Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    Részben igaz az, hogy amióta kijött a játék a játékbeli grafikát, ha nem is nagy mértékben, de azért optimalizálták és tuningoltak rajta egy kicsit. Legalábbis ez már feltűnt nekem is a 2013-as PS3/X360-as és a 2014-as PS4/XOne kiadásokban is (PC-re bár megvan a játék, csak PC-m nincs hozzá :D) .
    De ezek inkább finomhangolások. Nekem a legtöbb időm az Online-ban van, és ugye annak a grafikája minden platformom jócskán elmard a Story grafikájától. Így igazából a legtöbb ilyen változást alapvetően azt érinthette (mármint, hogy az Online grafikáját nagyon picit közelebb hozhatták a Story mode grafikájához).
    Vagy legalábbis annak tűnhet. Ugyanis mind a GTAV/GTAO-nak mind a RDR2/RDO-nak olyan a bevilágítási és időjárási rendszere, hogy nagyon nehéz ugyan azt a helyzetet megcsinálni.
    Mostanában inkább RDO-ban vagyok és ott is feltűnt az (ami már korábban GTAO-ban), hogy maga a játék kinézete nagyon átlagos (néha néha RDR1 szintű), néha meg olyan fényeffektekkel teletűzdelt kép tárul elém, mintha egy generációt ugrott volna a játék grafikája pár perc alatt.
    De akkor kicsit konkretizálva felmerült kérdést... A Wiz Khalifa által berakott képeken lévő ablaktörés, karcolás nem újdonság. Vagy ha tényleg ez lenne a felkészülés a PS5/Xbox Series X|S féle kiadásra, akkor nem látom értelmét, hogy miért rakják/rakták bele a PrevGen (One/PS4) konzolokba, hogy ha azokra nem jött/jön legalább egy PS4Pro/One X update (ugyanis ezeket egy mezei One X-en is meg lehet most csinálni. Az ablakok mindig is így törtek. A törés mindig is attól függött, hogy milyen irányból, milyen kaliberrel és hova lőttünk (ha az ablak sarkára pl micro SMG-vel. akkor ilyen kicsit, ha középre akkor nagy a lyuk).
    A karcolás is ilyen volt mindig (bár itt konzolon nem ennyire éles a kép a gyengébb textúraszűrések miatt).
    A bevilágítást meg már írtam, hogy az változó helyszíntől, időtől, időjárástól.

    Vagyis bár vannak változások, de ezek nagy része csak placebo. Van változás, de ez nem az ablaktörésben, vagy karcolásokban mutatkozik meg, hanem pl. az Ambient Occlusion apróbb változásaiban, vagy a különböző textúraszűrésekben. De ettől függetlenül nagyon sok upgrade-elt videoban lévő változás nem veszi számításban az idő, időjárás változást.

    Amúgy igen a teszteléshez kellene egy 2015-ős GTA V kiadás, és egy mostani. És itt pl. vagy a Director Mode-ban azonos feltételeket kell beállítani az időt, időjárást, helyszínt, vagy valamilyen trainer (természetesen azonos grafikai beállítások mellet).

    A nagyobb változást majd a jelen generációs natív kiadás hozhatja el, hiszen pár bekerült kódrészlet alapján, elvileg behoznak majd pár olyan plusz dolgot amik a R.A.G.E. engine RDR2-es kiadásában van jelen. Illetve vannak olyan elképzelések, találgatások is, hogy talán bekerülnek majd GTA VI-os fejlesztések is, ezzel tesztelve a mostani konzolokat is a végleges GTA VI-ra.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák