Új hozzászólás Aktív témák
-
p_adam
addikt
A Leica Q2 pontosan ez (és jól fogy).
Cserélhető objektíves AF-et tudó gépet ilyen minőségben csak sokkal nagyobb méretben és nagy optikákkal lehet tervezni (SL2).
Egy M külső megjelenése pontosan abból ered, hogy alapjaiban véve teljesen ugyanúgy működik, mint az első M 68 éve - és ugyanúgy kompatibilis az összes optikával, 1931-ig visszamenőleg. -
p_adam
addikt
Ez így egyáltalán nem igaz, mivel az új M optikák a kevés elem ellenére ugyanolyan nagy felbontásra képesek, mint az SL optikák, és már sok éve léteznek (de 10 éve létezik olyan, amit már 150+ megapixelre terveztek).
Egyébként a régebbi optikák is bőven megütik a használható szintet. Egy ilyen olcsó, ráadásul SLR vázhoz tervezett optika is bőven bírja a 60+ megapixelt, egy jobb fajta Leica ennél is lényegesen jobb.[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
Mivel nem én vagyok az, akinek nincs fogalma hogy milyenek a Leica obik, ezért nem én csúsztatok
Ezek az új APO optikák tökéletesen élesek mindenhol, minimum távolságon is (ami általában 70cm de már vannak újabbak amik közelebbre is fókuszálnak), a vignettálást nyilván korlátozza a fizikai méret.
Itt egy viszonylag új fejlesztésű nagylátószögű objektív, minden szempontból kifogástalan, de lesznek még ennél jobbak.
A Leica M optikák képes úgy borotvaélesek lenni, hogy tartják a kis fizikai méretet. Ugyanez hasonló szinten korrigálva pontosan azt eredményezi, mint az SL optikák. Mivel az AF-hez, blendemozgatáshoz kell elektronika, az üvegeket pedig úgy kell tervezni, hogy legyen közöttük olyan csoport, ami mozog - gyorsan . A többi gyártó legtöbbször nem korrigál ilyen szinten, már vannak hasonlók, de azok is nagy méretű optikák.
Most inkább az a divat, hogy nagyobb hangsúlyt kap az automatikus torzítás- és egyéb szoftveres korrekció (egyébként a Leica vázak is alkalmaznak bizonyos korrekciót, de nem így)[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
Átlagolt. A Canon már korábban csinált ilyet az 5D Mark IV / 5Ds (R) kamerák esetében, aztán lecserélték a cRAW formátumra, ami veszteségesen tömörített, de teljes felbontású, mert szerintük ez jobb rugalmasságot ad hasonló fájlméret mellett, a Sony meg már eleve ezt használta és később adták hozzá a tömörítetlen, majd veszteségmentes tömörítésű formátumokat. Ami a Leica esetében érdekes, hogy a dinamikatartományt egy értékkel nagyobbra adják meg csökkentett felbontás esetén.
-
p_adam
addikt
Az nem igazi plusz dinamika, ha egyszer a teljes felbontásúnál is meg lehet szűrni utólag, szóval nem tudom, ez a +1 EV hogy jön ki. Mindenesetre praktikus.
Nem utólag adta, a CR3 formátumot használóknál opció. Intervalométer hol van, hol nincs, az újabbakban van
Egy ideje mindenkinek megéri szoftvert fejleszteni, a Canon-t is beleértve. A C70-be pár nap múlva belekerül egy hiányolt dolog: belső Cinema RAW Light videofelvétel - ingyen -
p_adam
addikt
Plusz információ akkor se lesz (amit az is bizonyít, hogy a RAW és JPEG tetszőlegesen variálható, tehát lehet kis RAW-t és teljes JPEG-et is rögzíteni egyben).
Belegondolva valószínűleg reakció arra, hogy egyes más gyártók is úgy adják meg a dinamikát, hogy a RAW-ban van némi zajcsökkentés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- További aktív témák...
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Samsung Galaxy Camera szim, 21 x zoom, 17 mpx, 4.8 col új állapotú
- 4K UHD autós kamera,dashcam, VIOFO duo,valódi csúcsminőség,SONY EXMOR csip, WIFI,GPS,G-szenzor
- FOTÓS LED Lámpák - Kamera Fények, COB Studió Világítás, RGB Videó Lámpák, Körfények (Ringlight)
- NIKON Z 24-70 F4 S