- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1318 üzenetére
Én totál laikus vagyok bringa témában. Mintha azt olvastam volna, hogy az agymotor nem annyira tuti, mint a középmotor. Logikusnak tartom, hiszen megnő a rugózatlan tömeg, ami nem szerencsés dolog. Néztem a középmotoros bringákat, és nekem úgy tűnt, hogy azoknál a váz eleve ilyen konstrukcióhoz lett kialakítva. Nem tudom, hogy lehet középmotort beépíteni egy eredetileg nem középmotoros vázba.
Nekem viszont egyszerűbb a helyzetem, mivel nincs semmilyen alapgép. Így is kijöhetek jobban (olcsóbban ugyanolyan minőség/teljesítmény, vagy azonos árban jobb/nagyobb minőség/teljesítmény), mint egy gyári géppel? Persze, beleszámolva egy hozzáértő munkadíját. Motoron 80-200 lóerőhöz vagyok szokva, úgyhogy a nagyobb teljesítménnyel sztem megbírkóznék. Kérdés, hogy mennyire lenne legális. Vagyis, inkább az lenne a fontosabb, hogy milyen eséllyel derülne ki, hogy nem legális? Egyébként sem értem ezt a szabályzást. Van jogsim, tapasztalatom. Miért nem használhatok közúton nagyob teljesítményű bringát?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Külpolitika
- Politika
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- EAFC 24
- Fallout 4
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen