Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Outlander

    őstag

    válasz havri1 #12692 üzenetére

    Ha egy hibás eszköz nem veszi fel töltést, attól még nem a töltő a szaaar.

    A gagyi marketinges képek helyett olvass el egy tesztet vagy kettőt ott nézd meg valós képeket és adatokat, mindig előjön a totalcar és a vezess.Hun is,van jó pár teszt...
    De ami a lényeg a valóéletben soncs különbség a ráhazudott +9millio%os fényerős megaultrabrutál teszkós cicatuning és egy sima között.
    Két külön márkás can busos kocsim van(fiat ford) , egyik srm jelzi a tompítottat.

    És én itt abba is hagytam.

    Work until You no longer have to Introduce Yourself.

  • JDMKid

    tag

    válasz havri1 #12692 üzenetére

    az autóizzó része pontosan így van. Azért nem érdemes kínából venni fényszóró izzót, mert nem lehetsz biztos abban, hogy nem bocsát ki magából UV sugarakat. Az UV meg nagyon hamar bemattítja a műanyag fényszórókat, és onnantól kezdve tehetsz bele akármit, sosem fog már rendesen világítani.
    Pár száz forinttal többért kapsz GE vagy osram izzót, abban biztos lehetsz, hogy nem bocsát ki UV-t.
    Lehet, hogy jobban megéri a 200 ft-tal drágább izzó, mint komplett lámpát cserélni 2-3 év múlva.
    Plusz, láttam olyan kínai izzót, amiben teljesen csálén állt az izzószál, az megint mindent fog, csak nem a megfelelő helyre világítani.

    Az meg normális, hogy az emelt fényerejű izzók hamarabb kiégnek. Magasabb hőmérsékleten járatják őket, ami rövidebb élettartamot eredményez. Vagy fényerő van, vagy hosszú élettartam, a kettő együtt nem megy.

    Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.

Új hozzászólás Aktív témák