Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KaitouP

    veterán

    válasz AAntii #31 üzenetére

    Azért ez így nem helytálló kijelentés, mert BO3 -ban is épp elég melós összeszedni minden típus összes fegyverére az aranyat, amiben ha az osztály összes fegyvere megvan, akkor kapod a diamond -ot, és ha az összes diamond megvan (ami aztán az összes lő, és melee fegyvert magába foglalja), akkor kapod a Dark Matter -t. Nem könnyű.

    Talán abban igazad van, hogy egy sima gold -ot összeszedni egy fegyverre az viszonylag könnyű. De már rég nem a gold a csúcs.

    Ellenben tudom én jól, milyen volt CoD 4 -ben összeszedni a gold -ot, magam is végigszenvedtem. De ettől függetlenül, egy baromság volt az hogy csak 1-1 fegyveren volt elérhető. Mindig is akartam egy gold M4A1 -et...

    Oric: szerencsére, így 2016 -ra megjött az eszük. :D Hőn áhított arany M4A1, jövök! :D
    CoD 4 -ben amúgy ja, nem nagyon viták túlzásba a camo dizájnt... :U Az arany az még tűrhető volt (bár a CoD játékok legszebb arany festése nem a MW -é...), de az ilyen red meg blue tiger... bleh. :D

    [ Szerkesztve ]

    God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

  • KaitouP

    veterán

    válasz AAntii #35 üzenetére

    Ezt írtam én is feljebb, aranyat könnyebb BO3 -ban. De mivel MW -ben az arany volt a csúcs, BO3 -ban meg a Dark Matter, csúcs-csúcs -t összehasonlítva már más a helyzet nehézség ügyben. :) Nem mintha bármelyik játék értékéből elvenne ez.

    Most, hogy említed ezt a dedikált szerver dolgot... totál baráti, és érdeklődő hangnemben kérdezem:

    Olyan dedikált szerverre gondolsz, amit a fejlesztők biztosítanak (pl. IW official szerverek), vagy bárki által bérelhetőre?
    Mert ha utóbbi, akkor igazán nem értem, hogy mi a jó azokban a retek szerverekben.
    Van a lobby rendszer és a dedikált szerverekben jó, és rossz tulajdonság is, de azért ne haragudjanak már meg, de a dedikáltnak, azon kívül hogy közvetlenül tudnak a csalók ellen fellépni, semmi, de semmi értelme nincsen. Tele volt a tököm CoD 4 -ben is azzal, hogy a szerver tulajdonos megszabja, hogyan játsszak. WTF?! Nekem egyik adminjancsi se mondja meg, hogy milyen perk -t, fegyvert, stb. használhatok, és mit nem. Ha a játékba belerakták, akkor igenis használni fogok ha akarok Last Stand -et, Martyrdom -ot, stb. És rohadtul utáltam hogy szinte nem volt szerver, ahol valami ne lett volna tiltva, mert ők úgy akarják. Az külön jó volt, amikor éppen nagyon ment, hogy az adminnak/oknak Nem tetszett, hogy jobb vagyok náluk, jött a kick. Ha épp nem volt hely a szerveren, és adminjóska jött játszani, cseszhettem az eredményemet, kick -eltek. Elegem volt a minden mod -al összehányt szerverekből, azzal hogy az adminok választhatták meg, milyen map legyen, stb. Kinek volt jó ez, de őszintén?

    Ellenben a lobby rendszerben nem fognak kickelni, ha jó vagyok, sem akkor, ha adminkának kell a hely, beleszólhatok a következő map -ba, (tudom tudom, volt map választó mod CoD 4 -ben, csak mindegyik undorítóan volt összehányva), azt használok, amit akarok (elvileg ezért van benne a játékba), igaz, semmilyen csalás elleni védelem nincs, így csak a report maradt. De így is bőven jobb mint a dedi szeró. Hallottam még hogy lagkomp -ra panaszkodtok... én nem tudom, de konzolon én ezt nem érzem. CoD -ot amúgy sem PC -n kéne játszani, hiába FPS, ha nincs játékos.

    [ Szerkesztve ]

    God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

  • KaitouP

    veterán

    válasz AAntii #37 üzenetére

    Ja értem a problémát. Hát, lehet hogyha kicsit jobban összeraknák ezt a lobby rendszert akkor az is megfelelne, az a baj tényleg PC -n hogy olyan kevesen vagytok már, hogy nem is csodálom hogy ennyire távoli emberekkel rak össze kínjában a rendszer... vagy kapnátok tényleg dedikált szervereket, amit az fejlesztők biztosítanak, csak gondolom a kevés játékos miatt nem éri meg nekik ezzel foglalkozni. Ghosts óta konzolon játszok CoD -ot már, annyit tudok mondani, hogy ott azért ritkán fordul elő ez a probléma.

    A trailer alapján jók voltak a hangok, aztán kíváncsi leszek, mennyire nyúltak bele. Nem ám a Desert Eagle is műanyag prüntyögő hangot kapott. :U

    God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

  • KaitouP

    veterán

    válasz AAntii #55 üzenetére

    Hja, persze kérdés, melyik korosztály. Meg szerintem az is benne van részben, hogy ma már ez a játékfejlesztés művészet helyett iparág, folyamatosan jönnek és jönnek az új címek, évente új ez meg az, stb. Az egész olyan... túl felgyorsult. És talán valahogy az emberek is alkalmazkodtak ehhez... eljátszanak egy évig az adott játékkal, aztán jön is a következő, az előző megunódik, megy a levesbe.

    Én amúgy nem vagyok ilyen, mai napig előszeretettel veszek elő régi, 10-15, vagy 2000 előtti címeket, és bár többször játszottam velük, nem unom őket újra sem. Azt tudom, hogy pl. egy CoD 2 ma már nekem nem ad elég szórakozást, akkoriban jó volt, szép volt, közbe nosztalgiának egy egy kör erejéig jó, de már nem olyan mint akkor.
    (Ellenben majd ha újra előveszik a WW2 témát - és van egy olyan érzésem, hogy ez hamar itt lesz - akkor jó lesz egy fejlettebb grafikával, több tartalommal bíró világháborús CoD -al játszani.)

    BF1 meg egyelőre béta, egy kis KÓSTOLÓ. Majd a teljes játék nyilván szórakoztatóbb lesz. :)

    [ Szerkesztve ]

    God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

Új hozzászólás Aktív témák