Új hozzászólás Aktív témák
-
Béééla
őstag
Nem is lenne meg normálisan, nem szétbarmolva az első 5 percben meghóttak volna.
Azt hittem hogy valami speedhack vagy valami egyéb csalás van benne, nem csalódtam.
Viszont A "We've got hostiles" 5:43-nál végre megvan, hogy miként lehet lecsípni azt a pár kilométer gyaloglást (csak én sose lőttem nem-ellenségre...)Bélabá
-
Béééla
őstag
Ennyi erővel bemutatom holnapra az én speedrunom, egymagam megfutom 10, azaz tíz perc alatt. Csak nézzétek el hogy az elején így kezdődik hogy console
sv_cheats 1
godmode on
noclip on
runspeed 10000000000.Nem ismertem hogy a speedrunoknak van kategóriája. De bugokkal kihasználni valamit nekem egyenlő a falon átlövéssel, merhát a pályában van a bug és "te n000 vagy én meg pro!!!!4!!!!444!4!" - Vér István
Szórakoztatásnak meg lapos az, hogy hopp itt egy bugban így átrepültük a pályát, hopp ott három kilométert zuhanva se döglesz meg ha leesel a betonra.
Nevezzék át bugrunra és akkor majd úgy állunk hozzá.Bélabá
-
Béééla
őstag
Közben rájöttem, hogy van egy gyorsabb mód is a végére jutni:
map c5a1.
De összefoglalva a mondanivalót: egy olyan játékot, amit órákig kellene végigjárni és négyzetcentiről négyzetcentire átfésülni az utalások és a sztori miatt, végighallgatni a szövegeket, vétek végigrohanni akárhogy is csináljuk. Nekem a speedrun abszolút olyan, mint a gyors numera: lehet úgy is csinálni, hogy a lány benyúl a gatyádba és már megköszönöd a részvételt (ld. amerikai pite) de pont a lényege vész el. Meg lehet oldani ezt is, azt is röviden, de minek.Bélabá
-
Béééla
őstag
Szerintem anno ők is élvezték a játékot.
+@DeFranco
Továbbra is azt mondom, hogy ez egy mókázás
Ezt nem szeretem, amikor egy játékból (szórakozás) edzés lesz. Mint az MMO-k gyakorlatilag 100%-a
A célja hogy élvezd a játékot, ne az hogy harmincmilliószor végigmenj ugyanott. Vagy legyen az a cél és irány játékot tesztelni és bugokra vadászni ha ennyire jól megy ÉS még pénzt is keresel vele.Én azt várom, hogy olyan HL speedrunt lássak, ahol nem ugornak át pályákat, hanem úgy haladnak, ahogy azt a készítők kitalálták. Van ilyen?
Nekem ez lenne az igazi speedrun. Most tervezem úgyis újrajátszani az egész szériát mindenestül, abba lehet belefér az első részt kétszer végigtolni, egyszer a sztorit figyelve, egyszer rohanvaa Portal speedrunok eszméletlenek
Mivel a Portal pont egy olyan játék, amibe a "csalás" (út lerövidítése portálokkal) a cél, ezért az művészet lehet.[ Szerkesztve ]
Bélabá
-
Béééla
őstag
Hőbörgést meg szándékos félreértést kéretik abbafejezni és a nyereg se arra lett kitalálva hogy egész nap azon ülj. Tudtommal még szabad kritikusan megnyilvánulni, akinek meg egy vélemény teszi tönkre a lelki világát, annak tessék szíverősítőt szedni, mert nem fogja sokáig húzni.
Bélabá
-
Béééla
őstag
Nem hurr-durr fikázás ment, hanem annak a kifejtése, hogy buggal-glitchel tényleg töredékére vehető, viszont így számít-e.
Ebben is van teljesítmény, nem tipikus vérgamer, de van.
Van, ami nehezen hasznosul. Bár kétségkívül elrettentő példa a fejlesztőknek, hogy mire is figyeljenek a legközelebbi engine kifejlesztésekor. Viszont a teljesítményük sokakat emlékeztethet a "csítter aimos véhás k*cs*g"-re, ami legtöbbünkben rosszallás kelt.Azt pedig leírni, hogy fele idő alatt utánuk csinálja minimum merész, de legyen, elhiszem. Szeretném látni.
Ott volt a noclipes, az majdnem megközelíti. Viszont annak fényében tényleg nem semmi hogy ~20 perc alatt megoldják, miközben falakon keresztül 10 perc az út.
Közben megtaláltam, hogy nem a sebességet, hanem a gravitációt lehet állítani így a noclipesnél sokkal gyorsabb nem lesz, max. direkt hekkeléssel.
A noclipes megoldás viszont indulhat a legpacifistább végigjátszás címéértBélabá
-
Béééla
őstag
Úgy merem, hogy ez nem fícsör, hanem bug. A egy-két MMO szabályzatában is benne van, ha bugot kihasználva jutsz előnyhöz (exploit) akkor ugyanolyan banánt kapsz, mint aki botozik.
Ha majd megmutatod nekem, hogy IRL hogy lehet bunnyhoppolni akkor nem is kell jutalnazni, mert megugrod távolugrásban az ezer métert akkor kapsz pár érmet meg nem kevés manitÉvek-évtizedek megtanulni egy bugot kihasználni? Igen. Szép teljesítmény így közlekedni? Igen. De ha az én szerveremen repkedne így valaki egy játékban, akkora permabant kapna hogy na, akármennyire is "legális". Van különbség a skill és a bugkihasználta előny között.
Fegyver visszagúrást használni jogos, mert az a való életben is működik. Azzal esést csillapítani lehet, de repülésre használni például bug, amit a készítőknek illene javítani. Vagy utána 10 méter magasból leesve alig veszteni HP-t is motor probléma.
Már csak arra lennék kíváncsi, hogy a Gauss gunnal falon átlövést gyakorolt, vagy valami egyéb bug volt, amikor "random" faldarabokat lövöldözött?
Bélabá
-
Béééla
őstag
Mostmár azért komolyan. Ez nem multi.
Olvastál, láttad a videót? Az a rész a multisról szólt. NEM a singleplayerről. De nem gond, nézd csak default hülyének az embert, attól jobban fog menni a napod is, ne a tőmondatnál és lineáris sztorinál egy fokkal is komplexebb gondolatmenetet követést próbáld fejleszteni.Abból indult, hogy hax, nem hax, így nem akkora teljesítmény, aztán átment az "én ízlésem > te ízlésed"-be.
A multisjáték példák meg azért voltak hivatottak, hogy alátámasszák: nem igazán elfogadott a hekkelés.Azon vagy kiakadva, hogy kihasználja a bugokat, a játékmechanizmusból eredő hibákat, anomáliákat azért, hogy másokat szórakoztasson.
Az meg nem épp a legszórakoztatóbb hogy repkedünk ide-oda, kihagyjuk a fél pályát és az összes bosst, és így pont az értéke vész el, hogy taktikával, ügyességgel csinálta volna meg.@wjbhbdux:
Quake az kb. megegyezik az UT-vel és hasonló sci-fi játékokkal abban, hogy ott a rocket jump vagy hasonló belemagyarázható, vagy ha szervesen beleszövik (ld. TF2, a rocket jump és a scout puskájának erős rúgása feature, nem bug) akkor elfogadható. Vagy ha realisztikus mértékű.
Amit meg linkeltél, pont egy ellenpélda: nagyon durván fel vannak gyúrva célzási és egyéb skillekkel, nem a falon átrepülve hátbalövik a másikat. És a pörgőssége a játékmenetnek kifejezetten szemet gyönyörködtető (ellentétben a témaindítóval, mert az legfeljebb hányingert okoz), nagy kár hogy már nincs időm ilyenekre, amikor meg volt, akkor nem volt csak percalapú internetünk (vagy az se).@.LnB:
[ Szerkesztve ]
Bélabá
-
Béééla
őstag
Naja, a longjump fícsör, szeretjük is
A rocket jump meg hasonlók továbbra sem baj, ha mögétesznek egy indokot. Ha csak irreális repkedés a vége vagy végtelen sebesség, esetleg EZ egy bugnak akkor az baj, ha fűszerezi a játékmenetet, akkor miért ne emeljék be?
Bélabá
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...