Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    A hatos Golf 1.6-os motoranak a hat szamjegyu szervizkoltsege az pontosan mit jelentett? Mert eleg tag hatarok kozott mozog, es amit a masik kettore rakoltottel, plusz az egyeb jarulekos koltsegek miatt szerintem jobban jartal volna, ha egy normalis hozzaerto helyen megjavittatod az autot.

    En a Golf VI-ot szivesebben hasznalnam, mint a G Astrat, de ez mar nagyon szubjektiv velemeny. 2 Octaviat hasznaltam el ezzel az 1.6-os motorral, evente atlag 60 ezret mentem veluk, az egyiket kb. 170 ezer km-rel loptak el, semmi baja nem volt.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

  • Stanlee

    őstag

    válasz hdanesz #6 üzenetére

    Ezt a tipusu szerlo problemat ismerem. Az egyik muhely, ahova a Skodakat vittem, regen egy Skoda szalon volt, a szerelok megfelelo kepzessel rendelkeztek, igy amikor mar nem markakereskedes voltak, akkor is az osszes problemara gyorsan tudtak a megoldast. Aztan vittem hozzajuk egy Focus-t, az alap dolgokat (olaj es szurocserek) normalisan tudtak csinalni, de amikor relative egyszeru problemak merultek fel, azokkal nem tudtak mit kezdeni, mert azt a motort mar nem ismertek. Amikor nem birtam mar tovabb a toketlenkedest, elvittem markaszervizbe es rogton megoldottak a hibat.

    Amugy nem rossz az a G Astra az 1.6-os motorral, baratnom apjanak is olyanja volt, most rohadt ki alola a szo szoros ertelmeben, pedig garazsban volt tartva. A motorja az viszont jo volt.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák