Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordic
Közösségépítő
Ugyan ez a véleményem az első részről(a másodikba már bele sem kezdtem). Én még a történettől sem voltam hanyatt esve. Jó nem fikázni akarom a játékot, biztos megérdemelten húzócím konzolon, de akkor pc-n szerintem csak tucatfps volt. Egy Unreal oda-vissza veri, pedig az korábbi játék.
-
Silenzio
addikt
Szerintem zseniális játék, és játékmenetre a PC-s felhozatalból is MESSZE kitűnt. Kontrollerrel ettől még nem fps-ezek. Kipróbáltam unokaöcsémnél az ODST-t és hát olyan voltam, mint egy Parkinson kóros kecske. Nem nekem való.
Hogy verné már az Unreal? Annak az AI-nak, és a több tucatnyi játékmenet béli truvájnak csak a tizede volt meg benne. LOL.
A Halo 1 grafikája valóban butább volt PC-n, legalábbis shader kezelés tekintetében. Az X-Box chipje a Geforce 3 alapjaira épült, de annál jóval fejlettebb volt. Mindebben a PC verzióban a Shader 1.1 támogatásra koncentráltak, tehát alap volt, hogy a GF3 elvigye, és a nála bizonyos szempontból még mindig gyengébb GF4 legyen a célhardver. Ezért nem olyan csillivilli, mint Boxon. Bár sosem volt se Boxom, se PS2/3-am, utána néztem, ami érdekelt.[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Mister_X
nagyúr
Xbox Classicról van szó. Gears nem volt rá, Forza az életciklusa végén érkezett. Addig meg kijött két Halo, ami a korához képest sokkal fejlettebb, szebb, jobb sztorival rendelkező volt.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Silenzio
addikt
Természetesen. Az OpFlash-hez ne hasonlítsuk, egy Falcon 4.0-t sem mérünk össze a HAWX-szal. A Call of Duty interaktív háborús film, szkriptgombóc, színes, szagos, tökéletes az illúzió, csak éppen sosem tudtam rá játékként tekinteni, realistának meg távolról sem mondanám, márpedig ha második világháború, akkor nem díszcsomagolásba öltöztetett Quake-kel akarok nyomulni.
A NOLF2 szerintem marhára nem volt kiemelkedő, max grafikára. A Kingpin sem volt nagy szám, max üde színfolt. Egyik sem volt annyira grandiózus és könnyeden újító a felsoroltak közül, mint a Halo, csak és kizárólag a Half-Life üti meg ezt a szintet. Ennyit a saját véleményemről. Innentől az empirikus dolgok:A Halóban csapatban támadt az AI, de valam olyan szinten, hogy azt csak a FEAR-ben múlták felül. Óriási mozgásszabadságot nyújtott változatos terepen, könnyű kezelhetőség és mindenféle-fajta jármű mellett. A Bohemia alkotása megmaradt rétegjátéknak, noha szabadság és járművek ott is voltak, a Halo-t viszont 9-től 99 éves korig bárki tudta kezelni, és ez nagy szó. A játékostársak AI-ja is messze a korátlag fölött volt, a mai napig szeretek single-ben csapatni, sokkal jobb a "virtuális" ko-op, mint az ebből a szempontból agyonszkriptelt Crysisban. A Deus Exet kurvára ne vegyük ide, az még nagyobb tévedés lenne, mint az OpFlash.
Megint szubjektívbe csapok át: volt viszont a sztori, hangulat, játékmenet triumvirátusnak egy olyan szintézise és ennek egy olyan íve, amit csak a legnagyobb művek tudnak, a Half-Life 1-2, vagy a Bioshock, vagy más műfajban a Resident Evil 1-2, A Prince of Persia 1-2 és WW, az Another World, a Silent Hill... A Halo 2 már nem tetszett annyira ebből a szempontból, a két oldal felszabdalta a játékélményt.
Amúgy az általad felsorolt játékok a múlt letűnt trendjeit képviselik. Már a HL2 is sokkal pörgősebb, kevésbé agyalós és körülményes volt, mint az első. A Halo az irányítás és a feature-ök tekintetében a jövő előhírnöke volt: a csoportokra osztott, limitált számú fegyver, azok csereberélése, a gránátokkal bütykölés, a járműhasználat, a pörgősség végett újratöltődő életcsík (az egyben csak pajzs) mind-mind ott jelent meg. Egy régi pc-s motorosnak talán magát a végromlást jelenti a Halo, de kisebb-nagyobb mértékben azóta is minden ezt majmolja a Half-Life 2-től a Call of Duty 4-ig, ha nem tűnt volna fel eddig, elég csak a többféle járműre vagy a medkitek mellőzésére gondolni, de az egész könnyed, baromira szórakoztató, Quicksave/quickload-ot tiltó, pepecselést teljes mértékben száműző játékmenet elindítója is volt, ami mára teljesen átformálta a Ghost Recon, Rainbow Six, Splinter Cell sorozatokat is többek közt. A tavaly tisztességeset, az elsőnél jóval nagyobbat robbant Crysis 2 pl. Halo+Nanosuit+Half-Life 2+Bionic Commando, semmi más. De mindezekből a Halo volt rá a leginkább hatással. Amúgy ez kismillió cikkben le van írva, itt is megemlítették a múltkor a Halo-történelem videóban, nem én szartam a spanyolviaszt. Persze kötözködni lehet velem, max. nem válaszolok, ha megunom.
Ja és még valami: tökéletesség. A Halo tökéletesen vállalt mindent, amit teljesíteni akart. Az OpFlash bugtengerbe fulladt, a Kingpin monotonná és blődlivé vált egy idő után, a Call of Duty-ban a szabadság és AI is zéró - ez a fentiekre is igaz. A NOLF 2 nem tudott újítani, és a játékmenetet teljesen megölte a szívatós tárgykeresgélés. AI ott se sok volt. A Half-Life és a Deus Ex mellett a Halo az egyetlen, amin nem lehet fogást találni.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
hugo chávez
aktív tag
"az AI-ról nekem nem rémlik semmi rendkívüli..."
A Halo CE-ben szerintem akkoriban nagyon komolynak számító AI volt (általában "Heroic"-on vittem), marhára nem ugyanúgy viselkedtek mindig az ellenfelek az adott pálya adott részén, gyakran nem ott voltak, mint előzőleg, stb. Pl. volt olyan, hogy egy Elite néhányszor utánam jött a hídról a folyosókra, miközben üldözött, máskor meg megállt az első ajtónál, aztán néha masszívan támadtak, más alkalommal meg inkább bujkáltak és fedezékből tüzeltek ugyanazon a pályarészen, ilyesmik. Na meg amikor egymásnak esett a Covenant és a Flood, akkor is történtek érdekes események, nem mindig ugyanolyan arányban nyerték meg a csatákat egymással szemben, volt, hogy az egyik fél nyert, néha meg a másik és ezért nem is mindig ugyanazok az ellenfelek maradtak, ha passzívan megvártam egy-egy ilyen harc végkifejletét
[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
oriic
HÁZIGAZDA
Pc-n alig volt eladás, és ez azért volt mert mondjuk nem évekkel később kellett volna megjelentetni, amikor már sokkal jobb játékok voltak pc-re. Ha akkor jön ki amikor a boxos verzió, hatalmas eladásokat produkált volna számítógépen is.
Amúgy meg elmond sokat a játékról hogy az első részből 5milliót, a 2. részből 8millió példányt adtak el eddig. COD-okon kívűl mutassatok játékot pc-re mondjuk amit ennél többen vettek meg. Abban az időben, akkor sikeres volt a játék, nagyon is...
Live-Die-Respawn
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- További aktív témák...