Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rup1u5

    nagyúr

    válasz Dany007 #16 üzenetére

    Hát igen. Pontosan ez a bajom vele nekem is. Az első rész elején, amíg még nem jöttek az élienek, pont azt szerettem, hogy lehetett cserkészni, szabadon mozogni és nem csak az agyatlan hentelés ment. Ezért tetszik a farcry2 is.

    Why don't you knock it off with them negative waves!

  • ViTaZi

    aktív tag

    válasz Dany007 #16 üzenetére

    Fontos, de nem grafikával játszol. Az meg csak vicc h nem játszol a játékkal amíg nem lesz új vga-d. Te dolgod, de elég butaságnak tartom részedről..

    Amikor a crysis: warhead megjelent, low- medium beállításokkal játszottam és azon a grafikán is 2x kivittem a játékot.

    A játékélmény a fontos, a döntő nem grafika!

    capulet75: "azután néztem egy két videót róla és nem fogom elrontani a játékélményemet egy dx9-es bughegyel amikor márciusban megveszem és dx11-en is tolhatom."

    Szerintem igenis ez arra utal..

    [ Szerkesztve ]

    braner00 kerüljétek!

  • Silenzio

    addikt

    válasz Dany007 #50 üzenetére

    Így van. Viszont pszichológai -tehát beleélésben- szerepe leginkább a hangnak van. Egyetemen volt óra ahol egy szemeszteren át elemeztük a hangosfilmben a hang szerepének fejlődését, pszichológiai tanulmányokkal karöltve, és döbbenet, mennyire más a szerepe a képnek. A művészfilmek annál jobbak, minél intellektuálisabb a viszonyod a képekhez, vagy minél esztétikusabb a kép. A hang ugyanakkor lehet absztrakt szintúgy, de mindenképpen az csigázza fel leginkább az embert. Primér hatása maximum a bennünk lévő "állatnak" szóló képeknek van: egy jóféle kaja vagy a női nemiszerv látványa (vulvatikus jel, ahogy a tudósok hívják)... Persze ezek a viszonyok játékokban máshogy működnek, a teret mindenképp meg kell konstruálnod kognitíve, hiszen a tájékozódni tudás kötelesség. A hangból meg 1000 plusz információt szűrsz le, amit filmekben nem tudsz - távolságot, irányt adott esetben stb. Állati jó tanulmánytéma bölcsészeknek. :)

    Lenry: én csak azt mondom, hogy nem feltétlenül változott olyan sokat a motor. A játékot már most mindenhol istenítik, de első helyen nem a grafikát, hanem a környezettel való interaktivitást hozzák fel (pl. hogy a piacon az árusok eléd csörtetnek és le nem szállnak rólad - ilyen játékokban eddig nem volt, és nagy ötlet :D). Amúgy szép a játék, nem kell ezen összeveszni.

    A Crysisról alkotott véleményed meg nem osztom. 5x toltam végig, és nem a grafika miatt, hanem mert ezt a ruhát és a hozzá kapcsolódó játékmenetet nekem találták ki. :) Szerintem a legnagyobb poén azóta, hogy a Haloban megjelent a szabad járműhasználat lehetősége. Az sem PC-s fps volt, a fentebbi vitához hozzászólva... :U Szóval te csak a grafikára emlékszel, én meg azt mondom, nem csak a világ jelenlegi legjobb grafikája (mert még mindig az), de játéknak sem utolsó. Pedig nem egy Half-Life 2.

    BalaNce87: pontosan. A PC-seket még mindig "át kell csábítani" a szórakoztatóipar multijaihoz - amiben lassan az egyedüli szimpatikus szereplő a relative "kicsi" Nintendo, a másik kettő meg állati antipatikus és veszélyes ősgigásznak tetszik lassan a szememben... Szóval át kell őket csábítani a "sötét" oldalra, és ennek a flame-keltés a legjobb eszköze, meg hogy a rohadékok kiadják a várva várt játékot a gépre, de a DLC-ket vagy a folytatásokat már csak konzolon kapod meg, hogy a számodra is konkretizált mézes madzag (ha a játék addiktív) még kívánatosabb legyen. De ott van a Resident Evil, aminek a vadhajtásait ill. a legjobb részeit (az első remake-je, Code Veronica) csak konzolon kapod meg, vagy más sorozatok, mint a Devil May Cry, aminek csak a 3. 4. részét kapod meg, az első 2-höz szükséges egy PS2 beszerzése is. :D Mi meg örülünk, milyen jó arcok ezek a Capcomék. Árukapcsolás. A fanok úgyis megveszik az összes konzolt, amire exkluzív RE játékok jöttek ki.

    Sose feledjétek. A legnagyobbak is, a legünnepeltebbek is, nincs kivétel. Semmit sem a kedvetekért csinálnak, nem jó fejek. Minden a pénzért megy.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák