Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tdd587

    őstag

    válasz bacsis #15 üzenetére

    Deltán már 5 estém van benne, és csak most havazódott be a táj. És innen még lassabb lesz, az idegeneket nem hatja meg a lopakodós, shotgun a fejbe taktikám...

    A warhead az tényleg 2 este.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz Ari18 #32 üzenetére

    Maradok a PC-nél, a többi elég halovány...

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz 30z.Samu #37 üzenetére

    Azt csinálják. Egy 2007-es PC-s látványvilágot 2010-re lebutítanak. Hát nem tudom. Természetesen tökéletesen értem, hogy milyen vas kell alá, mire 1080p-ben very high-ban rendesen fut. És hogy ez a konfig mennyibe kerül még ma is.

    Amit viszont nem értek, hogy a többi brigád miért nem vette meg a cryengine 2-t? Nem lett volna adott felhasználni akármelyik FPS-hez? Minek várunk 5 évet egy vacak Half-life 2 episode 3-ra motorfejlesztés címén (csak példa volt, ez jutott az eszembe), mikor ez kint van, tud mindent, csak használni kellene?

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz Ari18 #40 üzenetére

    Miért? Óriási látómező itt is van, az egész erdőt fújja a szél, minden mindennel interakcióba lép stb. Hol a hiba?

    Amúgy a wiki szerint eladó az engine, 2 másik játék meg is jelent vele, meg talán még fog is, de azokról nem is hallottam. Össze sem vethető az U3 motor sikerével.

    Egyébként a HL2 cinematic mod készítője azt írta a cryengine 2-ről, hogy ami a source motorban 100% (azaz limit, vége, ennyi volt, nincs tovább), az a cryengine-ben 5%. De pontosan nem értettem, hogy mire gondol, csak az arányok az érdekesek.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz Ari18 #42 üzenetére

    Nem vagyok benne túlságosan a témában, de az AI mennyire a motor része? Szóval azt nem lehetne hozzácsapni mondjuk a sajátjukból? A grafika + fizika meg jönne a cryengine-ből...

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #54 üzenetére

    Így van. Ha nem írna meg folyton újra meg újra mindent nulláról az IT ipar, akkor most nem lenne munkánk, nem igaz? Minden évben kell csinálni még 10 engine-t a 4-6 órás FPS-ekhez. Nehogy már használjuk azt, ami van. Fejlesszük ki újra! Nem baj, ha egy 2007-es engine agyonver mindent még mindig, fejlesszünk évekig egy gyengébbet... mert az.... az olyan.... a miénk. Mint a kommunista narancs*. Grrrrrrr....

    *: Hofi

    [ Szerkesztve ]

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #56 üzenetére

    Azért eltelt már két év. Ha marketinges lennék, akkor low-medium-high részletesség lenne, ezeket bőven elvinnék a népkártyák normál kijelzőméret mellett. A very high meg legyen egy next gen opció, magyarul legyen egyértelmű, hogy nem teszkós géphez van, csak kipróbálni. És mindjárt nem lenne sírás. Csak felejtsük már el ezt a kifogást, hogy azért nem jelenik meg valami 3-5 évig, mert motort fejlesztenek alá, miközben van kint készen bőven és azt is lehet tudni, hogy kik csinálnak direkt azért újat, hogy majd megvehesd készen.

    Szerintem.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #60 üzenetére

    A játékélmény szerintem csak könnyű fokozaton bukta, deltán már nagyon nem. Ott ha hibázol vagy bénázol és mögéd kerülnek, akkor mire megfordulsz leterít egy sima baka is. Szinte végig cloak módban mászkáltam, hogy ne lepjenek meg és még így is nagyon necces volt, amikor összejött két 6 fős őrjárat. Persze én voltam béna, mivel túl sokat tököltem az elsővel a csatazajra meg átjöttek a folyó túloldaláról is. Na ott aztán volt minden, mivel jó fél óráig próbáltam kitörni, mivel beszorítottak a sziklákhoz. Ez mi, ha nem hangulat? Lopakodom, gránát, shoutgun 2 emberre, aztán iszkolás és ha szerencsém van, akkor nem durrantanak le és ha jó helyre futottam (fa mögé pl.), akkor újabb cloak módban jöhet a következő menet.

    Persze azt aláírom, hogy kicsit túl erős ez a cloak mód. Jobb lett volna, ha a legnehezebb fokozaton a fegyver nem lenne láthatatlan (de akkor kérek egy nyaktörés mozdulatot) és egyáltalán 3 méterről vegyenek már észre, ha az orruk előtt kavarok az avarban, újratöltöm a fegyvert, zajt csapok, vagy a vízben gázolok. Ha így már túl nehéz lenne, akkor kellene egy olyan opció, hogy vonszolhassak magam előtt élő pajzsként egy embert, mielőtt megint eltűnök cloak módban.

    A magam részéről ennek ellenére azért nem fikázom se a játékot, se a történetét, mert egyetlen másik FPS-t vittem végig eddig kétszer és az a half-life 2 volt. Illetve most tervezgetem a bioshock-ot is újra, mivel az is nagyon megfogott. Nem akarom bántani a call of duty sorozatot, mert jók meg minden, de ott annyira rombolja az élményt a scriptelés, hogy még annyi szabadságom sincs, hogy mikor ölök meg valakit, hiszen termelődnek az emberek mindkét oldalon. Bedobok egy gránátot a házba, berontok majd öten fogadnak, mert ajtónyitásra fut le a script. Most ez lenne a sokkal jobb a crysis időnként nagyon béna AI-nál? Maximum csak más...

    A F.E.A.R. lenne AI-ban az etalon, de az is baromi unalmas lett a második estére, kivéve a f*satós részeket.

    Szerk: Annak idején csomót szívtam a Core pályával, meg a VTOL-os repülős résszel (könnyű fokozaton is). Érdekes, most mindkét pálya megvolt fél óra alatt, mindenféle frusztráció nélkül.

    [ Szerkesztve ]

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #65 üzenetére

    Ha sztori, akkor csak half-life. Ja és bioshock. A call of duty egy nagy nulla számomra, ebből a szempontból. Semmire nem emlékszem egyikből sem (2, 4, 5-t nyomtam végig). Csak megszólal a sípszó és lőttem halomra az embereket. A filmszerű jelenetek, az igen. A partaszállás, az orvlövész küldetés hangulata, az orosz tél stb. nagyon ott vannak, de hol volt itt történet? Szituáció van, nem sztori. Mentem előre két estén át, hullottak a katonák aztán vége, uninstall.

    A crysis-ban szerintem ennél több sztori volt, a titokzatosság, az űrlénytámadások, aztán a hegy, ahogy kezd szétesni, a fagyott világ, a menekülések. Valami történt legalább. Meg ha odaértem valahová, akkor tudni akartam, hogy mi lesz azután. Volt benne egy csipet érzés abból, hogy itt most nagyon nagy dolgok történnek, még akkor is, amikor csak ilyen béna küldetésre küldenek, hogy jussak be egy helyőrségre és szerezzek intelt.

    A one man army jelzőt egyébként meg is kaptam tegnap is, mivel a nagy fagyasztás előtt hivatalosan nem voltak amerikai katonák a szigeten, a társaimat meg ugye elvesztettem hamar, szóval ez egy ilyen, egyedül kell menni. Az evakuálásnál szép nagy csata van már, ott hullottam rendesen, mert elfelejtettem álcát használni, a rakétavetős legényekre meg ragadnak a monszták, ez ilyen alien rakéta fetisizmus lehet...

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #67 üzenetére

    Ne keverjük a jó történetet a jó hangulattal. Én is élveztem a COD4-et, de az ég világon semmire nem emlékszem belőle. Volt ott valami történet egyáltalán? Csak mentek a küldetések mindenféle helyszínen egymás után, amit az kapcsolt össze, hogy ott a rosszfiú barátja. Vagy valami ilyesmi, tényleg szinte semmi nem maradt meg belőle.

    Na most akkor poroljuk le egy pillanatra a half-life 2-t. Oldalakat kellett utána olvasnom, hogy akkor ki a csaj mellettem, ki az apja, mik azok az űrlények, mik azok a combine-ok, honnan jönnek a head crab-ek, mi az a zárt város, ki vagyok én, ki az a G-man. Na ez történet.

    Rapture városának is volt (egy szomorú) története, a kicsi lányoknak, meg a behemótoknak stb.

    A crysis-nak is volt valami kerete, bár ott ugye elfelejtették rendesen kifejteni. Egyszer csak jöttek a koreai nano ruhás katonák. Egyszer csak lefagyott a sziget, de hogy minek? Mert jól néz ki? A mitől nem elég szerintem. Egyáltalán kik vagyunk? A társainkal mi van?

    Valóban ilyen dolgokra is hangsúlyt kellene fektetni (a warhead már próbált azért valamit kezdeni ezekkel, az utolsó kettővel biztosan), mert az szép, hogy a géppuskával fát lehet vágni, de nem ettől várja az ember a második részt. Ott majd szét lehet lőni a sziklákat is, mert attól jobb lesz nekünk? Mondjuk nem ártana ha rendes kráterek maradnának a földben egy robbanás után pl., de ettől még a HL2 episode 3 jobban várt játék, pedig ott közel sincsenek ilyen dolgok.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    válasz teeem #69 üzenetére

    Meggyőztél, most úgy is ráuntam a crysis-ra, hétvégén leporolom a COD4-et.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

Új hozzászólás Aktív témák