Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz Angel1981 #4 üzenetére

    Itt is végig mehetsz teljesen eltérő módokon a pályákon (ha nem is minden, de jó részükön).

    Volt egy rész, ahol egy magaslatról belátható, nem is túl nagy területen el kellett jutnom egy kb 100 méterre lévő célponthoz (nem akarok spoilerezni, ezért nem fejteném ki). A célt egy kemény páncélzatú lény védte, meg kb 6-8 kisebb.
    Elsőre azt mondtam, hogy nem gond, van nálam egy "nagybántó" (valami komolyabb gépfegyver volt), lealázom őket armorral. Persze nem sikerült, kezdtem elölről. Másodjára "snájperkedtem" a startponton, sokkal jobban ment, de utána a "tank" szétlőtt mikor rakétákkal próbáltam leszedni. Harmadjára lopakodtam a pályán, elmentem a túlsó felére, ahol volt egy gépfegyver, és azzal bealáztam minden kicsit, a nagy útvonalát meg végigpakoltam C4-el...
    Ez így három teljesen eltérő megoldás egyetlen kis pályarészre, eltérő bejárt utakkal, eltérő harcmodorral. És nyilván lenne még más lehetőség is, amit én nem találtam meg.

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

  • davidsonic

    csendes tag

    válasz Angel1981 #4 üzenetére

    Már nem azért, de sztem a predator mód sokkal jobb lett azzal, hogy van stealth kill, ráadásul magától leveszi a cloakot, majd ismét vissza, így nem kell szarakodni vele.
    Simán meghozza a kedved egy második végigjátszásra. Igaz, korlátozottabbak a pályák, mint az 1-ben, de azért van még bőven benne alternatíva. Akció is van benne, amit szvsz a qrva jól komponált dimanikus zene igazán élvezetessé tesz.
    A grafikára sztem nem lehet panasz, sőt. Nekem voltak félelmeim megjelenés előtt, hogy esetleg visszalépnek, de kellemesen csalódtam. Igazából tényleg nem tudom, hogy milyen elvárások lehetnek még grafika terén, amit a szem képes felfogni: LÁTNI. Még több particle? még több levegőben szálló papírfecni? még több füst?
    Az is igaz, hogy a MSAA elmossa a képet, lehetne jobb megoldás is rá, de mivel ez a módszer nem demanding, és ugyanakkor nem lesznek töredezettek az élek, ezért ez a kompromisszum.
    Az AI meg milyen legyen? Mint az OF: Dragon Risingban pl.? Na akkor tényleg elveszne az akció, csak menne a pötyögtetés+cover.
    A szoriból pedig nomad meg psycho is kimaradt. Azért ez a kettős (vagy csak psycho önmagában) még simán visszatérhet.

Új hozzászólás Aktív témák