Új hozzászólás Aktív témák

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #67 üzenetére

    Ne keverjük a jó történetet a jó hangulattal. Én is élveztem a COD4-et, de az ég világon semmire nem emlékszem belőle. Volt ott valami történet egyáltalán? Csak mentek a küldetések mindenféle helyszínen egymás után, amit az kapcsolt össze, hogy ott a rosszfiú barátja. Vagy valami ilyesmi, tényleg szinte semmi nem maradt meg belőle.

    Na most akkor poroljuk le egy pillanatra a half-life 2-t. Oldalakat kellett utána olvasnom, hogy akkor ki a csaj mellettem, ki az apja, mik azok az űrlények, mik azok a combine-ok, honnan jönnek a head crab-ek, mi az a zárt város, ki vagyok én, ki az a G-man. Na ez történet.

    Rapture városának is volt (egy szomorú) története, a kicsi lányoknak, meg a behemótoknak stb.

    A crysis-nak is volt valami kerete, bár ott ugye elfelejtették rendesen kifejteni. Egyszer csak jöttek a koreai nano ruhás katonák. Egyszer csak lefagyott a sziget, de hogy minek? Mert jól néz ki? A mitől nem elég szerintem. Egyáltalán kik vagyunk? A társainkal mi van?

    Valóban ilyen dolgokra is hangsúlyt kellene fektetni (a warhead már próbált azért valamit kezdeni ezekkel, az utolsó kettővel biztosan), mert az szép, hogy a géppuskával fát lehet vágni, de nem ettől várja az ember a második részt. Ott majd szét lehet lőni a sziklákat is, mert attól jobb lesz nekünk? Mondjuk nem ártana ha rendes kráterek maradnának a földben egy robbanás után pl., de ettől még a HL2 episode 3 jobban várt játék, pedig ott közel sincsenek ilyen dolgok.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

Új hozzászólás Aktív témák