt, míg Németországnak párszáz (mert ledarálták mindet). Nekem Magyarországként (a történelmi Magyar királyság és hozzá Ausztria és az egész Balkán (reális mi?) volt háromezer vadászom.
-Hírszerzés: Ha valaki találkozott vele szóljon, mert ez eléggé kimaradt (viszont a tengeri régiók felderítettségi százaléka ötletes).
-Ha egy frontvonal kettészakad (mert a közepe elérte a tengert, vagy egy semleges ország határát) egészen nevetségesen ossza el a játék az erőket (az egyik oldalra van hogy nem kerül hadosztály).
-A parancsnoklási rendszer egyszerűen nevetséges: Egyszintűre csinálni őrültség volt. (a hadosztályparancsnok, hadtest-, hadsereg-, hadseregcsoportparancsnok helyett van az utóbbi kettő vagy-vagy alapon. (és akkor még kampfgruppe-ről nem is beszéltünk))
Összegezve az egész játék összecsapott, tele tervezési hiányosságokkal. Leginkább arról szól, hogy könnyű sikerélményt nyújtsunk a játékosnak a pénzéért, de történelmi szimulációnak semmiképpen sem nevezném.
szerk.: Egy régi HoI2, HoI2 DD, HoI2 DD A, AoD és DH játékos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motoros topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...