Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Cathfaern #39 üzenetére

    De akár harc/skill rendszerben is lehet újat alkotni

    Igen, nagyjából én is erre gondoltam, erőviszony optimalizáció alatt.

    autós játékban sem lehet újat mutatni, hisz már létezik olyan játék, ahol egy úton körbemész, és ha az első vagy, akkor nyertél

    Teljesen igazad van. És bármelyik autós játékot neveznéd innovatívnak, kreativitástól kicsattanónak? Én nem.
    Lehet realisztikusabb, lehet szebb a grafikája, de ehhez nem kreativitás kell.

    Kreativitás az én értelmezésemben nem (csak) azt jelenti, hogy olyat alkotsz, amit még senki más.

    Teljesen jogos. A megvalósítás, a végeredmény a lényeg. De attól, hogy valami jó, még nem feltétlenül van benne sok kreativitás, innováció.

    Szerintem a kreativitás adja meg egy játéknál (meg sok minden másnál is) a különbséget a tisztes iparosmunka, és a kiemelkedő játék között.

    Ha a "kreativitás" az, ami a Diablo 1 és a 2 közötti változás, akkor a kreativitás nem több, mint iparosmunka.
    Maradjunk annyiban, hogy olyan a Diablo, mint a Porsche kocsik dizájnolása. Lehet, hogy már a sokadikat csinálják, lehet, hogy már nagyon jók benne, és nyilván a végeredmény is jó, hiszen sokan szeretik. De kreativitás annyi van benne, mint egy fénymásolóban.

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák