Új hozzászólás Aktív témák
-
Stanlee
őstag
Ezt a tipusu szerlo problemat ismerem. Az egyik muhely, ahova a Skodakat vittem, regen egy Skoda szalon volt, a szerelok megfelelo kepzessel rendelkeztek, igy amikor mar nem markakereskedes voltak, akkor is az osszes problemara gyorsan tudtak a megoldast. Aztan vittem hozzajuk egy Focus-t, az alap dolgokat (olaj es szurocserek) normalisan tudtak csinalni, de amikor relative egyszeru problemak merultek fel, azokkal nem tudtak mit kezdeni, mert azt a motort mar nem ismertek. Amikor nem birtam mar tovabb a toketlenkedest, elvittem markaszervizbe es rogton megoldottak a hibat.
Amugy nem rossz az a G Astra az 1.6-os motorral, baratnom apjanak is olyanja volt, most rohadt ki alola a szo szoros ertelmeben, pedig garazsban volt tartva. A motorja az viszont jo volt.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Viszlát
addikt
Sorstárs! Engem pont 3 héttel a vásárlás után törtek totálkárra, "szerencsére" nem új autó volt, hanem 1 évesen vettem, de azért nem volt vicces...
Remélhetőleg ezzel már nyugtod lesz, drukkolok!
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
DeltaPower
őstag
Alap dolgokat azért remélem megnézték... hengerfejnél, dekninél, szimmeringeknél olajos-e, szelep vagy hidrotőke hibákat egy jobb szerelő hallásra megállapítja, ha egyik se, akkor kompressziómérés, fél óra alatt megvan. Ha a kompressziómérés hibát mutat, akkor tényleg bontani kell a motort, de az se feltétlen csillió forintos kiadás.
"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser