Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz cskamacska #5 üzenetére

    Egyrészt nem csak vakvágányok vannak, bizonyos helyekre több útvonalon juthatsz el, és a puzzle-nek másféle darabjait kapod meg. Másrészt a történet elég nagy és működik egy random generátor is, így a többedik végigjátszásra is hallhatsz új dolgokat, amiket a mesélő nem volt hajlandó eddig elmesélni. Tudomásom szerint egy egyetemi projektből nőtte ki magát, aminek az alternatív storytelling volt a tétje.

    Harmadrészt lehet benne fílingelni. Sétálgatni, nézni a tájat, elmélkedni, szép nyugodtan emészteni a hallottakat - végső soron a horror margóján leledzik az anyag. Tudom, hogy játéknak kevés, de miért is tekintenénk annak? Ebben a túlegyszerűsített, szánalmasan célorientált, kommersz és akciódús játékvilágban, ahol mocskosul dróton rángatnak, bármilyen műfajban is játszol (a Mass Effect 3 is szerintem erősen robog a szánalmasság felé, igaz, a Dragon Age 2 negatív csúcsát még nem éri el), kifejezetten szenzációs egy olyan játék, amiben semmit sem kell csinálni. Ha valakinek ez nem tetszik, az még érthető, különféle mód vagyunk érzékenyek, egyesek egyáltalán nem azok. ;] De ha valaki még csak nem is érti, mi akart ez lenni, az már igen szánalmas. Az ilyen embert én bizony elvinném a Hebridákra (ahol a játék "játszódik") és kiraknám 3 napra kenyéren és vízen, hogy megtanulja, milyen egy holdbéli tájon magányosan, elszigetelten lenni. :) Vagy csupán leraknám Írország nyugati partvidékén, mondván: nosza, boldogulj! :))

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák