Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Silenzio #49 üzenetére

    Azt írtad, hogy a Halo kitűnt a PC-s játékok közül. Aztán felsorolod, hogy igazából semmi olyan újdonságot nem nyújtott, amit más PC-s játékokban akár 5 évvel korábban ne láttunk volna. A szabadságfok viszonylagos volt (gyakorlatilag ugyanúgy A-ból B-be kellett jutni, és terelt a játék), az AI-ról nekem nem rémlik semmi rendkívüli (már a Rainbow Six-ben láttunk visszavonuló ellenfeleket), grandiózus is szerintem csak annak, akinek bejött a játék világa, mert játékmenetre semmi rendkívülit nem nyújtott.

    Egy apróságot elárulnék., a Halo is scriptelt volt...

    Szumma szummárium, a Halo PC-n nem lett sikeres. Én személy szerint azt mondom azért, mert semmi olyat nem kapott a játékos, ami tényleg annyira magával ragadta volna, hogy beszippantsa a Halo világába.

    Én az OFP-t minden bugja ellenére is imádtam, mert sok téren a mai napig etalon (dinamikusan változó időjárás, a hang sebességének lemodellezése, a gigászi játéktér, stb.), de sose vitattam el, hogy egy rétegjáték.

    A Halo szerintem ugyanúgy rétegjáték PC-n. Egyszerű, könnyen játszható, egy (akkor még) valamennyire kidolgozott háttérvilággal. Van akinek bejön, van akinek nem. Viszont kiemelkedő? Akkor az eladások terén is ütött volna, és a mai napig emlegetnék a PC-s játékosok. De én úgy tudom, hogy valahogy erre nem került sor, sose került a PC-s folklórban a Half-Life vagy a Deus Ex mellé. Van egy szűk rajongói tábora, de ennyi...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák