Új hozzászólás Aktív témák

  • koby11h

    aktív tag

    válasz fatpingvin #28346 üzenetére

    Ja, a user support, mint főállás szerintem is felejtős :) Első héten kikészítenének a hozzáállásukkal...

    Nekem ezzel telik a napom :) Barkochbázok és nyomozok, hogy mi történhetett valójában és ki a "gyilkos" aki megölte a gépet :) Ki próbálta kiszedni a nyomtatóból a begyűrt papírt és hol lehet ami már kijött, hogy lássam mennyit kell még keresni...

    Ma is volt egy tök jó eset:
    User kapott adathalász emailt, 5 percig tartott, több keresztkérdéssel, amíg eljutottunk oda, hogy igen!
    1, megnyitotta
    2, nem olvasta végig
    3, rákattintott a linkre
    4, beírta az email címét
    5, és itt jő a csoda, mivel nem tudta az email jelszavát, így inkább kilépett és küldött róla egy ticket-et :D

    Ezt persze 5 perc volt kiszedni belőle, utána már gyors jelszóváltás, mail forward és login próbálkozások ellenőrzése, de szerencsére tényleg semmi. Én persze 5 percig izzadtam, pedig én voltam a "vallató"...

    "C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."

Új hozzászólás Aktív témák