Új hozzászólás Aktív témák
-
Ari18
őstag
Egyelőre ennyi az összes info, ami kiszivárgott.Na persze ezek sem biztosak.
-
tdd587
őstag
Így van. Ha nem írna meg folyton újra meg újra mindent nulláról az IT ipar, akkor most nem lenne munkánk, nem igaz? Minden évben kell csinálni még 10 engine-t a 4-6 órás FPS-ekhez. Nehogy már használjuk azt, ami van. Fejlesszük ki újra! Nem baj, ha egy 2007-es engine agyonver mindent még mindig, fejlesszünk évekig egy gyengébbet... mert az.... az olyan.... a miénk. Mint a kommunista narancs*. Grrrrrrr....
*: Hofi
[ Szerkesztve ]
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
tdd587
őstag
Azért eltelt már két év. Ha marketinges lennék, akkor low-medium-high részletesség lenne, ezeket bőven elvinnék a népkártyák normál kijelzőméret mellett. A very high meg legyen egy next gen opció, magyarul legyen egyértelmű, hogy nem teszkós géphez van, csak kipróbálni. És mindjárt nem lenne sírás. Csak felejtsük már el ezt a kifogást, hogy azért nem jelenik meg valami 3-5 évig, mert motort fejlesztenek alá, miközben van kint készen bőven és azt is lehet tudni, hogy kik csinálnak direkt azért újat, hogy majd megvehesd készen.
Szerintem.
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
Ari18
őstag
Szerintem azért sem veszik meg, mert:
- irdatlanul drága
- ha valaki meghallja, hogy Cryengine fut a játék alatt, akkor egyből a Crysis = brutális gépigény jutna az eszébe.Ez kb olyan, mint a Vista. Aki kipróbálta és van hozzá gépe az szereti, használja. Van olyan ember (ez a többség) aki csak azt hallotta, hogy ilyen meg olyan szar (SP1-ig igaz is volt) és ezért hozzá sem nyúl, csak nyomja a fórumokon a hülyeségeket.
[ Szerkesztve ]
-
Ari18
őstag
Sokan fikázzák a történetét, de szerintem egész jó az is.(Persze nem egy Mass Effect ) Én háromszor vittem végig a sima Crysis-t és a Warhead-et egyaránt. Nekem bejött nagyon, persze, ahogyan írtad, nem a legkönnyebben kell végigvinni. Mostanában jöttem erre rá. Én is ízin nyomtam eddig a játékokat. Deltán már van értelme a nanoruhának, sőt az nélkül nem is lehetne végigvinni. Sokan elvből utálják azért is, mert nem ment akkoriban a gépükön. És egyből a storyt köpködik. Szeritnem sokkal szórakoztatóbb FPS lett, mint a CoD2 (ezért most sokan megköveznek ), de én már unom a 2.VH-t.
[ Szerkesztve ]
-
tdd587
őstag
A játékélmény szerintem csak könnyű fokozaton bukta, deltán már nagyon nem. Ott ha hibázol vagy bénázol és mögéd kerülnek, akkor mire megfordulsz leterít egy sima baka is. Szinte végig cloak módban mászkáltam, hogy ne lepjenek meg és még így is nagyon necces volt, amikor összejött két 6 fős őrjárat. Persze én voltam béna, mivel túl sokat tököltem az elsővel a csatazajra meg átjöttek a folyó túloldaláról is. Na ott aztán volt minden, mivel jó fél óráig próbáltam kitörni, mivel beszorítottak a sziklákhoz. Ez mi, ha nem hangulat? Lopakodom, gránát, shoutgun 2 emberre, aztán iszkolás és ha szerencsém van, akkor nem durrantanak le és ha jó helyre futottam (fa mögé pl.), akkor újabb cloak módban jöhet a következő menet.
Persze azt aláírom, hogy kicsit túl erős ez a cloak mód. Jobb lett volna, ha a legnehezebb fokozaton a fegyver nem lenne láthatatlan (de akkor kérek egy nyaktörés mozdulatot) és egyáltalán 3 méterről vegyenek már észre, ha az orruk előtt kavarok az avarban, újratöltöm a fegyvert, zajt csapok, vagy a vízben gázolok. Ha így már túl nehéz lenne, akkor kellene egy olyan opció, hogy vonszolhassak magam előtt élő pajzsként egy embert, mielőtt megint eltűnök cloak módban.
A magam részéről ennek ellenére azért nem fikázom se a játékot, se a történetét, mert egyetlen másik FPS-t vittem végig eddig kétszer és az a half-life 2 volt. Illetve most tervezgetem a bioshock-ot is újra, mivel az is nagyon megfogott. Nem akarom bántani a call of duty sorozatot, mert jók meg minden, de ott annyira rombolja az élményt a scriptelés, hogy még annyi szabadságom sincs, hogy mikor ölök meg valakit, hiszen termelődnek az emberek mindkét oldalon. Bedobok egy gránátot a házba, berontok majd öten fogadnak, mert ajtónyitásra fut le a script. Most ez lenne a sokkal jobb a crysis időnként nagyon béna AI-nál? Maximum csak más...
A F.E.A.R. lenne AI-ban az etalon, de az is baromi unalmas lett a második estére, kivéve a f*satós részeket.
Szerk: Annak idején csomót szívtam a Core pályával, meg a VTOL-os repülős résszel (könnyű fokozaton is). Érdekes, most mindkét pálya megvolt fél óra alatt, mindenféle frusztráció nélkül.
[ Szerkesztve ]
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
tdd587
őstag
Ha sztori, akkor csak half-life. Ja és bioshock. A call of duty egy nagy nulla számomra, ebből a szempontból. Semmire nem emlékszem egyikből sem (2, 4, 5-t nyomtam végig). Csak megszólal a sípszó és lőttem halomra az embereket. A filmszerű jelenetek, az igen. A partaszállás, az orvlövész küldetés hangulata, az orosz tél stb. nagyon ott vannak, de hol volt itt történet? Szituáció van, nem sztori. Mentem előre két estén át, hullottak a katonák aztán vége, uninstall.
A crysis-ban szerintem ennél több sztori volt, a titokzatosság, az űrlénytámadások, aztán a hegy, ahogy kezd szétesni, a fagyott világ, a menekülések. Valami történt legalább. Meg ha odaértem valahová, akkor tudni akartam, hogy mi lesz azután. Volt benne egy csipet érzés abból, hogy itt most nagyon nagy dolgok történnek, még akkor is, amikor csak ilyen béna küldetésre küldenek, hogy jussak be egy helyőrségre és szerezzek intelt.
A one man army jelzőt egyébként meg is kaptam tegnap is, mivel a nagy fagyasztás előtt hivatalosan nem voltak amerikai katonák a szigeten, a társaimat meg ugye elvesztettem hamar, szóval ez egy ilyen, egyedül kell menni. Az evakuálásnál szép nagy csata van már, ott hullottam rendesen, mert elfelejtettem álcát használni, a rakétavetős legényekre meg ragadnak a monszták, ez ilyen alien rakéta fetisizmus lehet...
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
tdd587
őstag
Ne keverjük a jó történetet a jó hangulattal. Én is élveztem a COD4-et, de az ég világon semmire nem emlékszem belőle. Volt ott valami történet egyáltalán? Csak mentek a küldetések mindenféle helyszínen egymás után, amit az kapcsolt össze, hogy ott a rosszfiú barátja. Vagy valami ilyesmi, tényleg szinte semmi nem maradt meg belőle.
Na most akkor poroljuk le egy pillanatra a half-life 2-t. Oldalakat kellett utána olvasnom, hogy akkor ki a csaj mellettem, ki az apja, mik azok az űrlények, mik azok a combine-ok, honnan jönnek a head crab-ek, mi az a zárt város, ki vagyok én, ki az a G-man. Na ez történet.
Rapture városának is volt (egy szomorú) története, a kicsi lányoknak, meg a behemótoknak stb.
A crysis-nak is volt valami kerete, bár ott ugye elfelejtették rendesen kifejteni. Egyszer csak jöttek a koreai nano ruhás katonák. Egyszer csak lefagyott a sziget, de hogy minek? Mert jól néz ki? A mitől nem elég szerintem. Egyáltalán kik vagyunk? A társainkal mi van?
Valóban ilyen dolgokra is hangsúlyt kellene fektetni (a warhead már próbált azért valamit kezdeni ezekkel, az utolsó kettővel biztosan), mert az szép, hogy a géppuskával fát lehet vágni, de nem ettől várja az ember a második részt. Ott majd szét lehet lőni a sziklákat is, mert attól jobb lesz nekünk? Mondjuk nem ártana ha rendes kráterek maradnának a földben egy robbanás után pl., de ettől még a HL2 episode 3 jobban várt játék, pedig ott közel sincsenek ilyen dolgok.
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.