- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- Alkoholista nevelde
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bestbuy játékok
- Dragon Age: Origins
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
Új hozzászólás Aktív témák
-
simico
aktív tag
Aha, ezt jó tudni, köszi!
Tegnap elfelejtettem: köszi a demjéni javítást. Másrészt ha már Demjén, eszembe jutott egy tervezési érdekesség mivel egy hét alatt többször is megjártam Pestről oda-vissza. Budapest - Demjén útvonalnál nem Füzesabonyig visz az autópályán, hanem Kál-Kápolna csomópontban levisz róla a 3208-as útra és Kápolnától a régi 3-as úton. Ez még nem is igazán probléma, bár én mindkét útvonalat kipróbálva azt tapasztaltam, hogy a M3 Füzesabonyig és onnan 33-as, 3-as úton Kerecsending, majd onnan Demjénbe mindig picit gyorsabb mint a Waze által javasolt útvonal.
Ami viszont szerintem probléma és egyáltalán nem értem, hogy visszafele Demjén - Budapest útvonalon mi a fenének visz a régi 3-ason egészen Ludasig (3206-os útig)?? Ha nem is Füzesabonynál visz rá az autópályára, akkor miért nem ugyanúgy Kápolnától a 3208-ason visz rá ahogy odafele is tervezett? Teljesen értelmetlen ilyen hosszan a régi 3-ason menni az autópálya helyett. Egyszer kipróbáltam, 25 perccel volt hosszabb így az út és egyáltalán nem élveztem a 70-80-as döcögést kamionok mögött (előzni folyamatos szembeforgalom miatt lehetetlen) az akadálytalan 130 helyett, de ilyen távon az elvi 130 - 90 km/h sebességbeli különbség is szép időtöbbletet jelent. Miért tervez visszafele ennyire más, sokkal rosszabb útvonalon?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen