Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Agony

    aktív tag

    válasz Crus #93 üzenetére

    Szerintem ki kellene dobnod, egyszerűen inkompatibilis veled az az óra.... vagy egy hibás darab.

    1. Csuklós pulzusmérés
    Nekem +/- 5 BPM-en belül mér a mellkaspánthoz képest, egyedül a gyors tempóváltásokat nem tudja időben lekövetni, de ez az optikai mérés velejárója. Aki komolyabban akar sportolni, annak fel kellene dolgoznia, hogy csak a mellkaspánt ad pontos és reszponzív értéket.

    2. Szintmérés
    Az Alföldön élek és folyamatosan teljesen síkon futok, de 20 km-es távon is 5-10 méteren belül van a szinteltérés. Lehet hibás a barométered vagy kalibrálni kellene? Esetleg a beállításokban a magasságjavítást megnézni vagy eleve kikapcsolni a barometrikus magasság mérést?

    3. GPS pontosság
    Erre nem tudok mit mondani, mert footpodot használok, de az elmúlt pár trackem vonalvezetését megnézve, teljesen jól lekövette az valós útvonalat. Balra-jobbra van 1-2 méter kilengés a kerékpárút bal/jobb oldalán, de sehol nem tér le az útvonalról vagy húz át részeket. Nálam "Csak GPS" -re van beállítva, a táv és a tempó a footpodról jön.

    4. WIFI szinkronizáció
    Teljesen rendben van, még gyorsabb mint a telefonnal a bluetoothos szinkron. Hazaérek futásból jövök fel a lépcsőházban és ahol eléri a wifit, mire nyitom a lakás ajtót már a sikeres szinkronizáció felirat ugrik fel, aztán jön a Strava értesítés még mielőtt a Garmin Connect bármit csinálna.

    5. Bluetooth earbudok
    Tökéletesen, szakadás nélkül működik egy Jaybird X3-al és egy Jaybird Vista-val, úgy hogy bluetoothon csatlakozik telefon és ANT+ -al csatlakozik egy mellkaspánt és egy footpod. Még a Vista -val se szakad, pedig az két külön füles. Teljesen jó Spotifyal és saját zenével is.

    6. Viharriasztás
    Ez valóban egy "idétlen" funkció, de mivel barometrikus alapon megy, így hegyekben nem tudom mi alapján várod tőle, hogy minden vihart előre jelezzen? Eleve a magassággal változik a légköri nyomás, az óra meg arra tud figyelmeztetni ha pl. X időn belül Y értékkel változott a nyomás. Ez max annál tud jól működni aki hosszabb ideig van ott vagy ott él, ismeri a nyomás viszonyokat és ennek ismeretében állítja be a viharriasztáshoz a határértékeket. Nekem itt az alföldön nem ad falsch riasztásokat, mert nincs magasság változás. :D

    7. ESIM
    Ez még mindig egy sportóra okosfunkciókkal és nem fordítva. Abban egyetértek veled, hogy a Solar helyett pl. a 6X Pro-nak lehetet volna egy ESIM verziója, hogy meglegyen a választási lehetőség a felhasználóknak, de nekem akkor se kellene. Teljesen felesleges üzemidő gyilkos, főleg, hogy egy telefonnal zsebben/hátizsákban áthidalható. Én épp azt szeretem a Fenixben, hogy heti 11-12 óra futás mellett is vasárnaponként 20%-on rakom fel töltőre... nem kell bele semmi fancy sallang. Ettől eltekintve, gyanítom a Fenix 7-es sorozatában már benne lesz, mert ez a Solar téma is már nagyon izzadság szagú volt, hogy kéne valami új fícsör amivel eladják, de erre futotta.

    Szerintem még mindig a Garmin gyártja a legsokoldalúbb és legmagasabb tudású outdoor órákat, a baj csak az, hogy ezzel együtt jár, hogy ezek egyúttal a legtúlárazottabbak. Aztán emiatt a kényelmes piaci helyzet miatt, nem igazán erőltetik meg magukat. Fejlesztenek, fejlesztenek és valóban jönnek az új firmwarek, de ezek jellemzően mindig csak foltozgatások, meg olyan funkciók, amik talán a userek töredékét érintik.

    A te órád kapcsán nekem továbbra is azaz érzésem, hogy az valami hibás példány és ha garanciális akkor instant cserélik neked a forgalmazónál, szóval érdemes tenni vele egy próbát.

    [ Szerkesztve ]

    Start with a whisper, end with a scream!

  • Agony

    aktív tag

    válasz Crus #96 üzenetére

    Nem tudom mi bajod a hazai supporttal, de nekem pl. a 6X Pro Sapphire-ban elkezdett gyengülni az akkumulátor (Szóval nem lett használhatatlan és minden funkciója működött!!!) és ezt jeleztem nekik. Elküldtem az órát, bemérték és másnap már nálam volt az új, bontatlan csomagolásban +1 év garival. Nem 30 nap... meg majd törekszünk a javításra, hanem garancia idő alatt minden Garmin órára azonnali csere. Mi ezzel a gond?!

    A pulzusos bekezdésed alapján, sajnos úgy látom neked mindennel problémád van. Az óra nem jó, az öv nyom és még nem is barnulsz... ezekre valóban nincs megoldás! Én a saját tapasztalatomat mondtam, van Polar bluetooth övem és Garmin HRM Run-om is, egyenletes tempón mindkettőhöz képest 5 ütésen belül mér az óra.

    "Jaybird X3? Azon ott lóg a vezeték hátul. Full earbudokról beszélek, pl. ilyenről:
    Nálam a vezeték nélküliség azt jelenti, hogy nincs vezeték. Sehol. Sehogy."

    Segítek:

    "Tökéletesen, szakadás nélkül működik egy Jaybird X3-al és egy Jaybird Vista-val, úgy hogy bluetoothon csatlakozik telefon és ANT+ -al csatlakozik egy mellkaspánt és egy footpod. Még a Vista -val se szakad, pedig az két külön füles. Teljesen jó Spotifyal és saját zenével is."

    https://www.jaybirdsport.com/en-eu/vista.985-000871.html

    Ez egész vezeték nélkülinek tűnik, épp ezért írtam mindkét típust, mert egyikkel se tapasztaltam SOHA szakadást.

    Nem tudom mitől vagy ilyen feszült, de az hogy egy random cikk alatt háborogsz nem gondolom, hogy megoldja bármelyik problémád, persze nyugodtan dühöngj ha ez megnyugtat.... én továbbra is azt mondom, hogy kifogtál egy hibás darabot, ami nem tudom mennyi idős, de ha egy éven belül van, akkor ki kell cseréltetni... ennyi!

    BTW.... a Fenix 6X Pro sapphire előtte Fenix 5 Plus Sapphire és Fenix 3 HR Sapphire volt és egyikkel se volt ilyen gond, valamint akiknek eladtam, azok se jelezték, hogy bármi problémájuk lenne az órával.

    Start with a whisper, end with a scream!

  • Agony

    aktív tag

    válasz Crus #102 üzenetére

    Az a baj, hogy rajtad nehéz segíteni, mert hiába írja le az ember a saját tippjeit/tapasztalatait, te csak ismételgeted a vélt vagy valós sérelmeidet és hajtogatod, hogy minden sz*r.

    Szerintem tíz óra együtt nem produkál annyi hibát mint a tiéd, mégis ragaszkodsz hozzá, hogy a Garmin úgy általában véve szemetet gyárt, pedig csak el kellene fogadni hogy a tied egy hibás termék, amit garanciában cserélnek. De ha hivatalos magyar viszonteladótól származik, akkor MÉG GARANCIA IDŐN TÚL is kicserélik fix díjért cserébe, szóval nem kuka az óra "kettőhatvané". Hol vetted az órát?

    https://www.garmin.hu/kozponti-ugyfelszolgalat

    --

    Nem ugrottam át elegánsan részeket, tételesen válaszoltam és leírtam az én tapasztalatomat Garmin Fenixek kapcsán a csuklós pulzusmérésről:

    "1. Csuklós pulzusmérés
    Nekem +/- 5 BPM-en belül mér a mellkaspánthoz képest, egyedül a gyors tempóváltásokat nem tudja időben lekövetni, de ez az optikai mérés velejárója. Aki komolyabban akar sportolni, annak fel kellene dolgoznia, hogy csak a mellkaspánt ad pontos és reszponzív értéket.
    ...
    Én a saját tapasztalatomat mondtam, van Polar bluetooth övem és Garmin HRM Run-om is, egyenletes tempón mindkettőhöz képest 5 ütésen belül mér az óra."


    --

    (A Vistára nem kerestem rá, az X3-ra igen, legközelebb érdemes nem beleírni.)
    Bocs, igazad van, túl sok volt az infomáció, nem akartalak összezavarni! :U

    --

    Tele van millió hibával a net a Garmin órák kapcsán... mindenki hazudik.
    Nyilván, sőt ezeket az embereket egyenesen a Garmin fizeti, hogy órabérbe hazudjanak, a medvedisznóemberek pedig már a padláson vannak. :D

    Na mindegy, nekem semmi érdekem nem fűződik a te lelki békédhez, az első hozzászólással csak segíteni szerettem volna a Fenixekkel kapcsolatos tapasztalataimmal, de azért találok ennél jobb időtöltést is, főleg ilyen offenzív hozzáállás mellett... szóval sok siker kívánok a jövőbeni óráidhoz! :K

    Start with a whisper, end with a scream!

  • Agony

    aktív tag

    válasz anrb #105 üzenetére

    Igen, azt tudni kell, hogy a GARMIN Magyarországon nincs jelen gyártói oldalról csak a Navi-Gate Kft. képviseli őket mint hivatalos importőr és forgalmazó, így csak azokkal az órákkal tudnak eljárni, amiket ők hoztak be az országba. Ezeknél viszont érvényes, hogy garancia időn belül azonnali csere, akár a helyszínen, ha reprodukálható a hiba. Garancia időn túl pedig fix díjért cserébe (Fenix 5 Plus esetén 86eFt) cserélik az órát vagy ha az adott modell már nem elérhető, akkor ahogy Memmaao írta, beszámítják egy újabb modellbe.

    Aki küldöldről rendelte az órát (pl. Amazon, Ebay, stb..), annak legközelebb azt hiszem Németországban vagy Horvátországban van olyan GARMIN ahol jogosultak intézni a nemzetközi garanciát.

    Egyébként ezt az egy év garanciát én is kicsit nevetségesnek tartom egy ilyen értékű eszköznél, mert ez már barátok közt is egy okostelefon ára, szóval nem bánom, hogy jövőre bevezetik az ársávos garanciát. :) Egyedüli szerencse talán, annyi hogy mivel a GARMIN nem javít, hanem cserél, így "főegység" csere miatt, muszáj újra 1 év garanciát is adniuk. :U

    Start with a whisper, end with a scream!

Új hozzászólás Aktív témák