Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Hopkins95 #23 üzenetére

    Én egy sztori alapú játékot ritkán játszok végig kétszer. Filmet se tudok kétszer végignézni, már tudom, hogy mi fog történni és így nem érdekel. Hogy egy ilyen játék elé megint leüljek ahhoz nekem nem elég, hogy kétszer akkora felbontású textúrákat kapok, meg egy-két effekttel több van a grafikai repertoárban.Single FPS-ben inkább az olyan játékokat szeretem amik új sztorit vagy egy részben új világot hoznak létre de mégsem rugaszkodnak el nagyon az elődtől. Pl. ilyen volt a Prey 2017, ami a neve ellenére nem a Prey hanem System Shock hagyatékára épített, és az utóbbi pár év szerintem legjobb story driven játéka.

    Stratégia az más, ott mindig van újrajátszási élmény a multi miatt, főleg ha régebbi játékról van szó. AOE esetében különösen, ott egy egészen egyedi szituációról van szó. Annak a játéknak van egy nagyon eltalált szabályrendszere és atmoszférája, és sokszor próbálták feltupírozni mindenféle módon, de a rajongók évtizedeken keresztül ragaszkodtak a klasszikus izometrikus sprite alapú grafikához. Erre is kellett vagy 15 év mire rájöttek fejlesztői oldalon, és most már nem erőltetik a grafikai tuning vonalat. Kicsit csinosítottak rajta, kapott HD textúrákat, cizelláltabb animációt, vizet, helyrerakták a UI-t, aztán a maradék fejlesztési időből meg raktak bele új civeket, meg okosítottak az AI-n. Egyébként ezeket tartalmi változtatásokat is már évekkel ezelőtt megcsinálták modderek, szóval sok újat nem tud felmutatni a DE, de legalább most már ráhangolódtak a felhasználói igényekre. Igy a két AOE DE értékelhető produktum lett.
    A Crysis esetében meglepődnék, ha valami hasonló történne. Eleve, hogy csúsztatták az eredeti megjelenési dátumot, mert a leakelt fotók kiverték a rajongóknál a biztosítékot, az mutatja, hogy még az optikai tuningot se gondolták komolyan, csak le kellene rántani a rajongókat pár ajróval, hogy legyen lé az ibizai veretésre.
    Az, hogy mit lenne célszerű kezdeni a szériával még koncepció szinten se merül fel a Cryteknél, annyira bele vannak zombulva a technológiába. A játék alól gallyra vágták a modding közösséget már lassan 10 éve, pedig az egyik legnagyobb bázis ott alakult ki, így nem tudnak honnét inspirációt szerezni. Pedig a modderek rengeteg olyan tartalmat gyártottak a játékhoz, amit most pl belerakhatnának, amitől meglenne az az extra amit egy szinvonalas remasterhez kell, de mindent ledózeroltak és csak az olyan őrültek backup hdd-jén találhatóak meg régi modok mint én :D .
    Amit én minimum elvárnék a Crysis Remastertől, hogy legyenek benne új mellékküldetések, sok, legyenek benne új fegyverek, járművek, ellenségek, adjanak hozzá új helyszíneket a pályákhoz, de ha ezt nem is csinálják meg, akkor legalább tegyék moddolhatóvá a játékot, aztán majd a közösség elvégzi a munkát amire a Crytek képtelen.
    Viszont ezek a dolgok még csak koncepció szinten sem fognak megfogalmazódni náluk, mert ahhoz előbb meg kellene szabadulni a szemellenzőtől, hogy legyen egy körképük a valóságról.

Új hozzászólás Aktív témák