Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Én egy hibát látok... Nincsenek a pályáknak szélei, vagyis rosszul van megcsinálva, mert egyszer csak egy padkánál nem tudok továbbmenni, mert ott a map széle. Amúgy jó, a hangok is, meg minden, csak a gránátrobbanás lehetne erőteljesebb.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
tag
Szia, csak a hangrendszerrel kapcsolatban nem értek Veled egyet:
Razer Barracuda hangkarival és hasonló színvonalú erősítővel és hangfalakkal (Marantz) együtt is kritikán aluli a fegyverek hangja. A többi rendben van, katonák hangjai és pályazaj illetve zene, de a fegyverhangok... Gyerekpuskáknak és légpuskáknak komolyabb hangjuk van. Volt szerencsém pár 2. vh-s golyós fegyverrel lőni, (KAR, Mosin-Nagant). A cod2-es hangjuk messze közelebb van a reálishoz. Ezek a cincogások olyanokra sikerültek, hogy komolyan kezdtem átnézni, hogy biztos el van valami kalibrálva nálam valami, mert ez bizony vicc. De nem, minden más hang a helyén volt. Borzasztó és lehangoló számomra.
Aztán a repülőgép-témához még egy kis adalék. Abszolút nem kioktatva írom, csak érdekességképp, hátha ez másokat is érdekel.
Említetted, hogy át kellett szervezni a Luftwaffe-t. Namost ez rendben van, de egyszerűen nem volt mit oda szervezni, a Luftwaffe összeomlását sok hadtörténész arra vetíti vissza, hogy konkértan nem volt 4 motoros nagy távolságokra bevethető típusuk. Itt sántít a feltételezésed, hogy odaszerveztek valamilyen a játékban látott géptípust. Nem volt olyan. Német részről négymotoros egyedül a Focke-Wulf 200C Condor volt, de az tengerészeti felderítő és bombázó volt, az óceániai hadszíntéren.
Brit-amerikai részről szinte végtelen a felsorolás: Avro Lancaster, Boeing Flying Fortress, Boeing Superfortress, Consolidated B-24 Liberator, Handley Page Halifax csak ami hirtelen eszembe jut. És engem igenis zavarnak az ilyen tévedések, és ezen kívül volt még jópár. Ez olyan dolog, mintha bármilyen fegyverrel lövöldözhettünk volna, mert végülis golyót lő ki mindegyik, nem? Na ez aztán a szőrszálhasogatás![ Szerkesztve ]
-Houston van egy kis problémánk. - Aham, és akarsz beszélni róla?
-
athomi
veterán
A hozzászólásomból belekötöttél két dologba (hang, történelemhűség), majd írtam rá konkrét példákat neked, de persze tőled csak annyi a válasz, hogy ezek szőrszálhasogató vélemények. A Treyarch ígérgetett történelemhűséget, nem mi.
Attól, hogy felnyomod a hangerőt, még ugyanúgy gagyik lesznek a hangok. Te amúgy is a hangzásról beszélsz, nem pedig a hangokról. Szinte mindenki azon a véleményen van, hogy gyengék a fegyverhangok. Ezzel sem éppen a történelemhűséget erősítik.
[ Szerkesztve ]
-
ktg3
őstag
ittvan ez egy kis alapnak-- sztem ezek kb mindegyike kritikus hiba
persze ezen felül jön még hogy az ugrásnak a játékban nincs értelme mert csak mászásra lehet használni gyakorlatilag adott helyeken
ehhez jön az is h a fegyvereket nem lehet letámasztani kb sehol csak ott ahol a scriptben meg van írva..
szal olyan logikus helyekre mint egy homokzsákokból felépített fedezék vagy ilyesmi - arra sem lehet letámasztani.. továbbá ha lefekszel akkor sem (mondjuk én olyan bill- beállítással nyomtam h nem volt konkrét fekvő gomb amire ott is maradt, csak addig maradt fekve amíg nyomtam a gombot)meg azok a megvalósítások h egy párducba v nem emlékszem milyen tank is volt benne lehet h királytigris mindegyikbe 3 bazooka azt jólvan -- ez is kamu persze mondjuk de ez belefér- (ugyanúgy amikor t34essel kell menni - mondjuk az élvezetes)
meg néha van olyan vasember amibe 3-4 et is kell lőni..
gyakorlatilag futás közben nem lehet megölni 1 lövésre kispuskával embert mert mindig csak kicsit meghanyatlik majd fut tovább mintha mi sem történt volna(ez sem kritikus hiba- csak ha összejön azzal h egy helyen kva sokan vannak akkor eléggé megnehezíti a dolgodat , mert itt lép be az az effekt h gyorsabban jönnek mint ahogy le tudod őket lőni..)vagy várjál egyszer kipróbáltam milyen az ha miközben cseles kis japók ott fekszenek halottnak tettetve magukat belelősz némelyikbe messzebbről...
meglepő módon ugyanúgy felkelt némelyikami még vicces h néha "megelőzöd" a scriptet ha gyorsan rohansz ...
és jönnek a katonák de te már olyan elől vagy h nem oda van írva az ellen scriptje és csak elfutnak melletted simán megkéseled őketmeg volt olyan rész ahol sztem túl nagy szünet volt két checkpoint közt és ráadásul elég nehéz részen volt és már untam 10.szerre nekiállni hogy mindig már majdnem ottvagoyk a checkpointnál de előtte pont ledarálnak (ez belefér mondjuk minden játékban van ilyen , csak itt annyi a különbség h másik játékban akkor máshogy próbálom - de itt nem lehet mert egy nyamvadt útvonal van )
igazából csak ennyi
a 4. rész nagyon jó volt
alapvetően ebben is van sok jó újítás de annyi rossz van mellette h sztem aki ezeket nem látja az meghívhat egy sörre vagy én hívom meg egyre : ) -
Linser
csendes tag
A hangok rendben vannak !Vista! és ez nagy szó.
Dinamikus és térhatású. Egyébként nem vettem részt a második VH-ban így a fegyverek hangjának korhűségét megállapítani nem tudom. De nem kell a hangerőt max-ra tekerni ahhoz, hogy élvezhető legyen. (Medal of Honor: Airborne)
Végignyomtam, jó de kíváncsi leszek arra majd ha az Infinity Ward-os COD (COD1,2,4) napvilágot lát milyen lesz. Sok lopott ölet ellenére nekem tetszett.linux legyen veletek
-
feka007
nagyúr
Ne mondd már, hogy annak a másik ötmillió embernek a hangrendszerével van baja, akik azt mondják hogy gyengék a fegyverhangok... Vagy akkor az miért van, hogy CoD2-ben szépen szól a Kar98, itt meg olyan tompa halk mint mikor kiszúrok egy üveget? Ennél sokkal erőteljesebb hangja van a fegyvereknek... Szóval a fegyverhangok szarok, ezt le se lehet tagadni. Azt meg nem értem, hogy miért nincsen hangja a bekiabálásoknál mp-be, ez elég alap dolog lenne... Másik meg hogy a mozgást se tudták olyan szépen megcsinálni mint a 4-nél, sztem erre a részre jóval kevesebb pénzt költöttek (mondjuk én se láttam volna benne CoD4 sikert)
-
tag
Kicsit elbeszéltek/ünk egymás mellett.
Bármit is írnak a külföldi tesztek, ha akár itt megnézed, akár a COD5-ös topicban, 10 emberből 7 rossznak találja a fegyverhangokat.
Csakhogy értsd: nálam is, meg gondolom másoknál is kristálytisztán és dinamikusan halljuk, hogy a jópár fegyverhang egy vicc.
Nem hiszem, hogy a hangminőségen táncolunk, és például, csakhogy lásd, nem kötekszem, épületben, főleg Berlinnél a fürdőhelységekben folyó harcnál én is elcsodálkoztam, milyen remekek a visszhangok, hogyha fal mögül ordibálnak, vagy ha másik helységből, ezek előtt le a kalappal, teljesen egyetértek Veled.
A fegyverhangok is mind szépen kivitelezettek, de egy részük akkor is borzasztó. Remekül hallom, hogy borzasztó.De ha már így belelendültem. Oké, nem lőtt mindenki ilyen fegyverekkel, és nincs összehasonlítási alapja. Mivel nekem akad, itt van pár példa, ami közel áll ahhoz, amit én tapasztaltam:
a KAR-nak ilyen hangja van minimum, és messze állsz a lövésztől.Mosin-Nagant szintúgy.
Most gondolj vissza a játékra...
Csak két kiragadott példa.
-Houston van egy kis problémánk. - Aham, és akarsz beszélni róla?
-
ktg3
őstag
szted mit érdekli az embereket h rewiev-okban mi van hogyha nála otthon szar?
lehet kristálytiszta és dinamikus hangja de ha szar akkor mit sem érmondjuk nekem személy szerint a hanggal nem volt bajom..
(biztos azért mert a többi elvette a figyelmemet róla )de igazából ha egy játék megfog az megfog kevésbé jó graffal és kevésbé jó hanggal is..
szal nem ezen múlik a dolog