Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
"Mert lehet csinálni full reális játékot, ahol az életszerű survival megöli az élményt azért, mert az emberünknek ennie is kell, meg innia is, meg esetleg a zombik mondjuk első felindulásból széjjelütik az út szélén hagyott motort, miközben mi a fészkeket égetjük fel, szóval persze, hogy tele van nehezen megmagyarázható és életszerűtlen momentummal, de ezek mégiscsak szükségesek, mert különben egy játszhatatlan szenvedés lenne az egész. De ha elfogadjuk, hogy a játékmechanika része, hogy egy autó motorterében találunk a fegyverünkhöz hangtompítót, ócskavassal minden megjavítható és öt géztekercsnél többet nem tárolhatunk magunknál, akkor elkezd összeállni az egész egy működő, érdekes, a sok-sok küldetés ellenére nemigen ismétlődő és alapvetően sztori szempontjából sem lapos egésszé..."
Ez a lényeg.
Minden játékban kompromisszumot kell kötni a játszhatóság érdekében, nem értem, miért pont ezen a címen kérik számon? Resident Evil 2-ben nyomtatópatronokkal lehet menteni, na és?
RDR2-nél meg pont azon akadt ki a nép, hogy gombnyomásra kell kanalazni az ételt. Ki érti ezt?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz Woodslave #12 üzenetére
+ (#13) Bog
Persze, biztos vannak "éééérdekes" pillanatok, de ez mennyit tesznek ki a teljes játékidőből?
Szvsz sokkal fontosabb, hogy a sztori tudjon végig érdekfeszítő lenni, újat mutatni, illetve a küldetések ne laposodjanak el."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs