Új hozzászólás Aktív témák
-
satz18
őstag
Egyik kedvenc játékom, viszont ebből pont értelmetlen sztem újrakiadást csinálni, mivel olyan jól lett optimalizálva annó az eredeti kiadás is, hogy vágódeszkán is elmegy 1080p@60-al.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
-
Csapoati
nagyúr
De az a lenyeg, hogy szebb legyen. Amugy en meg nem jatszottam vele, de a cikk alapjan mindenkepp ki fogom probalni. Kicsit a Bioshockra emlekeztet a leiras alapjan, azt meg imadtam.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
orion1025
őstag
Kár, hogy kevés hasonló minőségű játék jelenik meg, ráadásul olyan, amiben picit gondolkodni is kell. A cikk elejét viszont nem értem, hogy hogyan tudta a játék "megosztani" a közvéleményt, ha állítólag mindenhol olyan jól szerepelt? Na meg elég nagy hülyeség is, mivel tény és való, hogy jó játék lett, még a maga hiányosságai ellenére is.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
Wlac
Ármester
Fura, nekem kimaradt a grafika szapulása is, mindenhol azt olvastam, hogy mennyire kiváló a látványvilág is (akkor még virágboltos fórumokon voltam aktív).
Amúgy nem hiszem, hogy sok grafikai tuning lenne. A PS3-as változat úgy néz ki, mint a PC-s alacsony beállításokkal, míg a PS4-es gondolom a magasra tenyerel rá, de többet nem kell várni. Új effekteket nem tartok valószínűnek (sem szükségesnek). A 40 dollár egész baráti annak fényében, hogy ott körül mozog most is Game of the Year kiadás is.
“The wha-"
-
-
[Prolixus]
addikt
A grafika tényleg elég csúnyácska volt, az akkori konzolokon teljesen elment, de PC-n azért valóban ronda volt egy AAA-s FPS-hez képest, főleg, hogy abban az évben láttuk a Far Cry 3-at is, ami ráadásul sandbox cím volt... Ugyanakkor szerintem is totálisan feledtette a csúnya grafikát a játék világának dizájnja, kevés olyan hangulatos játék van a piacon szerintem, mint a Dishonored. Nem rajongok a steampunkért (bár a Dishonored szerintem sem "igazi" steampunk, csak valami olyasmi), de a Dishonored-ben tényleg vágni lehetett az atmoszférát, és minden pálya egyedi lett kinézetre, a szinte tökéletes pályatervezésről és játékmenetről nem is beszélve.
Egyedül a befejezés volt a béna, főleg az nem tetszett ahogy a játékstílushoz kötötték a különböző verziókat.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
mdraco
őstag
válasz [Prolixus] #9 üzenetére
Véletlenül találtam erre a cikkre, én már több mint 1 éve leszoktam a játékokról, viszont annyira tetszett és tetszik a 2-es trailere, hogy ezt is muszáj lesz kipróbálni
bocsi, nem válasznak ment.
[ Szerkesztve ]
-
AllTheBest
senior tag
Pont nem rég kezdtem el játszani ezzel a játékkal, engem nagyon megfogott, szóval végig is fogom tolni és várom a 2-t...
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Wlac
Ármester
Mindenképpen. Ha kicsit is bejön a lopakodásra kihegyezett, de amúgy szabad játékmenet, akkor nagyon be fog jönni.
A játék pedig valóban nem steam punk, de ahhoz áll a legközelebb a viktoriánus kori ábrázolás miatt, plusz a szerkezetek nagy része is a SP-ra jellemző stílusjegyekkel bír, csak éppen más a meghajtás. Sok helyen whalepunkként hivatkoztak rá.
“The wha-"
-
addikt
Az a durva, hogy még mindig 10€ egy DLC, erre fel kiadják újra, DLC-kkel együtt? 30€ az összes DLC, erre tényleg van pofájuk újra kiadni?! Hát nagyon remélem, hogy akinek meg van már a játék, ingyenesen frissíthet.
Mit össze vártam, hogy olcsóbban megvehessem a DLC-ket, mert tényleg jó játék, de ez így hideg zuhany.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
pulyka jocó
senior tag
Én meg pont ma cseréltem el.
Viszont baromi jó játék,a f®sszínű Dunwall meg lényegtelen,úgyse a falak bámulása a cél. -
Wlac
Ármester
válasz Dark Archon #14 üzenetére
A Game of the Year Edition 30£ PS3-ra, és pont annyiba fog kerülni ez a kiadás is, csak szebb grafikával. Ha megvan digitálisan az előző verzió, akkor elvileg fél áron frissítheted.
“The wha-"
-
alevan
őstag
válasz [Prolixus] #9 üzenetére
Egyedül a befejezés volt a béna, főleg az nem tetszett ahogy a játékstílushoz kötötték a különböző verziókat.
Nekem meg pont az tetszett. Nem apró, walkthrough nélkül kihagyható dolgokon múlott a játék, hanem azon ahogy játszottál. És ez így van rendjén.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Fitzgerald
veterán
A Thief-sorozat echte steampunk, ez meg inkább valamiféle hibrid, többek között steampunk elemekkel (is). Azt mondjuk sajnáltam, hogy az utolsó Thief már csak nevében volt Thief, valójában inkább Dishonored volt. Így lehet hazavágni egy nagymúltú, nagynevű sorozatot. Az odáig ok, hogy a Dishonored a Thief-ből (is) építkezett, de visszafelé nem működik ez a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
Az ötlet/koncepció nekem is tetszik, csak maga a megvalósítás nem. Egyszerűen hülyeségnek tartottam a különböző befejezések adott résezit, pl.
SPOILER!
Ha megölsz mondjuk egy tucat emberkét meg a célpontjaidat, szinte azzal már High Chaos ending, amelyben szerintem totálisan hülyeség, hogy Emily már gyerekként egy kis minizsarnokként jelenik meg...miért lenne ilyen drasztikus változás az ő személyiségében, attól, hogy te véreskezű vagy? főleg ennyire gyerekként... Aztán egy tucatnyi hulla nem befolyásolhatja a pestisjárványt amennyire az a High Chaos/Low chaos endingben megjelenik. Azt sem értem miért lenne Corvo-ból bölcs mentor a Low chaos endingben, csak mert igazi pacifistaként nem, vagy alig ölt, itt egyszerűen nincs (vagy minimális) az összefüggés szerintem.SPOILER OFF!
Szóval nagyon nem volt elég szofisztikált az ending szisztéma. Túl nagyok voltak a különbségek az endingek között, vagy onnan is nézhetjük, hogy több mindennek kellett volna befolyásolnia azt, hogy melyik endinget kapod. Nyilván ez egy sunnyogós-gyilkolászós játékban, ahol a főhös nem is beszél, nehezen kivitelezhető, szóval maradniuk kellett volna az első opciónál.
Persze a játék így is remek, tervezem is, hogy újrajátszom valamikor.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Wlac
Ármester
válasz [Prolixus] #22 üzenetére
Emily apariguraként tekintett Corvóra. Ha azt látta, hogy Corvo ész nélkül gyilkol, akkor ő maga is zsarnok lett, míg ha a békés utat választotta az "apja" (bár lehet felesleges az idézőjel), akkor ő maga is a racionalitást részesítette előnyben. Ez így van rendjén.
A patkányos dolog pedig nyilván nem azon a pár tíz hullán múlott, amit Corvo hátrahagyott személyesen, de ezen fennakadni egy bálnaolajpunk játékban, amelyben a főhős egy mitikus erőkkel megáldott gyilkos, aligha logikus.
“The wha-"
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Kicsit értetlenül, és némileg csalódottan olvastam végig az "előzetest".
Adott egy hamarosan megjelenés előtt álló remastered változat egy játékból, amiről írtok egy cikket úgy, hogy magáról a konkrét termékről nincsenek igazából információk, és ti sem láttátok azt vagy játsztottatok vele – ennek így mi értelme van? Cserébe két oldalon keresztül ragozzátok a semmit, kvázi-zanzásítva írtok egy bemutatót a Dishonored-ről en bloc. Tényleg nem értem, hogy ez mitől előzetes illetve mitől más, mint a "sima" verzió korábbi tesztje.Annyi pozitívumot látok a dologban, hogy így olyanok is olvasnak a játékról – ami véleményem szerint az egyik legjobb játék volt az előző konzolgenerációban –, akinek a figyelmét esetleg elkerülte korábban.
(#27) Shing: A Bioshock Infinite a 3. rész a szériában, volt egy Bioshock 2 is, amit nem Ken Levine ill. az Irrational csinált. Sokan nem szerették, de én is egyet értek az előttem szólóval abban, hogy nagyon jóra sikerült.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz bLaCkDoGoNe #26 üzenetére
Ez csak egy előzetes cikk, a lényegi mondanivaló benne van. Ugyanis a ma kikerült pár képen túl semmit nem tudni a játékról, csak annyit hogy ugyanaz lesz mint az elődje, plusz megjön az összes DLC. Igazából ahogy te is írod, ez inkább azoknak egy frissítő, akiknek korábban kimaradt. SZERINTEM így kell a cikkhez hozzáállni.
Live-Die-Respawn
-
Fitzgerald
veterán
Az Infinite egy scam volt. Azt hitték, hogy majd a sztori elviszi a hátán az egészet, pedig nem. Forradalmi AI-t vártunk, sosem látott mélységű interakciót a környezettel, a karakterekkel. Gyönyörű látványvilágot.
Ez így mind benne volt az első E3 demóban.
Mindebből semmi sem vált valóra.[ Szerkesztve ]
-
Wlac
Ármester
válasz bLaCkDoGoNe #26 üzenetére
Számomra a Bioshock 2 volt a nagy betűs Bioshock. Az első rész is jó volt, de megölte az irányítás. A 2-ben sokkal folyamatosabb volt az akció, nem volt nyögvenyelős a képességváltás. Az Infinite nem volt rossz, de egyszer játszós. Annyira nem jött be Columbia, bár tény, hogy hangulatos volt.
Shing: de vajon Emily tudja ezt?
“The wha-"
-
#65675776
törölt tag
Pedig igen komoly bajok is vannak. Például a kikötőben a 2D "lánc", az egymásba olvadó hordók, a ködbe burkolt távolság...
Az új kiadáshoz: vicc az ára. A régi tulajokat nem igazán honorálják, inkább le akarják őket húzni. Érdekes módon a Square Enix a DX: HR esetén jelentős kedvezményt adott azoknak, akikk részben, vagy egészben birtokolták az alap változatot.
-
[Prolixus]
addikt
"A patkányos dolog pedig nyilván nem azon a pár tíz hullán múlott, amit Corvo hátrahagyott személyesen, de ezen fennakadni egy bálnaolajpunk játékban, amelyben a főhős egy mitikus erőkkel megáldott gyilkos, aligha logikus."
Mégis ettől tették függővé, semmi mástól. Az érvelésed az, hogy bagatell a dolog...hát bocs,de szerintem meg ez az érv logikátlan. A komplett befejező szekvencia egy kardinális része ne azon múljon már, hogy 5 embert ölök meg, vagy 15-öt, amikor lehetség van mondjuk 120 gyilokra ajáték során. Vagy oké, múljon azon, de akkor érdemben kapcsolódjon is ehhez, legyen logikus, legyen hihető. Mert ez ebben a formában egyik sem: kapcsolódik hozzá, de ezernyi más dologtól is függ (és még ha egyszerűsítünk/sarkítunk is, vagyis leredukáljuk a dolog ok-okozati összefüggését csak a hullákra, akkor is sokkal több hullától...), éppen ezért nem hihető és nem logikus. Ez ebben a formában csak nevetséges. És ez totálisan független attol, hogy egy bálnaolajpunk játékban vagyunk, ahol misztikus szuperképességekkel felruházott hős ugrabugrál. Ilyen alapon akkor semmilyen a mi realitásunktól elrugaszkodott világban nem kellene megkövetelni a konzekvenciát, pedig ugyanúgy meg kell, nyilván az adott világ logikája és szabályrendszere alapján. Márpedig senki egy büdős szóval nem mondja/írta/utal rá a játékban, hogy 10-15 hulla sorsfordító lehet a pestisjárvány megfékezésében...a befejezésből mégis ezt a (nyilvánvalóan idióta) következtetést lehetne levonni.
"Emily apariguraként tekintett Corvóra. Ha azt látta, hogy Corvo ész nélkül gyilkol, akkor ő maga is zsarnok lett, míg ha a békés utat választotta az "apja" (bár lehet felesleges az idézőjel), akkor ő maga is a racionalitást részesítette előnyben. Ez így van rendjén."
Persze, hatással lesz rá, de szerintem közel sem lehet EKKORA hatása rá. Emily egy gyerek, nem pedig egy üres próbababa, amit semmi más nem tud "tudattal" vagy személyiséggel feltölteni, csak Corvo tettei. Alapból a világra jött egyfajta génmix-szel, amik lefektették személyisége alapjait az anyja/XY dada nevelte, hatott rá egyéb környezet stb. Mire Corvo ész nélkül el kezdett volna gyilkolászni (hozzátenném azért, hogy a kijelentésed valszeg szándékosan túlzó, hiszen az, hogy az ő kiszabadítása érdekében legyilkolássza az elnyomó, korrupt rendszer katonáit, azért nem olyan ész nélküli gyilkolászás...vitatható persze, attól függően ki ki mennyire humanitárius, de nem értelmetlen egyáltalán), személyiségének mr erős alapokon kellt nyugodni. Ahogy mondtam, nyilván hatással lesz rá ez a dolog, de nem akkora hatással, hogy pikk-pakk a "totális tündérkislány" sztereotípiából átdobja személyiségét a spektrum ellenkező szélére, a valami elfajzott kis minidespotává...ha szerinted az emberek/gyerekek így működnek, akkor rettenetesen leegyszerűsítve látod a világ ezen részén...
persze, lehet érvelni, hogy ugyan, ez csak egy játék, ugyan, hogy oldhatták volna meg jobban stb-stb. És? én mindig azt mondom, hogy vagycsinálják meg rendesen, vagy sehogy. Ha meg tudják csinálni Emily személyiségváltozását hitelesen, nem pedig úgy, mintha valami pin-pong labda lenne amit Corvo tettei dobálnak csak és kizárólag az asztal ellenkező térfelére, akkor azt mondom, cool, csinálják. Ha nem, akkor ne csinálják. De ne csináljanak belőle valami idóta ping-pong labdát.
De ahogy írtam, a befejezés csak kis szálka a szememben, a karakterszám ellenér enem tartom ezt olyan jelentős tényezőnek, hogy elrontsa a játékot. Így nem csillagos ötös nálam a Dishonored, csak sima ötös.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#65675776
törölt tag
De sehol sincs a SE-féle 90%-hoz. Egyszer már megvette az egéászet az ember, és vegye meg újra. Pláne, hogy a DLC-k ára a mai napig az egekben van, akciókkor is csak jóval kisebb kedvezmény van rájuk, mint a teljes játékra. Ha PC-re megjelenne ez, akkor bizony biztosan nem venném meg. DX: HR esetén egy percig sem gondolkoztam rajta.
-
Wlac
Ármester
válasz [Prolixus] #33 üzenetére
Corvo gyilkolásának a függvényében szabadul el a káosz Dunwallben. Corvo megölt pár katonát az utcán, ez inspirálta az embereket, akik bizonyos körökben még agresszívebben léptek fel az elnyomók ellen. Ez még több hullát eredményezett. Tessék, ennyivel meg van magyarázva a dolog.
Emily-hez továbbra is azt fűzöm, hogy ő is egyfajta viselkedésmintát követ. Mit lát a környezetében? Racionalitást, így ő maga is próbál olyan lenni. Azt, hogy mindenki öl mindenkit? Az, hogy az árulókkal a példaképe hidegvérrel végez? Nyilván ő is így fog tenni. Ne csak azt nézd, hogy a játék alatt mi történik, hanem hogy annak a végével Corvo a lány árnyéka lesz, egész nap vele lesz. Ha Emily meg is kérdezi eleinte, hogy mit javasol Corvo (és teljesíti az ő akaratát), később úgy is átveszi a nevelője stílusát, és önmagától lesz zsarnoki. Mellesleg Emily olyan keveset szerepelt a játékban, hogy aligha lehet messzemenő következtetést levonni a személyiségfejlődésével kapcsolatban.
“The wha-"
-
[Prolixus]
addikt
"Corvo gyilkolásának a függvényében szabadul el a káosz Dunwallben. Corvo megölt pár katonát az utcán, ez inspirálta az embereket, akik bizonyos körökben még agresszívebben léptek fel az elnyomók ellen. Ez még több hullát eredményezett. Tessék, ennyivel meg van magyarázva a dolog."
Az ötlet nem rossz, és persze, adja magát már csak az elnevezésből is (Chaos rank system) csak van egy gond vele. Ebből a fene nagy káoszból (a low chaoshoz képest) mi semmit nem látunk, pedig a város elég sok részét bejárjuk, és nem a nyárspolgári helyeket, hanem olyanokat is ahol ezekből megmutatkozhatna,valami. De semmi. Még a párbeszédekben sem jelentkezett egyáltalán, utalás szintjén sem, hogy Corvo ténykedése így vagy úgy bármit is kozott volna a városban (ismétlem ahhoz képest, ha low chaos szinten csinálod a küldiket) Csak a végén vágja a pofádba a játék gyakorlatilag (ha a küldetések végi statisztikát nem számítom, ahol éppen kapsz egy bilétát a high chaos/low chaos dologgal kapcsolatban és csá), hogy bocs, bumm, a pestis él virul, miattad. Bezzeg ha 10 emberrel kevesebbet öltél volna, legyőztük volna, hip-hip hurray!
Megint oda tudok visszakanyarodni, hogy szvsz nagyon nem volt szofisztikált a befejezés (és ez a rész sem benne, nyilván). Az alapötlet ahogy írtam is, nekem is tetszett, és az összefüggés is nyilvánvaló, de kivitelezés nagyon, mondhatni bárgyúan leegyszerűsítő volt, a "nyuszit a kalapból" jellegéről nem is beszélve. (És akkor még mindig nem vesszük be a dologba ugyebár, hogy azért nem csak a Corvo által közvetlenül, vagy közvetve okozott hullák számától kellene ennek a dolognak függnie, vanank még egyéb tényezők is).
"Emily-hez továbbra is azt fűzöm, hogy ő is egyfajta viselkedésmintát követ. Mit lát a környezetében? Racionalitást, így ő maga is próbál olyan lenni. Azt, hogy mindenki öl mindenkit? Az, hogy az árulókkal a példaképe hidegvérrel végez? Nyilván ő is így fog tenni. Ne csak azt nézd, hogy a játék alatt mi történik, hanem hogy annak a végével Corvo a lány árnyéka lesz, egész nap vele lesz. Ha Emily meg is kérdezi eleinte, hogy mit javasol Corvo (és teljesíti az ő akaratát), később úgy is átveszi a nevelője stílusát, és önmagától lesz zsarnoki. Mellesleg Emily olyan keveset szerepelt a játékban, hogy aligha lehet messzemenő következtetést levonni a személyiségfejlődésével kapcsolatban."
Pont itt tévedsz,hogy nem csak EGYFAJTA (bár te gondolom nem ilyen értelmben írtad a szót, de pont kapóra jön az érveimhez) viselkedésmintát követ, nem csak az van amit Corvo csinál, nem egy dilettáns utánzó majom, hanem egy még részben éretlen, de akkor is komplett emberi lény, akit nem csak Corvo tettei definiálnak, hanem tucatniy más dolog is. Mellesleg továbbra is nagyon leredukálod a dolgokat szerintem, ahogy írtam, a katonák legyilkolása sem feltétlen irracionális cselekedet Corvo vagy Emily szempontjából (tehát nem csak a meg nem ölésük lehet racionális), és továbbra is erős túlzásnak tartom, hogy Emily személyiségében a példaképe tettei egy cirka 180 fokos fordulatot indukálnának. Te gyerekkorodban gondolkodás nélkül lemásoltad a példaképed viselkedési mintáit? Még akkor is, ha esetleg azok homlokegyenest szembementek azzal, amit úgy általában a társadalom beleépít a morális értékrendjébe ("a gyilkosság bűn"stb.... és nem hiszem, hogy a Dishonored világa ilyen szempontból ennyire máshogy működne, mint a mi való világunk), meg valszeg az anyukád sem erre tanított? Naugye. Megintcsak ott járok, hogy az alaptölet jó, de a megvalósítás szar, összecsapott, eltúlzott.
(Ha esetleg azal jönnél, hogy Emily meg a gyilkosságok kapcsán pont ellentmondok magamnak, a válasz: Az ellentmondás látszólagos, mert teljesen más kategória a gyilkosságot közvetve, vagy közvetlenül elkövetni, meg más valamilyen szinte megérteni, urambocs utólag elfogadni. Emily szerintem teljesen megértette volna, ha Corvo azzal érvelt volna neki a gyilkosságok kapcsán, hogy minél kevesebb katonával számolhatott, annál jobb esélye volt az ő kiszabadítására és így a nép megmentésére, de ebből még nem vonta le volna Emily azt a következtetést (mert hát logikusan nem következik belőle egyáltalán), hogy akkor az ellenlábasokat/rosszakarókat nyugodtan lehet mindenféle következmény nélkül a bitófára küldeni, és este nyugodt marad a lelkiismeret is)
Másrészt pont ott hibázol az érvelésedben úgymond, hogy beleépíted Corvo ráhatásást a későbbi évek során. Persze, jogos, minél több időt van vele valszeg annál nagyobb befolyása lesz rá, csakhogy Emily, high chaos endingnél, már a kiszabadítása után EGYBŐL azzal jön, hogy "még jó hogy Corvo megölte a főgenyát meg mittomén még kit, mert ha nem tette volna, ő, vagyis Emily amúgyis végeztetett volna velük". Tehát a játék szerint azzal, hogy legyilkoltál egy halom embert, meg nagy káoszt okoztál, egy sztereotíp tündéri kislányból a játák során, miközben nem is vagytok sokat kontaktusban gyakorlatilag, hirtelen egy kis zsarnokpalántát verbuváltál...na ez az, amit az én gyomrom nem vesz be egyáltalán. Ezért néztem a saját befejezésemnél, mert megöltem a célpontjaimat meg vagy egy tucat őrt még hozzá, hogy WTF, hol itt az összefüggés...Megint az van, hogy az alaptölet jó, de...és akkor nem írom le megint ugyanazt.
Summa-summarum: Egyetértünk, hogy nem értünk egyet. Részemről lezárom ezt az eszmecserét, többet én nem tudok meg nem akaro a dolgohoz hozzáfűzni.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
haddent
addikt
Nem Bioshock, jobb.
[Prolixus] Ja! Far Cry 3 sandbox volt meg sokkal szebb! Meg egy játszhatatlan bugos ócska motoros gagyi, nulla történettel egy rakás fekália. De igazad van egyébként
cr33p a Thief legendás játék(sorozat) volt. Az utolsó, legújabb egy értékelhetetlen zagyva ócska hülyeség amit még 1x sem érdemes végigjátszani.
daa-raa van egy rossz hírem: nem Manapság ez a módi, lehúzás ahol csak amennyiért csak lehet. Ezek a srácok még korrektek mert adnak kedvezményt. Látunk ennél még pofátlanabb próbálkozást majd.
-
-
addikt
-
Wlac
Ármester
válasz Dark Archon #42 üzenetére
Mázli, hogy senki sem tart pisztolyt a fejedhez, hogy ezt megtedd. Ha akarod megveszed, ha akarod, nem. Elnézve az eddigi teljes árú remastered cuccokat, ez még egy korrekt ajánlatnak számít. Nyilván ingyen jobb lenne, de ez elég sok mindenre elmondható.
[Prolixus]: elfogadom az érveid, de szerintem túlragozod a problémát. Én sokszor keresem a kákán a csomót, de szerintem a Dishonored sztorijába és végkifejletébe erőltetett dolog belemagyarázni az ilyen hibákat. Ettől függetlenül persze igazad van részben, de szerintem napokig folytathatnánk ezt a "megmagyarázzuk a másiknak" dolgot, ezért én inkább felhúzom a fehér lobogót. A Dishonored 2 hátha felfed majd részleteket ezekkel a dolgokkal kapcsolatban.
“The wha-"
-
orion1025
őstag
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz #65675776 #32 üzenetére
Hah, azért mielőtt elájulnánk a Square Enix szívjóságától, megemlíteném a Tomb Raider Definitive vagy a Sleeping Dogs Definitive kiadásait, amit kőkeményen teljes áron árultak.
A Dishonored-re járó 50% pedig az én olvasatomban elég jelentős kedvezmény.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
#65675776
törölt tag
válasz bLaCkDoGoNe #46 üzenetére
Mondjuk lehjet az a probléma, hogy PC-s kiadást hasonlítok össze ahhoz képest túlárazott konzolossal. Érdekes módon az ilyen Definitive kiadások szinte soha sem érkeznek PC-re, mert mint már korábban írta valaki, ezek során a grafika utóléri a kiadáskori PC-s színvonalat. Ergo PC-n nincs szükség rájuk.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz #65675776 #47 üzenetére
Hát, a Sleeping Dogs Definite például pont van PC-re is...
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
#65675776
törölt tag
válasz bLaCkDoGoNe #48 üzenetére
Valóban. Akkor a jelek szerint az nem egy éppen jó port volt eredetileg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Revolut
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Tippmix
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vicces képek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest