Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nunder

    őstag

    válasz Samus #15 üzenetére

    Nem teljesen ~4700 HP az :) A mostani Asesome Games Done Quick eseményen volt egy HL run, és ott mondta a srác, hogy ez egy relatíve újonnan felfedezett glitch a játékban. A lényege az, hogy amikor a játékban beragadsz egy ajtóba, mikor az rád csukódik, akkor n HP-t levesz az életedből. Ez az egyetlen olyan ajtó a játékban, mi nem levesz egy életet, hanem hozzáad egyet. Csak nyilván a motor másodpercenként többször is (több 100x) lekéri a játékos helyzetét az objektumokhoz, és mikor ezek arra futnak, hogy a játékos és a tereptárgy (itt ugye az ajtó) érintkezik, akkor nem csökkenti, hanem növeli az életerőt. FPS-sel is összefügg, aki akarja, az olvassa el ezt :)

    “It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu

  • Béééla

    őstag

    válasz Samus #57 üzenetére

    Szerintem anno ők is élvezték a játékot.
    +@DeFranco
    Továbbra is azt mondom, hogy ez egy mókázás
    Ezt nem szeretem, amikor egy játékból (szórakozás) edzés lesz. Mint az MMO-k gyakorlatilag 100%-a :(
    A célja hogy élvezd a játékot, ne az hogy harmincmilliószor végigmenj ugyanott. Vagy legyen az a cél és irány játékot tesztelni és bugokra vadászni ha ennyire jól megy ÉS még pénzt is keresel vele.

    Én azt várom, hogy olyan HL speedrunt lássak, ahol nem ugornak át pályákat, hanem úgy haladnak, ahogy azt a készítők kitalálták. Van ilyen?
    Nekem ez lenne az igazi speedrun. Most tervezem úgyis újrajátszani az egész szériát mindenestül, abba lehet belefér az első részt kétszer végigtolni, egyszer a sztorit figyelve, egyszer rohanva :D

    a Portal speedrunok eszméletlenek
    Mivel a Portal pont egy olyan játék, amibe a "csalás" (út lerövidítése portálokkal) a cél, ezért az művészet lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Bélabá

  • Béééla

    őstag

    válasz Samus #74 üzenetére

    Mostmár azért komolyan. Ez nem multi.
    Olvastál, láttad a videót? Az a rész a multisról szólt. NEM a singleplayerről. De nem gond, nézd csak default hülyének az embert, attól jobban fog menni a napod is, ne a tőmondatnál és lineáris sztorinál egy fokkal is komplexebb gondolatmenetet követést próbáld fejleszteni.

    Abból indult, hogy hax, nem hax, így nem akkora teljesítmény, aztán átment az "én ízlésem > te ízlésed"-be.
    A multisjáték példák meg azért voltak hivatottak, hogy alátámasszák: nem igazán elfogadott a hekkelés.

    Azon vagy kiakadva, hogy kihasználja a bugokat, a játékmechanizmusból eredő hibákat, anomáliákat azért, hogy másokat szórakoztasson.
    Az meg nem épp a legszórakoztatóbb hogy repkedünk ide-oda, kihagyjuk a fél pályát és az összes bosst, és így pont az értéke vész el, hogy taktikával, ügyességgel csinálta volna meg.

    @wjbhbdux:
    Quake az kb. megegyezik az UT-vel és hasonló sci-fi játékokkal abban, hogy ott a rocket jump vagy hasonló belemagyarázható, vagy ha szervesen beleszövik (ld. TF2, a rocket jump és a scout puskájának erős rúgása feature, nem bug) akkor elfogadható. Vagy ha realisztikus mértékű.
    Amit meg linkeltél, pont egy ellenpélda: nagyon durván fel vannak gyúrva célzási és egyéb skillekkel, nem a falon átrepülve hátbalövik a másikat. És a pörgőssége a játékmenetnek kifejezetten szemet gyönyörködtető (ellentétben a témaindítóval, mert az legfeljebb hányingert okoz), nagy kár hogy már nincs időm ilyenekre, amikor meg volt, akkor nem volt csak percalapú internetünk (vagy az se).

    @.LnB:

    [ Szerkesztve ]

    Bélabá

Új hozzászólás Aktív témák