Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    Az a helyzet, hogy a Halo-ban a legjobbak a tűzharcok. Tán ezért is lett ennyire sikeres. Egyszerűen nem érzem monotonnal, erőltetettnek, mint más játékokban. Elsőre megy minden, mint a karikacsapás. El lehet ugrálni a lövedékek elől, lehet taktikázni, dinamikus, mégsem könnyű. Lehet elő is veszem a PC-s portot, rég volt már a gépemen. :) Nekem annak a grafikája is megfelel. Viszont a Halo 3-tól fölfelé szerintem sajnos ki fog maradni az életemből. Kipróbáltam X360-on kontrollerrel, és olyan érzés volt, mintha a fogamat húznák. Nem való az nekem.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    Elég jó a cikk de pár mondat javításra szorul. Ráférne egy korrektúra, rögtön az elején, a PC-re már nem megjelent epizódoknál van egy durva egyeztetési hiba. Amúgy Halo foreva! Én elhittem, hogy jó játék, bizakodtam az első - igen szar- pályán, és lám: a második pályától tényleg veszett jó játék volt. 2003-ra már kissé megkopott PC-n, de bőven volt benne olyan effekt, ami számítógépen is ritkaság számba ment. A tűzharc pedig mindent visz, egyszerűen nincs játék, amiben ennél jobban rá lehetne érezni a ticsung-fílingre. A CoD messze elbújhat a Halo tűzharcai mögött. De még a HL2 is.

    Most látom, már bekommenteltem egyszer. Sebaj, most a cikkről is szó esett. :) Box vásárlása - többek közt- emiatt nekem is tervben van.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák