Új hozzászólás Aktív témák

  • Romvr

    őstag

    Hogy sorban reagáljak a felvetett dolgokra:

    - Nincs azzal problémám hogy fényes nappal a szabadban nem tudok használni egy 60ezer forintos mobil eszközt. Csupán tényként közöltem, hogyha esetleg valaki erre vetemedne, az ne csodálkozzon, hogy borotválkozni lehet a kijelzőjében tükröződő fényben, a helyett hogy filmet nézne, netezne vagy valami. (lehetett némi ironikus fennhangja, döntse el mindenki maga :) )

    Ennyire szar minden eszköz amit te veszel?
    - Az utóbbi egy évben vettem 80 ezer forintos Samsung monitort, vettem 120 ezer forintos Samsung telefont, vettem 60 ezer forintos Sony Ericcson telefont, vettem 210 ezer forintos LG TV-t, meg vettem egy 23 ezer forintos Logitech bill+egér kombót. A montirot a helyszínen kipróbáltam, azonnal cserélni kellett mert panel hibás volt. A Samu telefont másnap vittem vissza mert töltőre dugva kikapcsolt és csak akkor tudtad bekapcsolni ha kivetted és visszatetted az akkut. A másik telefon folyton dobálta el a térerőt, az is másnapi cserés volt. A TV magától ki-be kapcsolt, a bill+egér pedig nem működött egyszerre (wirelles és egy csomagban voltak). Nos ezek után vettem egy Concorde tab-ot ami 1 óra 45 percig megy akkuról és 17%-nál figyelmeztetés nélkül kikapcsol... Most mit mondjak erre? Nekem a gyártóknál kellene dolgoznom, mert úgy kiszűrném az összes selejtet hogy nézni is öröm :DDD :DDD :DDD
    Az meg a másik hogy a statisztika lényegében semmire sem jó. Az 1000:1 -hez jelentheti azt hogy te zsinórban kifogsz 100 rosszat, de jelentheti azt hogy zsinórban kifogsz 1000 hibátlant. Mint nemrég kiderült KSH-tól az átlagkereset 220 ezer bruttó. Tegye fel a kezét akinek, vagy az ismeretségi köréből 10 embernek megüti ezt a mércét a keresete.

    - Pont leszarom hogy kinek jó meg kinek nem, meg mi a hibaarány és hány ezerből hány tizednek volt csak rossz, addig amíg a hibás darabot egy nem hibásra cserélik szó nélkül és gyorsan. Az a fent említett készülékek is vígan dorombolnak nálam vagy annál akinek vettem miután kicserélték őket és tök megvagyunk elégedve velük. Ennyi, vége pont.

    Akkor kezdem el szarozni ha a következő darab amit kapok is ilyen hibát, vagy mást produkál. Addig nincs bajom a gyártóval és a termékeivel.

    Remélem most sok félreértést tisztáztam. (És okot adtam néhány újra :) )

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

Új hozzászólás Aktív témák