Új hozzászólás Aktív témák
-
Prof
addikt
válasz Wolverine #46 üzenetére
Nekem az egesz jatszd vegig ugyanazt 3-szor koncepcio nem tetszik alapvetoen. Ne kelljen mar tobbezret csukott szemmel kattingatnom, hogy vegre a kedvemnek tetszo nehezsegen jatszak. Ez kamu Tesco-s "tartalom".
Ezt a Torchlight 2-nel 20 dollarbol megcsinaltak a Runic Games-nel, akarcsak az offline modot es a modolhatosagot
-
Fitzgerald
veterán
válasz Wolverine #46 üzenetére
Jo, a mufaj nyilvan ugyanaz. Mesz, utsz, gearezel.
De a jatek alapjait kepezo komplex mechanizmusokbol ez semmit nem mutat meg.
Ennyi erovel a Sacred, a Torchlight, a Dungeon Hunter, a Path of Exile, vagy barmelyik masik Diablo-klonra is ra lehet ezt fogni. Ugyanaz a mufaj, hack&slash. Idaig oke. Mesz, utsz, iszod a potiont, probalsz eletben maradni, lootolsz. Ez is stimmel. De pont a komplex, apro kis mechanizmusok, a statokkal, a gearrel, a skillekkel valo mokolas tette naggya a Diablot, es ezek a legfontosabb jatekmechanizmusok. Ezeket csak nagyon sok ora utan erted meg, latod at.
A kettoben sem lehetett teljesen elbaszni a karaktert, mivel gear>stat>skill a fontossagi sorrend.
Amugy meg olyan designeri hibat azert meg a kisebb fejlesztok sem kovetnek el, hogy ha a skilltreen "a" helyett "b"-t valasztod, akkor buntet a jatek, es "elrontottad" a karaktert. Nemhogy a Blizzard. Es ez a Diablo 2-ben sem igy volt, latod itt jon ki az, hogy nem jatszottal vele tobbet. A gear volt a legfontosabb a kettoben is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest