Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem, a bug nem csalás. Mert az a fejlesztők hibájából fakad. A csalás pedig a gyökerek fejéből.
CS-ben sem volt csalás a bunny és a tixo mert bug-ot használtál ki vele. De mégis tiltva volt versenyeken. Holott a hangtompítós és az AWP-s váltótrükk alap volt, nem hogy tiltott.
Nehéz ezt meghatározni. Szerintem nem cheat, de csak az én véleményem. Egészen addig amig külső program igénybevételenélkül sikerül trükközni.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Azért van jogosultsága a speedrunnak. Gondolj bele, aki 30-40perc alatt végignyom mostanra egy Half-Life-ot az ne tudna mindent a játékról? Ők már ezerszer átfésülték a játékot nem "négyzetcentiről négyzetcentire" hanem poligonokról poligonokra .
Ez is egy műfaj, és szerintem ügyesek is. Főleg ha valaki látta már a Portal speedrunokat.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
DeFranco
nagyúr
Többször játszották végig, mint te vagy én vagy bármelyikünk itt a topicban, szépen centiről centire, ebben biztos lehetsz.
Továbbra is azt mondom, hogy ez egy mókázás, funolás, és nem kellene mögé látni semmit ami amúgy nincs is ott.
Könyörgöm mintha megboldogult nagyanyámat hallanám ahogy vitatkozik a tévével.
-
Samus
addikt
Nem egy kategória. Szerintem anno ők is élvezték a játékot.
Csak utána jött a ki a gyorsabb dolog.
Tudod, mint mikor veszel egy sportkocsit. Először fúú de jó, hogy mennyi mindent tud, de mikor megszoktad, már csak az számít, hogy gyorsabb legyél, persze ne mindenkinél. Akkor kezdtem el nézni, mikor még a HL1 is másfél óra volt. Utána jött egy óra, 45 perc, aztán fél óra, és így tovább.Én azt várom, hogy olyan HL speedrunt lássak, ahol nem ugornak át pályákat, hanem úgy haladnak, ahogy azt a készítők kitalálták. Van ilyen?
Mod: a Portal speedrunok eszméletlenek....
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
DeFranco
nagyúr
Ezt nem szeretem, amikor egy játékból (szórakozás) edzés lesz. Mint az MMO-k gyakorlatilag 100%-a
A célja hogy élvezd a játékot, ne az hogy harmincmilliószor végigmenj ugyanott. Vagy legyen az a cél és irány játékot tesztelni és bugokra vadászni ha ennyire jól megy ÉS még pénzt is keresel vele.Kis x a böngészőfülön? Vagy ha neked nem tetszik, akkor tilcsákbeja?
Én értem, hogy neked ez nem tetszik. Értem, hogy te ezt nem tartod teljesítménynek. Világos, jogod van hozzá, saját gépeden saját internetelőfzietéssel saját lakásban olyan tartalmat fogyasztasz amit akarsz, a véleményed meg szabad ezen a földrészen mindenhol, meg még egy pár helyen. Szíved joga.
Másnak meg szíve joga ezen a videón jól szórakozni, és leszel kedves nem elrontani a szórakozását azzal, hogy váltig bizonygatod, hogy ezt bárki megcsinálja e! Megmondtam, ott van, leírtad, hogy te 10 perc alatt lehúzod így-meg-így, tessék, van rá egy six pack söröm, lehet megcsinálni. Saját gameplay videót kérek róla.
Lehet menni keresgélni a mapokat, bugokat, kiismerni a játék minden glitch-ét évek alatt, munkát-energiát belefektetni, utánajárni mindennek, majd prezentálni. Aztán majd jövök én is fikázni, hogy ez egy szar.
[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
Nem értem, hogy vagy képes a quake engineben kivitelezhető strafejumpot bármilyen külső program által elérhető csaláshoz hasonlítani. Évek (sőt, lassan évtizedekről is beszélhetünk) munkája megtanulni így mozogni, nem egy jump on gomb megnyomására lesz ilyen gyors az ember, hanem az egér precíz kezelésével.
Nézz meg pl egy Half-Life multiplayer veteránt, pontosan egy fraget sem lőnél ellene, még csak rajta se tudnád tartani a célkeresztet úgy mozognak
[ Szerkesztve ]
/s
-
Samus
addikt
Mostmár azért komolyan. Ez nem multi. Nem más ember kárára csinálja, nem jut ettől előnyhöz (maximum rendezvényeken). Mi a baj ezzel? Tényleg nem értem. A cikkben lévő videó tényleg nem fair, mert nem egy ember tolta végig, de például coolboy megcsinálta egymaga pár éve 36 perc körüli idővel.
Azon vagy kiakadva, hogy kihasználja a bugokat, a játékmechanizmusból eredő hibákat, anomáliákat azért, hogy másokat szórakoztasson. Ezek a hibák nem voltak ám leírva a végigjátszásban, jópárat ilyen játékosok fedeztek fel, gondolom nem fél perc alatt.
Két napja ez megy itt. Meg kellene már érteni, hogy ez nem multi. A scriptelés részemről is csalás. De addig nem büntetendő, amíg nem más kárára történik. A cikkben szereplő videó nekem sem jön be, de te lassan már annyira általánosítasz, hogy az valami hihetetlen. Ha felfedezel egy rövidebb utat a munkahelyedre, és azon jársz, az is csalás?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
wjbhbdux
veterán
Nézd, szerintem is igazad van, és jobb lenne ha többen is így vélekednének. Jövő hétvégén lesz Bukarestben a Dreamhack versenysorozat következő állomása, szerintem el kéne menned oda, és elmagyarázni a Quake játéksoknak, hogy ne ugráljanak, meg a rocket jumpot se használják, mert az csak egy bug és a való életben leszakadna a lábuk. Aztán ha mégis tovább ugrálnak, akkor menj oda a szerverhez és a döntő kellős közepén permabannold őket, nehogy már ilyen csíter gecók tízezer dollárokat kapjanak!
ps: HLDM fall damage 10hp, nem számít a magasság.
[ Szerkesztve ]
/s
-
-
Shing
őstag
Ezzel teljesen egyetértek:
"Évek-évtizedek megtanulni egy bugot kihasználni? Igen. Szép teljesítmény így közlekedni? Igen. De ha az én szerveremen repkedne így valaki egy játékban, akkora permabant kapna hogy na, akármennyire is "legális". Van különbség a skill és a bugkihasználta előny között." -
wjbhbdux
veterán
Ha valamibe bele van szőve a rocketjump elfogadhatósága, az a Half-Life a HEV suit miatt A longjump module meg az alap ugrálást is más szintre emeli, szinte beleépítve a Quakes csoda mozgásokat az alap élménybe. Az úgynevezett skill cap elérése az ilyen deathmatch PC játékokban, amikor már tökéletesen tudsz mozogni. Ha ezt elvennéd, az olyan lenne mintha CS-ben arra kérnéd a játékosokat, hogy ne célozzanak fejre, starcraftban csak 25 gombot nyomjanak le percenként, de ennyi erővel konzolon is játszhatnánk, ott aztán nem nagyon lehet egyéni skillel villogni mert a gép céloz .
TF2ben se lenne rocketjump, ha a Quake és HL mod TF-ekben nem lett volna akkora hagyománya.
/s
-
dabadab
titán
A Quake-ben a rocket jump az gyakorlatilag glitch, Carmackek egyaltalan nem akartak ilyet, nem terveztek ilyet, nem is tudtak, hogy lehet ilyet, amig valamelyik jatekos ra nem jott (es ugye a Quake-es speedrunok is leginkabb abbol allnak rocketjumppal kikerulik a palya 90%-at).
DRM is theft