Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
Hát igen, aki rendesen megtanul ugrálni a Quake motorral hajtott játékokban, az csodákra képes.
#1 a segmented speedrun azt jelenti hogy az adott játékos(ok) legjobb próbálkozásiból van összevágva, a youtube video lerírásában vannak a részletek.
Az egyszerre, scriptek nélkül végigjátszott speedrun idő úgy 35 perc körül van
http://www.twitch.tv/directory/game/Half-Life itt néha el lehet kapni a gyakorlókat.[ Szerkesztve ]
/s
-
wjbhbdux
veterán
Ahogy írják az oldal alján, az évek alatt szétbarmolták a single player játékot is a multiplayer trükközés kivételéhez (ugye voltak a régi szép idők, amikor a CS-ben is így ugráltak ), ez pedig kiherélte a speedrunokat, ez csak visszaállítja olyanra mint amilyen 1998-ban volt a HL.
[ Szerkesztve ]
/s
-
wjbhbdux
veterán
A legújabb steames verziót használják, mert azzal mennek más speedrunhoz hasznos modok is mint pl ami kijelzi menet közben a karaktered sebességét; amikor több ezer alkalommal probálnak egy ugrás sorozatot, akkor elég hasznos ha a felénél látja hogy már nem fog sikerülni.
Itt egy egy hetes, egyben végigjátszott 40 perc alatti script mentes HL speedrun, vannak gyorsabbak is de ezt pont mostanában láttam, használja a legújabban felfedezett trükköket is közben.
/s
-
wjbhbdux
veterán
Nem értem, hogy vagy képes a quake engineben kivitelezhető strafejumpot bármilyen külső program által elérhető csaláshoz hasonlítani. Évek (sőt, lassan évtizedekről is beszélhetünk) munkája megtanulni így mozogni, nem egy jump on gomb megnyomására lesz ilyen gyors az ember, hanem az egér precíz kezelésével.
Nézz meg pl egy Half-Life multiplayer veteránt, pontosan egy fraget sem lőnél ellene, még csak rajta se tudnád tartani a célkeresztet úgy mozognak
[ Szerkesztve ]
/s
-
wjbhbdux
veterán
Nézd, szerintem is igazad van, és jobb lenne ha többen is így vélekednének. Jövő hétvégén lesz Bukarestben a Dreamhack versenysorozat következő állomása, szerintem el kéne menned oda, és elmagyarázni a Quake játéksoknak, hogy ne ugráljanak, meg a rocket jumpot se használják, mert az csak egy bug és a való életben leszakadna a lábuk. Aztán ha mégis tovább ugrálnak, akkor menj oda a szerverhez és a döntő kellős közepén permabannold őket, nehogy már ilyen csíter gecók tízezer dollárokat kapjanak!
ps: HLDM fall damage 10hp, nem számít a magasság.
[ Szerkesztve ]
/s
-
wjbhbdux
veterán
Ha valamibe bele van szőve a rocketjump elfogadhatósága, az a Half-Life a HEV suit miatt A longjump module meg az alap ugrálást is más szintre emeli, szinte beleépítve a Quakes csoda mozgásokat az alap élménybe. Az úgynevezett skill cap elérése az ilyen deathmatch PC játékokban, amikor már tökéletesen tudsz mozogni. Ha ezt elvennéd, az olyan lenne mintha CS-ben arra kérnéd a játékosokat, hogy ne célozzanak fejre, starcraftban csak 25 gombot nyomjanak le percenként, de ennyi erővel konzolon is játszhatnánk, ott aztán nem nagyon lehet egyéni skillel villogni mert a gép céloz .
TF2ben se lenne rocketjump, ha a Quake és HL mod TF-ekben nem lett volna akkora hagyománya.
/s
-
wjbhbdux
veterán
A nem segmented kategóriában is új rekord született a napokban: 34 perc 29 másodperc kukkye által.
/s
-
wjbhbdux
veterán
A script nélküli egyben végigjátszós HL1 speedrun rekord 30 perc alá került: [link]
/s
-
wjbhbdux
veterán
bump, mert az elmúlt héten egy magyar játékosé lett a HL1 speedrun világrekord
/s
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...