Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz stickermajom #55 üzenetére
Ez szerintem csak a kp-s fizetésre igaz, az összes többi opcionális.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #55 üzenetére
Pont a félremagyarázás szó jutott eszembe nekem is. Igaz a te írásod után.
Akkor ezt is megbeszéltük
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
félisten
válasz stickermajom #58 üzenetére
Valószínűleg így van.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #58 üzenetére
Mikor a szanaszét lopott automata beszerzés utáni még annál jobban szétlopott üzemeltetési költségekre rárakott romosra lopott bevételek mellett az ember veri magát, sőt, szinte kívánja, hogy maradjon és legyen automatás szopóroller
Egyszerűen imádom, hogy az a bizonyos magyarok a pokolban a forró üstben vicc magát igazolja folyamatosan
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #63 üzenetére
Ez úgy működne egy olyan helyen, ahol nem beidomított cerkófot alkotják az ország népességének jelentős részét, hogy vagy akkor a kedves szolgáltató (tudod, ezek akiknek értünk kéne lenni, nem fordítva, ezért ő a szolgáltató) lesz szíves megnézni sebtében, hogy mi a pék volt a rendszerben. Majd ezt az ügyfél tudomására hozza mihamarabb az első kérésre is, és ha kiderül, hogy ja, náluk volt a para, akkor bocsánatkérés és bünti elenged. Ellenkező esetben szintén látja az ügyfél, hogy mégis ő bénázott és fizet, mint a katonatiszt.
De nagyon nem az a megoldás, hogy jó akkor tartsunk fent 4 féle félig redundáns rendszert, lopjuk az ügyfél idejét és verjük az idegeit meg sz@rjunk bele az egészbe, mert megtehetjük. Nem, nem.
Nem azért kapott a kolléga büntetést, mert a tűzhöz közeli emberek a szemünket is kilopják, hanem mert a 22+1 vásárlási lehetőségből 1 nem működött és ezt annyiban is hagyta.
Mondom akkor, hogy egy nem széttorzított piacon, valódi szolgáltatást nyújtás hogyan festene. A sztori valós eseményeket dolgoz fel:
Ügyfél vinne gépet. Szép pénzért. Bankkártya terminál rotty. Ügyfélnek elmondjuk, hogy KP vagy utalás játszhat esetleg futár. Neki most kell, futár utánvéttel bukta. Utalás helyben nagyon macerás. Semmi gond, nem miattunk van para, de az ügyfél az ügyfél. Legközelebbi automata, pénzfelvét, intézze nyugodtan, addig mi csomagolunk, dobozolunk. Az ügyfél idejét és fáradtságát kiegészítővel kompenzáltuk valamint többszöri elnézést kérve még egy grátisz szerviz kupont is kapott. Majd a történet végén talán egy 0-s vásárlásra jöttünk ki, viszont az ügyfél később visszatérő vásárló lett, lett bőven borravaló és nem egy új vásárlót hozott be nem utolsó sorban mindenkinek jó szájízzel futott tovább a napja, nem kellett árukeresős sztorikat nézni, nem volt emailezés, nem volt semmi utózönge.Tanulság: semmi. Ez ott 20 négyzetméteren belül működött, mert így volt jó és az embereknek látványosan bejött, szerintem pénzben is jobb lett végül a buli. Itt a vadvilágban ilyen mentalitással amit itt emberek feldobnak sose. Nem az lenne az első, hogy a szolgáltatást nyújtó megnézi mi volt a para, hanem, hogy hádde ott volt még pár opció, miért nem csináltad azt. Turbómagyar kolléga majd jól megmondja, hogy mit magyarozok. Ez tipik magyarosch életérzés pedig, ez érzésem szerint addig fog menni, amíg tényleg le nem cseng még 2 generáció. Addig meg marad a jól bevált magyarok üstje mellé pokolban nem kell őr vicc.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
buherton
őstag
válasz stickermajom #107 üzenetére
Ezzel a mentalitással többször is találkoztam már . Viszont egy boltnak nem azonosak az érdekei, mint egy parkoló társaságnak. Az előbbinél fontos az ügyfél elégedettség és hogy te a jó hírüket terjeszd, addig ez a parkoló társaságnak ez nem áll érdekében. Ettől függetlenül normálisan állnak az emberhez, ha az illető is normális velük!
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
Egon
nagyúr
válasz stickermajom #107 üzenetére
Nem mondom, hogy nincs igazad, de pl. nekem az előző munkahelyemen tök jó céges mobilom volt (kvázi korlátlan beszélgetéssel és elvileg 6 GB, a gyakorlatban kvázi korlátlan nettel), így nem is volt saját SIM-kártyám (minek?). Viszont fizetni, azt nem lehetett vele. Ha pedig az embernek éppen elfogyott az aprója, akkor az elég kellemetlen...
Egyébként a sógorom beszámolója szerint, Dubajban, ahol nyilván csóringerek az arabok, óránként 100 Ft alatt van a parkolás díja. Ehhez képest nálunk egyre terjed a magasabb parkolási díj, lassan már Bp. olyan, a centrumtól távoli részein is fizetős a parkolás, ahova némi túlzással útlevél kell; az ingyenes parkolási lehetőségeket (lásd pl. Hősök tere) folyamatosan szüntetik meg, és pl. Ferihegyen olyan drága a parkolás, hogy az órai díját nincs is p*fájuk kiírni (helyette félórás díj van kitéve - amikor elmentem egyszer az öcsém elé, egy kisebb szatyor aprót vittem, mégsenem volt elég)..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
bambano
titán
válasz stickermajom #136 üzenetére
le volt írva, hogy kötelező azonnal a parkolóautomatában jegyet vennie?
nem volt leírva.
tehát jogilag erősen kétséges, amit műveltek.egy ászf-nek explicitnek és pontosnak kell lennie.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz stickermajom #159 üzenetére
szerintem is. azt írják le, hogy ők mossák kezeiket, bármi is történik.
amely paragrafus hatályosságát majd a bíróság eldönti, ha perre kerül a sor.
az van odaírva, hogy egyéb módon rendezi. az nincs, hogy mi az az egyéb mód, mikor, csak az, hogy őket nem érdekli tovább a történet.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis