Új hozzászólás Aktív témák

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #50 üzenetére

    Azóta sem érkezett semmi info róla. Egy TES mmo sem lenne rossz amúgy... elviselném azt is. :D De valami info áradatot dobhatnának már, mert tülök ülök. Ja és kiadhatnák újra oblivont nem goty kiadásban, mert már csak 1-2 helyen kapni, ott is jó ha van 1-2 darab ... xD

  • Ari18

    őstag

    válasz teeem #51 üzenetére

    áhh mmo nem! nem akarok érte havonta fizetni.

    hát igen elég sok, és csak a bisohockal lehet kapni.

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #52 üzenetére

    Lehet még 1-1 helyen külön is. De már kevés van, és napokat kell kutatni utána xD .. Amúgy, mmo ban úgy lenne jó, mint a Guild Wars. Egyszer kelljen csak megvenni, és ne kelljen fizetni érte.. De a sima RPG -t is várom nagyon, csak jöjjön már.

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #47 üzenetére

    De igen, picit bele kéne piszkálni és jó lenne. De ne nagyon reménykedjünk benne hogy Cryengine 2 vel fog szaladgálni...

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #54 üzenetére

    Így van. Ha nem írna meg folyton újra meg újra mindent nulláról az IT ipar, akkor most nem lenne munkánk, nem igaz? Minden évben kell csinálni még 10 engine-t a 4-6 órás FPS-ekhez. Nehogy már használjuk azt, ami van. Fejlesszük ki újra! Nem baj, ha egy 2007-es engine agyonver mindent még mindig, fejlesszünk évekig egy gyengébbet... mert az.... az olyan.... a miénk. Mint a kommunista narancs*. Grrrrrrr....

    *: Hofi

    [ Szerkesztve ]

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #55 üzenetére

    Valóban. De vajon mennyibe kerül a Cryengine 2? ... Az ár valószínűleg sokkoló, és tuti, hogy ezért nem veszi meg senki, vagy pedig azért mert senki nem venné meg azt a játékot amit azzal készítenek, ugyanis félő hogy kevés olyan gép lenne ami normálisan futtatja. Én eddig egyedül egy játékról tudok, amit az hajt, az pedig a Crysis.

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #56 üzenetére

    Azért eltelt már két év. Ha marketinges lennék, akkor low-medium-high részletesség lenne, ezeket bőven elvinnék a népkártyák normál kijelzőméret mellett. A very high meg legyen egy next gen opció, magyarul legyen egyértelmű, hogy nem teszkós géphez van, csak kipróbálni. És mindjárt nem lenne sírás. Csak felejtsük már el ezt a kifogást, hogy azért nem jelenik meg valami 3-5 évig, mert motort fejlesztenek alá, miközben van kint készen bőven és azt is lehet tudni, hogy kik csinálnak direkt azért újat, hogy majd megvehesd készen.

    Szerintem.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #57 üzenetére

    Igen, igazad van. Dehát, sajnos még sem úgy mennek a dolgok ahogy MI szeretnénk... :(

  • Ari18

    őstag

    válasz teeem #56 üzenetére

    Szerintem azért sem veszik meg, mert:
    - irdatlanul drága
    - ha valaki meghallja, hogy Cryengine fut a játék alatt, akkor egyből a Crysis = brutális gépigény jutna az eszébe.

    Ez kb olyan, mint a Vista. Aki kipróbálta és van hozzá gépe az szereti, használja. Van olyan ember (ez a többség) aki csak azt hallotta, hogy ilyen meg olyan szar (SP1-ig igaz is volt) és ezért hozzá sem nyúl, csak nyomja a fórumokon a hülyeségeket.

    [ Szerkesztve ]

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #59 üzenetére

    Igen, én is ezt mondtam. De ma -ahogy tdd mondta-, ma már mindenkinek van legalább olyan gépe amivel normálisan el lehetne indítani, legalább mediumon. Szóval ez már nem is jelenthet akkora problémát, inkább az egnine ára. De akkor is jobban megérné megvenni az enginet mint több évig fejleszteni egy sz*rabbat.

    Ám, én még mindig úgy vagyok vele, hogy túl nagy hangsúlyt fektetni a külalakra, és kevesebbet a tartalomra. A Crysis szerintem nem azért volt bukta, mert sokak gépén nem ment rendesen, hanem azért mert a játékélmény egyenlő volt a 0 val. ( Illetve, nekem tetszett, de 8-9 óra játék után én is azt véltem felfedezni hogy monoton, és unalmas lett. De azért végigjátszottam és jó volt, csak hát a Core pálya nem kellett volna, az egy eszméletlenül sz*r vontató rész volt a játékban ) Viszont igazán élvezetes volt, amikor feltoltam delta fokozatra, vagy nem tudom mi volt a legnehezebbnek a neve. Ott már igen csak szükség volt a taktikák alkalmazására, meg a nano ruha képességeire. Viszont azon a szinten már vért is kellett izzadni néhány helyen, volt ahol túl nehéz volt, de mondjuk így visszagondolva, ettől volt élvezhető. Szóval ha picit jobban ráfeküdnének a sztorira és izgalmasabb játékmentet adnának hozzá, akkor a Cryengine 2 vel is lehetne csinálni egy über jó játékot, és nem lenne szükség a Cryengine 3 ra. Mindenesetre, én várom a Crysis 2-t és a következő elder Scrolls-t is.

    [ Szerkesztve ]

  • Ari18

    őstag

    válasz teeem #60 üzenetére

    Sokan fikázzák a történetét, de szerintem egész jó az is.(Persze nem egy Mass Effect :DDD ) Én háromszor vittem végig a sima Crysis-t és a Warhead-et egyaránt. Nekem bejött nagyon, persze, ahogyan írtad, nem a legkönnyebben kell végigvinni. Mostanában jöttem erre rá. Én is ízin nyomtam eddig a játékokat. Deltán már van értelme a nanoruhának, sőt az nélkül nem is lehetne végigvinni. Sokan elvből utálják azért is, mert nem ment akkoriban a gépükön. És egyből a storyt köpködik. :(( Szeritnem sokkal szórakoztatóbb FPS lett, mint a CoD2 (ezért most sokan megköveznek :) ), de én már unom a 2.VH-t.

    [ Szerkesztve ]

  • teeem

    aktív tag

    válasz Ari18 #61 üzenetére

    Ezért adunk hálát az infinitynek hogy megtörték a jeget, és átöltöztek modern hadviselésbe. :R

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #60 üzenetére

    A játékélmény szerintem csak könnyű fokozaton bukta, deltán már nagyon nem. Ott ha hibázol vagy bénázol és mögéd kerülnek, akkor mire megfordulsz leterít egy sima baka is. Szinte végig cloak módban mászkáltam, hogy ne lepjenek meg és még így is nagyon necces volt, amikor összejött két 6 fős őrjárat. Persze én voltam béna, mivel túl sokat tököltem az elsővel a csatazajra meg átjöttek a folyó túloldaláról is. Na ott aztán volt minden, mivel jó fél óráig próbáltam kitörni, mivel beszorítottak a sziklákhoz. Ez mi, ha nem hangulat? Lopakodom, gránát, shoutgun 2 emberre, aztán iszkolás és ha szerencsém van, akkor nem durrantanak le és ha jó helyre futottam (fa mögé pl.), akkor újabb cloak módban jöhet a következő menet.

    Persze azt aláírom, hogy kicsit túl erős ez a cloak mód. Jobb lett volna, ha a legnehezebb fokozaton a fegyver nem lenne láthatatlan (de akkor kérek egy nyaktörés mozdulatot) és egyáltalán 3 méterről vegyenek már észre, ha az orruk előtt kavarok az avarban, újratöltöm a fegyvert, zajt csapok, vagy a vízben gázolok. Ha így már túl nehéz lenne, akkor kellene egy olyan opció, hogy vonszolhassak magam előtt élő pajzsként egy embert, mielőtt megint eltűnök cloak módban.

    A magam részéről ennek ellenére azért nem fikázom se a játékot, se a történetét, mert egyetlen másik FPS-t vittem végig eddig kétszer és az a half-life 2 volt. Illetve most tervezgetem a bioshock-ot is újra, mivel az is nagyon megfogott. Nem akarom bántani a call of duty sorozatot, mert jók meg minden, de ott annyira rombolja az élményt a scriptelés, hogy még annyi szabadságom sincs, hogy mikor ölök meg valakit, hiszen termelődnek az emberek mindkét oldalon. Bedobok egy gránátot a házba, berontok majd öten fogadnak, mert ajtónyitásra fut le a script. Most ez lenne a sokkal jobb a crysis időnként nagyon béna AI-nál? Maximum csak más...

    A F.E.A.R. lenne AI-ban az etalon, de az is baromi unalmas lett a második estére, kivéve a f*satós részeket.

    Szerk: Annak idején csomót szívtam a Core pályával, meg a VTOL-os repülős résszel (könnyű fokozaton is). Érdekes, most mindkét pálya megvolt fél óra alatt, mindenféle frusztráció nélkül.

    [ Szerkesztve ]

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #64 üzenetére

    Nem nem. Félreértettél. Ez volt az egyetlen dolog amit kiemeltem belőle a jó oldalhoz. Én a túlságosan monoton játékmenetre gondoltam. Persze szabadság meg minden, hogy mi döntjük el merre megyünk, de a küldetések akkor is lehangolóak. Lényegében arról van szó hogy mennünk kell egyenesen előre, és az utunkba akadó kóreai katonákat le kell lőni, vagy ha úgy tetszik akkor elmenni mellettük cloackban. Nekem hiányoznak belőle a filmszerű jelenetek, a folyamatos akció. A Warhead ban már észleltem némi változást, ott több volt az akció, sőt még picit a történetfelvezetést is próbálták színesíteni, az jó is volt, tetszett, valamivel talán jobban is mint a Crysis. A taktikai dolgokra nagyon kellett figyelni az alap játékban, legalábbis a legnehezebb fokozaton. Ez az egyik legjobb dolog benne, de ettől a dologtól lesz az egyik legnagyobb baja a játéknak. ( Persze ez az én véleményem, mindenkinek más tetszik, és mindenkinek mások az igényei. ) Aztán ott van még a csapat, én rettenetesen hiányoltam belőle a csapatmunkát. Azt hogy mindig egyedül bóklásztam össze vissza abban a rohadt nagy dzsungelben. ( kivéve persze a vége felé amikor megjelent psycho, meg a többiek. ) A sztori alapjában véve jó lett volna, legalábbis az a része, hogy elrabolták a tudóst, és vissza kell hozni, meg ugye közben problémák adódtak az űrlényekkel. Ez így jó meg minden, de nagyon egyszerű, és a rohangálás, meg katonaölés közben szinte alig figyeltem hogy mi is van a sztorival, bár igazából nem is volt mit nagyon figyelni. Sztori az elején került szóba, tán a vége előtt kicsivel, és a végén. Kevés volt, túl egyszerű, és nem mondható kidolgozottnak. Én nem tudom hogy a Call of Duty 4 ben hogy csinálta az infinity, hogy olyan roh*dt jó volt az egész. Hiszen gondoljunk csak bele, ott lineárisabb, meg monotonabb is volt a játékmenet, mint a Crysisban, ott arról szólt az egész hogy megyünk és lövünk. Még is, abban volt valami ami megfogott... Nem tudom hogy mi volt az, talán a folyamatos akció, vagy az érdekes sztori, tán tán a filmszerű jelenetek... Vagy price kapitány... Tényleg nem tudom, de még is... sokkal izgalmasabb volt, mint a Crysis. Én nem akarom bántani a Crysis-t, isten őrizz, engem bántottak miatta régen, hogy folyton ezzel játszottam. Mert végül is tetszik, de sokkal többet vártam tőle.

    De azért, Psycho állat volt a Warhead ban... :D

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #65 üzenetére

    Ha sztori, akkor csak half-life. Ja és bioshock. A call of duty egy nagy nulla számomra, ebből a szempontból. Semmire nem emlékszem egyikből sem (2, 4, 5-t nyomtam végig). Csak megszólal a sípszó és lőttem halomra az embereket. A filmszerű jelenetek, az igen. A partaszállás, az orvlövész küldetés hangulata, az orosz tél stb. nagyon ott vannak, de hol volt itt történet? Szituáció van, nem sztori. Mentem előre két estén át, hullottak a katonák aztán vége, uninstall.

    A crysis-ban szerintem ennél több sztori volt, a titokzatosság, az űrlénytámadások, aztán a hegy, ahogy kezd szétesni, a fagyott világ, a menekülések. Valami történt legalább. Meg ha odaértem valahová, akkor tudni akartam, hogy mi lesz azután. Volt benne egy csipet érzés abból, hogy itt most nagyon nagy dolgok történnek, még akkor is, amikor csak ilyen béna küldetésre küldenek, hogy jussak be egy helyőrségre és szerezzek intelt.

    A one man army jelzőt egyébként meg is kaptam tegnap is, mivel a nagy fagyasztás előtt hivatalosan nem voltak amerikai katonák a szigeten, a társaimat meg ugye elvesztettem hamar, szóval ez egy ilyen, egyedül kell menni. Az evakuálásnál szép nagy csata van már, ott hullottam rendesen, mert elfelejtettem álcát használni, a rakétavetős legényekre meg ragadnak a monszták, ez ilyen alien rakéta fetisizmus lehet...

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #66 üzenetére

    A Call of Duty-kat nem is a története miatt emeltem ki. Az 5 már elég erőltetett és vontatott volt, de a 4 az briliáns volt. A 2 nek nem is kell történet, ott a világháborúról volt szó, meg az 5 ben is. És lám, egyik sem volt olyan izgalmas mint a 4. Az 5 öt percre pontosan 3 óra 29 perc alatt vittem végig. Vagy 4 óra? nem tudom... a kettő között. A 4 se tartott sokkal tovább, bár az talán volt 4 óra. Hardon már inkább 5. De annak többször is nekiálltam, mert nagyon tetszett. És ott bizony volt történet, ott sem túl kidolgozott, de elég volt ahhoz hogy végig akarjam vinni többször is. A Crysisnál nagyobb volt a hangsúly a grafikán, mint a játékélményen, és ez okozta azt, hogy nem tartom túlságosan sokra.

    Nem is tudom... Bizony, ez igaz. Volt a Crysis ban olyan rész, ahol vártam hogy most mi fog történni, érdekelt a dolog. Csak amikor meg tudtam hogy mi fog történni, akkor vagy lelankadt a lelkesedésem, vagy ráléptem a quit gombra, mert megint az villant be hogy: Jaj, már megint ezt kell csinálni. Persze, azért volt néhány kivételes helyzet. Nekem legjobban a vége tetszett, csak az volt a gáz, hogy amikor megtudtam, hogy a nagy raksivetővel kell szétlőni az űrlényanyahajót, akkor éreztem magam a legszarabbul. Ugyanis elkövettem azt a hatalmas ballépést, hogy véletlenül lent hagytam a fegyvert, és amikor vissza akartam menni érte, az a szomorú látvány fogadott, hogy az ajtó bizony be volt szakadva, és sehol nem tudtam bemenni a fegyverért, és vagy 2 órája mentettem legutoljára. Igen ... gáz volt. De azért tetszett, és végig vittem 3x is. Szóval jó ez a Crysis, de nekem karcsúbb lett, mint amire számítottam. Viszont nem volt nagyobb csalódás, mint a Far Cry 2. :N Ehhez képest az egy unalmas Casual játék.

    Igazából nem is nagyon tudok mondani olyan FPS-t ahol jó sztori volt. ( Legalábbis azok közül amikkel én játszottam. ) Maximum én is azt mondanám, hogy bioshock. Ja de, talán még a Gears of War. Az különösen tetszett, ott mindig érdekelt hogy most mi lesz. Csak valami megmagyarázhatatlan oknál fogva mindig akkor nem volt kéznél helikopter meg erősítés, amikor nekünk kellett volna. :D

    [ Szerkesztve ]

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #67 üzenetére

    Ne keverjük a jó történetet a jó hangulattal. Én is élveztem a COD4-et, de az ég világon semmire nem emlékszem belőle. Volt ott valami történet egyáltalán? Csak mentek a küldetések mindenféle helyszínen egymás után, amit az kapcsolt össze, hogy ott a rosszfiú barátja. Vagy valami ilyesmi, tényleg szinte semmi nem maradt meg belőle.

    Na most akkor poroljuk le egy pillanatra a half-life 2-t. Oldalakat kellett utána olvasnom, hogy akkor ki a csaj mellettem, ki az apja, mik azok az űrlények, mik azok a combine-ok, honnan jönnek a head crab-ek, mi az a zárt város, ki vagyok én, ki az a G-man. Na ez történet.

    Rapture városának is volt (egy szomorú) története, a kicsi lányoknak, meg a behemótoknak stb.

    A crysis-nak is volt valami kerete, bár ott ugye elfelejtették rendesen kifejteni. Egyszer csak jöttek a koreai nano ruhás katonák. Egyszer csak lefagyott a sziget, de hogy minek? Mert jól néz ki? A mitől nem elég szerintem. Egyáltalán kik vagyunk? A társainkal mi van?

    Valóban ilyen dolgokra is hangsúlyt kellene fektetni (a warhead már próbált azért valamit kezdeni ezekkel, az utolsó kettővel biztosan), mert az szép, hogy a géppuskával fát lehet vágni, de nem ettől várja az ember a második részt. Ott majd szét lehet lőni a sziklákat is, mert attól jobb lesz nekünk? Mondjuk nem ártana ha rendes kráterek maradnának a földben egy robbanás után pl., de ettől még a HL2 episode 3 jobban várt játék, pedig ott közel sincsenek ilyen dolgok.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • teeem

    aktív tag

    válasz tdd587 #68 üzenetére

    Cod4 ben volt a Zakajev, meg a Kahl Al Asad. Arra készültek hogy nukleáris rakétákat lőnek amcsi partokra, a nagyobb városokra. Legalábbis én úgy emlékszem hogy ilyesmi volt. Aztán volt ugye mesterlövészes küldetés ahol úgy tűnt megöltük zakajevet, de mégsem. A végén meg jött a nagy finálé, ami azzal kezdődött hogy Al asad felrobbantotta az egész placcot, ahol az amcsi sereg harcolt... jó nagy pusztulás volt egész, és tényleg feelinges volt. Aztán a végén meg próbáltunk menekülni, sajna sikertelenül és Price kapitány oda lett. :( Kíváncsi vagyok hogy a 2 ben vissza fog-e jönni. :U

    Én nem játszottam a Half Life 2 vel, úgyhogy nincs is mit hozzáfűznöm. Egyszer próbáltam ki, és nem fogott meg annyira. Nem az én stílusom, de ettől függetlenül biztos jó játék, hiszen ezt bizonyítja az a több millió rajongó is.

    A Crysisnak számomra érthető a sztorija, csak " kevés ". Az rendben van, hogy elrabolták azt a tudóst, meg volt a koreai muksó aki fel akarta használni az idegen technológiát. És akkor logikus volt a koreai hadsereg, meg minden egyéb... De ha kicsit szövevényesebb lett volna a sztori akkor sokkal több küldetést lehetett volna berakni, sokkal izgalmasabbakat, sokkal színesebb lett volna az egész játék. Azt sem értem pl, hogy a Recovery-n ( második pálya, ha jól emlékszem ) miért egyedül kellett behatolnom a táborba, és miért egyedül kellett kiszabadítanom a túszt. Persze a végén megjelenik psycho, és ő fogdossa a dögös kóreai csajt... na elmegy a fenébe. ;] Igazából, én nem is tudom miért várom a kettőt... talán azért hogy megtudjam prófétával mi van, meg hogy mi lesz az űrlényekkel. Lényegtelen igazából, csak várom. És remélem hogy nem fogja megzabálni az egész gépemet. :((( :DDD

    És igen, ebben is igazad van, nem attól lesz jobb egy játék mert atom reális minden. Én pl a Modern Warfire 2 -t várom nagyon, és a Battlefield Bad Company 2-t, hál istennek már Pc re is jön. A játéksztorikról még annyit hogy, szerintem igazán jó sztorija leginkább az RPG-knek van. De hát, azoktól el is várja az ember, meg hát azok arra épülnek. De akkor is... pl a Star Wars Kotor 1-2 nél nem láttam még jobb sztorit, semmilyen játékban.

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #69 üzenetére

    Meggyőztél, most úgy is ráuntam a crysis-ra, hétvégén leporolom a COD4-et.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

Új hozzászólás Aktív témák