Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    Nemrégi rage :D
    Jön a ticket, hogy a usernek leesik pár billentyű a gépéről. Meg hogy koszos a gép. Meg kevés az akku.
    Mondom gariztatni tudjuk, user pesti, onsite gari van, be se kell jönnie.
    Na de ő inkább szeretne új gépet.
    User az egyik manager szintén manager lányának embere, akit amúgy bírunk, leltáros kollega azt mondja, egye fene, kap másik gépet, pedig ugye még bőven 4 éven belül van, csak garizni kéne.
    Januárban érkezik a user, persze az általános káoszban el lett felejtve. User valami pattogós csaj.
    Keresünk neki gépet, nem új, de nem koszos, nem esik szét, akkuja is jó. (Értsd, max. pár hónapot volt valakinél, vagy annyit se.)
    Csak ugye hetek óta nem volt bekapcsolva, mire visszatalál AD-ba, az jó idő.
    Mondom usernek, hogy az előző gépét is vigye vissza, mert hátha valami gond lesz az újjal.
    Dehát minek! Akkor majd újra be kell jönnie!
    Mondom nem, mert a pesti site-on odaadhatja a recisnek.
    Deakkorse!
    Nem én adtam ki a gépet, mert közben meetingem volt, aztán mászkálnom kellett egy szervizessel, kifele találkozok a userrel meg a főnökével. Mondom akkor sikerült?
    Nem! De ő nem ér rá! Új gépet akar! :D
    Mondtam nekik, hogy khm, az a mi részünkről volt jófejség, hogy adunk, de OK, akkor legközelebb. (És legközelebb ugyanúgy el kell jönnie érte :D )
    Mondja kollega, hogy teljesen beragelt a csaj, hogy nem tudja megvárni amíg kiadják neki a gépet (Autopilot-os cuccoknál alsó hangon 1-2 óra mire összekalapáljuk, csak ez most a kötelező a cégnél :D )

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák