Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    rendeltem egy telefontokot, nem ért ide.

    mivel augusztus 21 volt az estimated delivery time (nem ekkor rendeltem, ekkorra kellett volna ideérnie) így kicsúsztam a 30 napos határidőből amíg claim-et indíthattam volna. ez tiszta sor, ki is írta az ebay amikor contact sellerre nyomtam, hogy claim már nincs, de egyezkedhetek az eladóval. 1 toláros termék, nem a világ vége ha bebuktam.

    írtam neki, hogy evan, küldje újra legyen kedves vagy refundoljon, ha azt akarja hogy jó feedbacket hagyjak. erre a következő választ küldte:

    sorry to hear the news, it may get lost during transit which happens a lot when shipping overseas. we can resend you a new one, can you close the case ? we will resend you a new one after you close the case. thx

    mennyire álljak bele a nagyterpeszbe, hogy majd újraküldés után zárom? mennyire szoktak ezzel trükközni?

Új hozzászólás Aktív témák