Új hozzászólás Aktív témák

  • AxBattler

    félisten

    "Mert lehet csinálni full reális játékot, ahol az életszerű survival megöli az élményt azért, mert az emberünknek ennie is kell, meg innia is, meg esetleg a zombik mondjuk első felindulásból széjjelütik az út szélén hagyott motort, miközben mi a fészkeket égetjük fel, szóval persze, hogy tele van nehezen megmagyarázható és életszerűtlen momentummal, de ezek mégiscsak szükségesek, mert különben egy játszhatatlan szenvedés lenne az egész. De ha elfogadjuk, hogy a játékmechanika része, hogy egy autó motorterében találunk a fegyverünkhöz hangtompítót, ócskavassal minden megjavítható és öt géztekercsnél többet nem tárolhatunk magunknál, akkor elkezd összeállni az egész egy működő, érdekes, a sok-sok küldetés ellenére nemigen ismétlődő és alapvetően sztori szempontjából sem lapos egésszé..."

    Ez a lényeg. :K

    Minden játékban kompromisszumot kell kötni a játszhatóság érdekében, nem értem, miért pont ezen a címen kérik számon? Resident Evil 2-ben nyomtatópatronokkal lehet menteni, na és?

    RDR2-nél meg pont azon akadt ki a nép, hogy gombnyomásra kell kanalazni az ételt. Ki érti ezt? :U

    [ Szerkesztve ]

    "Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

Új hozzászólás Aktív témák