Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • teeem

    aktív tag

    Várjuk, várjuk, csak legyen jobb az elődnél... addig meg megpróbálok gépet újítani xD ismét...

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #38 üzenetére

    Szerintem az nem volt eladó, és nem is lesz. :D Ha az lenne, akkor többe kerülne mint az U3Engine, és kevesen vennék. Bár... azért el tudnék képzelni mondjuk egy Elder Scrolls 5 öt Cryengine 2 vel. Vagy mondjuk egy Modern Warfare 2-t... hát igen, szép is lenne...

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #42 üzenetére

    Ugye hogy laza lenne? :D Szerintem meg lehetne oldani hogy elbírják a gépek... Nagy munka lenne, de megoldható lenne, ebben biztos vagyok. Csak hát, sajnos a bethesda nem olyan jó fej, hogy annyi pénzt öljön bele. Részben meg is értem őket. Nem biztos hogy megtérülne nekik.. De én azért drukkolok. :D

    Amúgy igen... az npc-k tényleg elég hülyék benne...

    [ Szerkesztve ]

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #45 üzenetére

    Igen emlékszem, arra is emlékszem hogy csak gépújítás után tudtam felhúzni mindent maximumra. Abban az időben talán nem is volt szebb játék annál... Biztos vagyok benne hogy a következő ES is nagyon jó és szép lesz. De remélem hogy 2010 nél nem kell tovább várni rá. :N

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #48 üzenetére

    Igen valami infót tényleg tolhatnának már róla, legalább egy trailert meg pár shotot. :D Bár van egy santa gyanúm, hogy még kb sehol sem tart a játék. Én azért újítottam gépet mert muszáj volt, de lenyűgöző volt látni hogy milyen szép az obli maxon.

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #50 üzenetére

    Azóta sem érkezett semmi info róla. Egy TES mmo sem lenne rossz amúgy... elviselném azt is. :D De valami info áradatot dobhatnának már, mert tülök ülök. Ja és kiadhatnák újra oblivont nem goty kiadásban, mert már csak 1-2 helyen kapni, ott is jó ha van 1-2 darab ... xD

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #52 üzenetére

    Lehet még 1-1 helyen külön is. De már kevés van, és napokat kell kutatni utána xD .. Amúgy, mmo ban úgy lenne jó, mint a Guild Wars. Egyszer kelljen csak megvenni, és ne kelljen fizetni érte.. De a sima RPG -t is várom nagyon, csak jöjjön már.

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #47 üzenetére

    De igen, picit bele kéne piszkálni és jó lenne. De ne nagyon reménykedjünk benne hogy Cryengine 2 vel fog szaladgálni...

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #55 üzenetére

    Valóban. De vajon mennyibe kerül a Cryengine 2? ... Az ár valószínűleg sokkoló, és tuti, hogy ezért nem veszi meg senki, vagy pedig azért mert senki nem venné meg azt a játékot amit azzal készítenek, ugyanis félő hogy kevés olyan gép lenne ami normálisan futtatja. Én eddig egyedül egy játékról tudok, amit az hajt, az pedig a Crysis.

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #57 üzenetére

    Igen, igazad van. Dehát, sajnos még sem úgy mennek a dolgok ahogy MI szeretnénk... :(

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #59 üzenetére

    Igen, én is ezt mondtam. De ma -ahogy tdd mondta-, ma már mindenkinek van legalább olyan gépe amivel normálisan el lehetne indítani, legalább mediumon. Szóval ez már nem is jelenthet akkora problémát, inkább az egnine ára. De akkor is jobban megérné megvenni az enginet mint több évig fejleszteni egy sz*rabbat.

    Ám, én még mindig úgy vagyok vele, hogy túl nagy hangsúlyt fektetni a külalakra, és kevesebbet a tartalomra. A Crysis szerintem nem azért volt bukta, mert sokak gépén nem ment rendesen, hanem azért mert a játékélmény egyenlő volt a 0 val. ( Illetve, nekem tetszett, de 8-9 óra játék után én is azt véltem felfedezni hogy monoton, és unalmas lett. De azért végigjátszottam és jó volt, csak hát a Core pálya nem kellett volna, az egy eszméletlenül sz*r vontató rész volt a játékban ) Viszont igazán élvezetes volt, amikor feltoltam delta fokozatra, vagy nem tudom mi volt a legnehezebbnek a neve. Ott már igen csak szükség volt a taktikák alkalmazására, meg a nano ruha képességeire. Viszont azon a szinten már vért is kellett izzadni néhány helyen, volt ahol túl nehéz volt, de mondjuk így visszagondolva, ettől volt élvezhető. Szóval ha picit jobban ráfeküdnének a sztorira és izgalmasabb játékmentet adnának hozzá, akkor a Cryengine 2 vel is lehetne csinálni egy über jó játékot, és nem lenne szükség a Cryengine 3 ra. Mindenesetre, én várom a Crysis 2-t és a következő elder Scrolls-t is.

    [ Szerkesztve ]

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #61 üzenetére

    Ezért adunk hálát az infinitynek hogy megtörték a jeget, és átöltöztek modern hadviselésbe. :R

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #64 üzenetére

    Nem nem. Félreértettél. Ez volt az egyetlen dolog amit kiemeltem belőle a jó oldalhoz. Én a túlságosan monoton játékmenetre gondoltam. Persze szabadság meg minden, hogy mi döntjük el merre megyünk, de a küldetések akkor is lehangolóak. Lényegében arról van szó hogy mennünk kell egyenesen előre, és az utunkba akadó kóreai katonákat le kell lőni, vagy ha úgy tetszik akkor elmenni mellettük cloackban. Nekem hiányoznak belőle a filmszerű jelenetek, a folyamatos akció. A Warhead ban már észleltem némi változást, ott több volt az akció, sőt még picit a történetfelvezetést is próbálták színesíteni, az jó is volt, tetszett, valamivel talán jobban is mint a Crysis. A taktikai dolgokra nagyon kellett figyelni az alap játékban, legalábbis a legnehezebb fokozaton. Ez az egyik legjobb dolog benne, de ettől a dologtól lesz az egyik legnagyobb baja a játéknak. ( Persze ez az én véleményem, mindenkinek más tetszik, és mindenkinek mások az igényei. ) Aztán ott van még a csapat, én rettenetesen hiányoltam belőle a csapatmunkát. Azt hogy mindig egyedül bóklásztam össze vissza abban a rohadt nagy dzsungelben. ( kivéve persze a vége felé amikor megjelent psycho, meg a többiek. ) A sztori alapjában véve jó lett volna, legalábbis az a része, hogy elrabolták a tudóst, és vissza kell hozni, meg ugye közben problémák adódtak az űrlényekkel. Ez így jó meg minden, de nagyon egyszerű, és a rohangálás, meg katonaölés közben szinte alig figyeltem hogy mi is van a sztorival, bár igazából nem is volt mit nagyon figyelni. Sztori az elején került szóba, tán a vége előtt kicsivel, és a végén. Kevés volt, túl egyszerű, és nem mondható kidolgozottnak. Én nem tudom hogy a Call of Duty 4 ben hogy csinálta az infinity, hogy olyan roh*dt jó volt az egész. Hiszen gondoljunk csak bele, ott lineárisabb, meg monotonabb is volt a játékmenet, mint a Crysisban, ott arról szólt az egész hogy megyünk és lövünk. Még is, abban volt valami ami megfogott... Nem tudom hogy mi volt az, talán a folyamatos akció, vagy az érdekes sztori, tán tán a filmszerű jelenetek... Vagy price kapitány... Tényleg nem tudom, de még is... sokkal izgalmasabb volt, mint a Crysis. Én nem akarom bántani a Crysis-t, isten őrizz, engem bántottak miatta régen, hogy folyton ezzel játszottam. Mert végül is tetszik, de sokkal többet vártam tőle.

    De azért, Psycho állat volt a Warhead ban... :D

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #66 üzenetére

    A Call of Duty-kat nem is a története miatt emeltem ki. Az 5 már elég erőltetett és vontatott volt, de a 4 az briliáns volt. A 2 nek nem is kell történet, ott a világháborúról volt szó, meg az 5 ben is. És lám, egyik sem volt olyan izgalmas mint a 4. Az 5 öt percre pontosan 3 óra 29 perc alatt vittem végig. Vagy 4 óra? nem tudom... a kettő között. A 4 se tartott sokkal tovább, bár az talán volt 4 óra. Hardon már inkább 5. De annak többször is nekiálltam, mert nagyon tetszett. És ott bizony volt történet, ott sem túl kidolgozott, de elég volt ahhoz hogy végig akarjam vinni többször is. A Crysisnál nagyobb volt a hangsúly a grafikán, mint a játékélményen, és ez okozta azt, hogy nem tartom túlságosan sokra.

    Nem is tudom... Bizony, ez igaz. Volt a Crysis ban olyan rész, ahol vártam hogy most mi fog történni, érdekelt a dolog. Csak amikor meg tudtam hogy mi fog történni, akkor vagy lelankadt a lelkesedésem, vagy ráléptem a quit gombra, mert megint az villant be hogy: Jaj, már megint ezt kell csinálni. Persze, azért volt néhány kivételes helyzet. Nekem legjobban a vége tetszett, csak az volt a gáz, hogy amikor megtudtam, hogy a nagy raksivetővel kell szétlőni az űrlényanyahajót, akkor éreztem magam a legszarabbul. Ugyanis elkövettem azt a hatalmas ballépést, hogy véletlenül lent hagytam a fegyvert, és amikor vissza akartam menni érte, az a szomorú látvány fogadott, hogy az ajtó bizony be volt szakadva, és sehol nem tudtam bemenni a fegyverért, és vagy 2 órája mentettem legutoljára. Igen ... gáz volt. De azért tetszett, és végig vittem 3x is. Szóval jó ez a Crysis, de nekem karcsúbb lett, mint amire számítottam. Viszont nem volt nagyobb csalódás, mint a Far Cry 2. :N Ehhez képest az egy unalmas Casual játék.

    Igazából nem is nagyon tudok mondani olyan FPS-t ahol jó sztori volt. ( Legalábbis azok közül amikkel én játszottam. ) Maximum én is azt mondanám, hogy bioshock. Ja de, talán még a Gears of War. Az különösen tetszett, ott mindig érdekelt hogy most mi lesz. Csak valami megmagyarázhatatlan oknál fogva mindig akkor nem volt kéznél helikopter meg erősítés, amikor nekünk kellett volna. :D

    [ Szerkesztve ]

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #68 üzenetére

    Cod4 ben volt a Zakajev, meg a Kahl Al Asad. Arra készültek hogy nukleáris rakétákat lőnek amcsi partokra, a nagyobb városokra. Legalábbis én úgy emlékszem hogy ilyesmi volt. Aztán volt ugye mesterlövészes küldetés ahol úgy tűnt megöltük zakajevet, de mégsem. A végén meg jött a nagy finálé, ami azzal kezdődött hogy Al asad felrobbantotta az egész placcot, ahol az amcsi sereg harcolt... jó nagy pusztulás volt egész, és tényleg feelinges volt. Aztán a végén meg próbáltunk menekülni, sajna sikertelenül és Price kapitány oda lett. :( Kíváncsi vagyok hogy a 2 ben vissza fog-e jönni. :U

    Én nem játszottam a Half Life 2 vel, úgyhogy nincs is mit hozzáfűznöm. Egyszer próbáltam ki, és nem fogott meg annyira. Nem az én stílusom, de ettől függetlenül biztos jó játék, hiszen ezt bizonyítja az a több millió rajongó is.

    A Crysisnak számomra érthető a sztorija, csak " kevés ". Az rendben van, hogy elrabolták azt a tudóst, meg volt a koreai muksó aki fel akarta használni az idegen technológiát. És akkor logikus volt a koreai hadsereg, meg minden egyéb... De ha kicsit szövevényesebb lett volna a sztori akkor sokkal több küldetést lehetett volna berakni, sokkal izgalmasabbakat, sokkal színesebb lett volna az egész játék. Azt sem értem pl, hogy a Recovery-n ( második pálya, ha jól emlékszem ) miért egyedül kellett behatolnom a táborba, és miért egyedül kellett kiszabadítanom a túszt. Persze a végén megjelenik psycho, és ő fogdossa a dögös kóreai csajt... na elmegy a fenébe. ;] Igazából, én nem is tudom miért várom a kettőt... talán azért hogy megtudjam prófétával mi van, meg hogy mi lesz az űrlényekkel. Lényegtelen igazából, csak várom. És remélem hogy nem fogja megzabálni az egész gépemet. :((( :DDD

    És igen, ebben is igazad van, nem attól lesz jobb egy játék mert atom reális minden. Én pl a Modern Warfire 2 -t várom nagyon, és a Battlefield Bad Company 2-t, hál istennek már Pc re is jön. A játéksztorikról még annyit hogy, szerintem igazán jó sztorija leginkább az RPG-knek van. De hát, azoktól el is várja az ember, meg hát azok arra épülnek. De akkor is... pl a Star Wars Kotor 1-2 nél nem láttam még jobb sztorit, semmilyen játékban.

Új hozzászólás Aktív témák