Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Wolverine #46 üzenetére

    Jo, a mufaj nyilvan ugyanaz. Mesz, utsz, gearezel.
    De a jatek alapjait kepezo komplex mechanizmusokbol ez semmit nem mutat meg.
    Ennyi erovel a Sacred, a Torchlight, a Dungeon Hunter, a Path of Exile, vagy barmelyik masik Diablo-klonra is ra lehet ezt fogni. Ugyanaz a mufaj, hack&slash. Idaig oke. Mesz, utsz, iszod a potiont, probalsz eletben maradni, lootolsz. Ez is stimmel. De pont a komplex, apro kis mechanizmusok, a statokkal, a gearrel, a skillekkel valo mokolas tette naggya a Diablot, es ezek a legfontosabb jatekmechanizmusok. Ezeket csak nagyon sok ora utan erted meg, latod at.
    A kettoben sem lehetett teljesen elbaszni a karaktert, mivel gear>stat>skill a fontossagi sorrend.
    Amugy meg olyan designeri hibat azert meg a kisebb fejlesztok sem kovetnek el, hogy ha a skilltreen "a" helyett "b"-t valasztod, akkor buntet a jatek, es "elrontottad" a karaktert. Nemhogy a Blizzard. Es ez a Diablo 2-ben sem igy volt, latod itt jon ki az, hogy nem jatszottal vele tobbet. A gear volt a legfontosabb a kettoben is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák