Új hozzászólás Aktív témák

  • Agony

    aktív tag

    válasz anrb #105 üzenetére

    Igen, azt tudni kell, hogy a GARMIN Magyarországon nincs jelen gyártói oldalról csak a Navi-Gate Kft. képviseli őket mint hivatalos importőr és forgalmazó, így csak azokkal az órákkal tudnak eljárni, amiket ők hoztak be az országba. Ezeknél viszont érvényes, hogy garancia időn belül azonnali csere, akár a helyszínen, ha reprodukálható a hiba. Garancia időn túl pedig fix díjért cserébe (Fenix 5 Plus esetén 86eFt) cserélik az órát vagy ha az adott modell már nem elérhető, akkor ahogy Memmaao írta, beszámítják egy újabb modellbe.

    Aki küldöldről rendelte az órát (pl. Amazon, Ebay, stb..), annak legközelebb azt hiszem Németországban vagy Horvátországban van olyan GARMIN ahol jogosultak intézni a nemzetközi garanciát.

    Egyébként ezt az egy év garanciát én is kicsit nevetségesnek tartom egy ilyen értékű eszköznél, mert ez már barátok közt is egy okostelefon ára, szóval nem bánom, hogy jövőre bevezetik az ársávos garanciát. :) Egyedüli szerencse talán, annyi hogy mivel a GARMIN nem javít, hanem cserél, így "főegység" csere miatt, muszáj újra 1 év garanciát is adniuk. :U

    Start with a whisper, end with a scream!

Új hozzászólás Aktív témák