Új hozzászólás Aktív témák
-
Hedgehanter
őstag
A ajanlott gepigenye mennyire gazos?
-
JanR
addikt
válasz Hedgehanter #1 üzenetére
Ahogy elneztem a config-od boven el fog rajta futni
-
Kr/\toS
senior tag
válasz Hedgehanter #3 üzenetére
Extra beállításokon legalább gf9600gt javasolt.Szerintem a 8600gts-eden mediumban futkározna jól.
-
Jhonny06
veterán
Még csak most kezdtem el, de annyira nem nagy szám szerintem. Én a CoD-okat mindig is azoknak a játékoknak tartottam, amin csak úgy végigrohansz, aztán kész. Lehetne egy kicsit összetettebb. De a látványvilág, fegyverek rendben vannak.
-
athomi
veterán
Feladta a Tréyarch a leckét az Infinity Ward-nak? Ne röhögtess már, erről szó sincs. Inkább az IW tette fel a lécet CoD4-gyel olyan magasra, amit a Tréyarch-nak (ismét) nem sikerült átugrania.
Grafikában nem sok különbség van a 4. és az 5. rész között. Mozgásban viszont a CoD5 visszafejlődés a 4. részhez képest. Valljuk be őszintén, a mozgás kissé gagyi lett, a gránátdobás nevetséges. A hangok leírhatatlanul borzalmasak! Egyes pályák unalmasak, ráadásul helyenként idegesítően lettek kidolgozva, sokszor egy bokamagasságú tárgyon sem lehet átugrani. A történelmi hűség nulla, ezt a CoD5 topikban már páran kitárgyalták. Az AI hagy némi kívánnivalót maga után, olykor a gép nem reagál semmit pedig 3 méterre állok tőle. Se nem lő, se nem támad, majd ha odamegyek közvetlenül hozzá ledöf a fegyverével. Előfordulnak lelőhetetlen ellenfelek is. Normál módban az ellenfelek fegyverekkel teljesen veszélytelenek, viszont gránáttal állandóan kidobnak. A leglehetetlenebb helyekre is képesek bedobni utánunk a gránátot. A játék nagyon rövid.A játék összességében nem lett rossz, de még mindig csak az IW-s csapat árnyékában járnak.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
-
Kr/\toS
senior tag
Ezek rettentően szőrszálhasogató vélemények olyannyira hogy ha ők nem mondják ez az emberek nagyrészének fel sem tűnik, ráadásul ettől még NEM lesz rossz a játék.
A repülőgépes kommenthez annyiban szólnék hozzá; hogy a sztálingrádi 6.hadsereg támogatásához (ami csak légi úton lett lehetséges) igen komolyan át kellett szervezni a Luftwaffét így távolról sem kizárt a szerepeltetett géptipus.
A hangról összességében szuperlatívuszokban tudok beszélni úgy; hogy igen komoly házimozirendszeren játszom X-Fi-vel, és megfordult már jópár játék a gépemen. Tartom a véleményem úgy hogy játszottam az előző CoD-okkal is, és az ötödik epizód hangzásvilágát egyik sem közelítette meg. Talán érdemes lenne az alaplapi hangkeltők minőségében keresni a hibát, ugyanis ez a hang-motor nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
Azok a "zombik", hogyan kerülnek bele a játékba?
-
mokus1
addikt
válasz WonderCSabo #13 üzenetére
Ezt igazából én sem tudom.De semmi előzmény vagy valami csinálhattak volna előtte egy olyasmit hogy olyan bombát dobtak le amitől feléledtek vagy tudom is én nem sok köze lenne a 2 Vh-hoz de legalább érteném
De jó pálya. Egyedül a 16.szintig juttotam
-
Puma K
veterán
Még nem játszottam a COD5-el, de azt mondják, hogy akinek ment a COD4 annak fog menni a COD5 is. Mert próbálták olyanra csinálni, hogy minél több embernek fusson a gépén, viszonylag jó grafikán. Ügye a multis része miatt meg amúgy is.
Majd megszerzem és tolom."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
BalaNce87
addikt
Hát jó játéknak nem nevezném, jól néznek ki a karakterek? hát nekem nem jön be a csillogó bőr, meg a a csillogó gumibajusz , nevetséges. Sokan azt mondják sokkal szebb mint a BiA3, rossz a szemük az ilyen embereknek? ez minden téren visszalépés, lemásoltak a 4-et és visszamentek a 2.VH-ba, nem értem akkor minek mentek a modernbe, ebbe így mi a logika? Nincs bajom a 2.VH-val, mert lényegében a cod az nekem ezt jelenti, de ha már egyszer eltértek a témától, minek kellett visszahozni? A játék tipik cod lett végeredményben, újdonásgot nem mutat a 2. rész óta, max ezekkel a perkekkel meg szintlépéssel, amiket én nem neveznék előrelépésnek. Meg még mindig várom azt a codot, ahol nem tudsz leugrnai 5 méteres házakról, nem nő vissza az életed, nem könnyű lőni benne, nemtudsz háztetőről leugorva csipával ellőni vkit (más fegyverrel is). Értem én hogy arcade, de ez már nevetségesen egyszerű, ha CoD 6 is ilyen lesz, ami 100% akkor nem lesz vmi egetrengető, sci-fi+cod pfff...
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Én egy hibát látok... Nincsenek a pályáknak szélei, vagyis rosszul van megcsinálva, mert egyszer csak egy padkánál nem tudok továbbmenni, mert ott a map széle. Amúgy jó, a hangok is, meg minden, csak a gránátrobbanás lehetne erőteljesebb.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
tag
Szia, csak a hangrendszerrel kapcsolatban nem értek Veled egyet:
Razer Barracuda hangkarival és hasonló színvonalú erősítővel és hangfalakkal (Marantz) együtt is kritikán aluli a fegyverek hangja. A többi rendben van, katonák hangjai és pályazaj illetve zene, de a fegyverhangok... Gyerekpuskáknak és légpuskáknak komolyabb hangjuk van. Volt szerencsém pár 2. vh-s golyós fegyverrel lőni, (KAR, Mosin-Nagant). A cod2-es hangjuk messze közelebb van a reálishoz. Ezek a cincogások olyanokra sikerültek, hogy komolyan kezdtem átnézni, hogy biztos el van valami kalibrálva nálam valami, mert ez bizony vicc. De nem, minden más hang a helyén volt. Borzasztó és lehangoló számomra.
Aztán a repülőgép-témához még egy kis adalék. Abszolút nem kioktatva írom, csak érdekességképp, hátha ez másokat is érdekel.
Említetted, hogy át kellett szervezni a Luftwaffe-t. Namost ez rendben van, de egyszerűen nem volt mit oda szervezni, a Luftwaffe összeomlását sok hadtörténész arra vetíti vissza, hogy konkértan nem volt 4 motoros nagy távolságokra bevethető típusuk. Itt sántít a feltételezésed, hogy odaszerveztek valamilyen a játékban látott géptípust. Nem volt olyan. Német részről négymotoros egyedül a Focke-Wulf 200C Condor volt, de az tengerészeti felderítő és bombázó volt, az óceániai hadszíntéren.
Brit-amerikai részről szinte végtelen a felsorolás: Avro Lancaster, Boeing Flying Fortress, Boeing Superfortress, Consolidated B-24 Liberator, Handley Page Halifax csak ami hirtelen eszembe jut. És engem igenis zavarnak az ilyen tévedések, és ezen kívül volt még jópár. Ez olyan dolog, mintha bármilyen fegyverrel lövöldözhettünk volna, mert végülis golyót lő ki mindegyik, nem? Na ez aztán a szőrszálhasogatás![ Szerkesztve ]
-Houston van egy kis problémánk. - Aham, és akarsz beszélni róla?
-
beteg
őstag
vki összefoglalná pls. hogy akkor most mi a helyzet a multival? xfire még nem látja igaz? eredeti játékkal nem lehet felmenni magyar tört szerókra, igaz? vagy mit ba.rontok el??
thxCsak futni kell!
-
infectedmann
őstag
"Elmondható, hogy a legjobb második világháborús CoD-al volt dolgunk."
Ehhe, ehhe.
-
ktg3
őstag
ehh
ha neked ebben a részben nincs kritikus tervezési hiba akkor bizony vagy nagyon elfogult vagy vagy nem játszottál még rendes játékkal
-
athomi
veterán
A hozzászólásomból belekötöttél két dologba (hang, történelemhűség), majd írtam rá konkrét példákat neked, de persze tőled csak annyi a válasz, hogy ezek szőrszálhasogató vélemények. A Treyarch ígérgetett történelemhűséget, nem mi.
Attól, hogy felnyomod a hangerőt, még ugyanúgy gagyik lesznek a hangok. Te amúgy is a hangzásról beszélsz, nem pedig a hangokról. Szinte mindenki azon a véleményen van, hogy gyengék a fegyverhangok. Ezzel sem éppen a történelemhűséget erősítik.
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
Letoltottem a demot, erre meghalt a boxom
Amiugy tudom, hogy foleg multiplayer jatek, de mar egy /nem/ kicsit kezdem megunni a vilaghaborus temakat...
Lehetne mar valami jo kis Szomaliai polgarhaborus balhe, vagy Dunaszerdahely vagy mittomen, de mara VH egy kicsit uncsiAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
$p@rr0w
őstag
"Elmondható, hogy a legjobb második világháborús CoD-al volt dolgunk." - ez csak az első részről mondható el...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
Kr/\toS
senior tag
Először is szögezzük le nem kötekedtem. Most sem teszem csak kifejtem a véleményem.
Másodszor: hangra nem tudsz konkrét példát írni, mivel a hallás mint olyan szubjektív. Mint ahogy arra sem hogy a legtöbben alaplapi hangvezérlővel játszanak és azokon minőség enyhén szólva is gyarló lesz, szóval ha azon kérdéses valami, nem biztos hogy rossz, csak nem megfelelő a célhardver.Érdemes lenne megkérdezni még pár X-Fi tulajt hogy náluk rossz-e a végeredmény.
Említettek itt Razer Barracuda hangkarit de kiábrándítalak azon egy idős cmi hangchip van; eax támogatás max 2.0 szal enyhén elavult, jó az snr-je és a dac-je de kb ennyiben ki is merül a dolog. Én a rengeteg hallott játék után is tartom magam hozzá hogy a fegyverhangok jók, egyébként pedig ott van a hangmenüben egy 5! sávos állítási lehetőség és ha halknak hallod a fegyverhangokat lentebb veszed a zenét és a beszédet. Végső esetben leveszed az okklúziót. Egyébként érdemes megnézni pár Youtube os videót hogy az alap frekvenciamenet azonos-e a fegyvereknél. Ezzel kapcsolatban nem én vagyok az egyetlen a világon a teszelők közt aki "cinematic sound"-al jellemezte a gammát. Szóval vica versa.A kronológiailag helytelen tankmodellek: nem vagyok járatos olyen téren a fegyvernemekben hogy fejből felsoroljam azt a számos német tanktípust amit gyártottak évszám szerint. Nem befolyásolják a játékmenetet. Ha fejenállsz akkor sem.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Huhh nem semmi vita alakult ki itt. A játékról alkotott vélemények szubjektívek. Nem vagyunk egyformák, ezért valószínűleg másképp élünk meg dolgokat.
Elég sokat játszottam CoD-okkal a 3. epizódott kivéve mert ugye az csak only konzol. Sőt elmondhatom, hogy az 1. között volt saját COD: WaW (COD5) szerverem. Bizony csúnya módon még a hivatalos megjelenés elött 1.0-ás verzióként itthonról üzemelve, ami még mai napig is elég közkedvelt.
A véleményem azok után, hogy azért elég sok időt foglalkoztam vele:
Single kampány:
- Ami nekem az 1. dolog volt és nagyon szembeötlő az az, hogy az egész játékban 0 kreatívitás nincs, csak hozzánk vágtak 1 kis tüzet. De maga a játékmenet teljesen a CoD4-re épül. Megpróbálják ugyanazokat a húzásokat eljátszani 1 2.VH-s skinnel mint amiket a nagy előd megtett, csak valahogy a scriptek gyengén sikerültek.
- Kaptunk CooP módot végre. Nekem csak egy bajom van vele, hogy nem folytatólagosan megy, hanem minden missziót külön-külön ki kell választani. Ugye a Treyarch-os fiúk nem jászottak Serius Sam 2-t coop-ban.Multi:
- A perk rendszer nekem bejött a 4-ben is és itt is. Csak sajnos nem tanultak a hibákból. Megmaradtak az olyan dolgok amik csak a játék kárára vannak(Martyrdome, Bouncing Betty/Claymore, Last Stand/Second Chance). És nem figyeltek a balance-ra(imádom CoD5 ben a sima klasszikus rifle-ket, csak akkor kezd felmenni a pumpa amikor egy tunker jön szembe juggernaut-tal és az istenért sem elég bele 1)
- A pályák tetszetősek és remekül ki vannak dolgozva csak sajnos bizonyos játékmódokban vannak pályák amiknek a fele kihasználatlan(SEELOW Search&Destroy módban pl) és csak a szegény ember FPS-ét eszik. Ezt úgy mondom, hogy nincs gyenge gépem de ez az epizód kb azonos beállítottság esetén majdnem fele annyi fps-t produkál mint a 4. epizód.
- A szokásos bugok itt is megtalálhatóak.A hangokról: Kratos én elhiszem, hogy a házimozin és 1 X-FI kártyán jól szólnak, de azt be kell látnod, hogy az emberek többsége ezekkel nem rendelkezik, ahogy én sem. Ebből adódóan itt el van nagyon rontva a játék mert pl. multiban elég szar volt amíg nem volt 5.1 fülesem(CyberSnipa Sonar 5.1) addig a kis Logitech Precision Gaming-el piszokmód nem hallottam sokszor, hogyha valaki csörtet mögöttem.
Köszönöm és bocsi a méretért.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Tuco Ramirez
őstag
Szerintem nagyon eltalálták az egész Call of Duty sorozatot. Egyik része sem hosszú, de arra a néhány órára garantált az ütős játékélmény.
Az 5. részből hiányoltam a negyedik rész nagyszerű sztorivonalát, de hát végül is megtörtént eseményekről van szó, így sokat nem lehet variálni vele. A fegyverhangok sajnos valóban elég gyengék lettek, de az újonnan behozott lángszórózás azért engem kárpótolt ezért a bakiért. Nekem a berlini pálya tetszett a legjobban, azon belül is a Reichstag bevétele.
Jöhet a 6. rész!WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
ktg3
őstag
ittvan ez egy kis alapnak-- sztem ezek kb mindegyike kritikus hiba
persze ezen felül jön még hogy az ugrásnak a játékban nincs értelme mert csak mászásra lehet használni gyakorlatilag adott helyeken
ehhez jön az is h a fegyvereket nem lehet letámasztani kb sehol csak ott ahol a scriptben meg van írva..
szal olyan logikus helyekre mint egy homokzsákokból felépített fedezék vagy ilyesmi - arra sem lehet letámasztani.. továbbá ha lefekszel akkor sem (mondjuk én olyan bill- beállítással nyomtam h nem volt konkrét fekvő gomb amire ott is maradt, csak addig maradt fekve amíg nyomtam a gombot)meg azok a megvalósítások h egy párducba v nem emlékszem milyen tank is volt benne lehet h királytigris mindegyikbe 3 bazooka azt jólvan -- ez is kamu persze mondjuk de ez belefér- (ugyanúgy amikor t34essel kell menni - mondjuk az élvezetes)
meg néha van olyan vasember amibe 3-4 et is kell lőni..
gyakorlatilag futás közben nem lehet megölni 1 lövésre kispuskával embert mert mindig csak kicsit meghanyatlik majd fut tovább mintha mi sem történt volna(ez sem kritikus hiba- csak ha összejön azzal h egy helyen kva sokan vannak akkor eléggé megnehezíti a dolgodat , mert itt lép be az az effekt h gyorsabban jönnek mint ahogy le tudod őket lőni..)vagy várjál egyszer kipróbáltam milyen az ha miközben cseles kis japók ott fekszenek halottnak tettetve magukat belelősz némelyikbe messzebbről...
meglepő módon ugyanúgy felkelt némelyikami még vicces h néha "megelőzöd" a scriptet ha gyorsan rohansz ...
és jönnek a katonák de te már olyan elől vagy h nem oda van írva az ellen scriptje és csak elfutnak melletted simán megkéseled őketmeg volt olyan rész ahol sztem túl nagy szünet volt két checkpoint közt és ráadásul elég nehéz részen volt és már untam 10.szerre nekiállni hogy mindig már majdnem ottvagoyk a checkpointnál de előtte pont ledarálnak (ez belefér mondjuk minden játékban van ilyen , csak itt annyi a különbség h másik játékban akkor máshogy próbálom - de itt nem lehet mert egy nyamvadt útvonal van )
igazából csak ennyi
a 4. rész nagyon jó volt
alapvetően ebben is van sok jó újítás de annyi rossz van mellette h sztem aki ezeket nem látja az meghívhat egy sörre vagy én hívom meg egyre : ) -
Linser
csendes tag
A hangok rendben vannak !Vista! és ez nagy szó.
Dinamikus és térhatású. Egyébként nem vettem részt a második VH-ban így a fegyverek hangjának korhűségét megállapítani nem tudom. De nem kell a hangerőt max-ra tekerni ahhoz, hogy élvezhető legyen. (Medal of Honor: Airborne)
Végignyomtam, jó de kíváncsi leszek arra majd ha az Infinity Ward-os COD (COD1,2,4) napvilágot lát milyen lesz. Sok lopott ölet ellenére nekem tetszett.linux legyen veletek
-
fiATHaLON
őstag
Bizony!
Csodálattal tölt el, hogy aki a Medal első részén a kijövetelekor
ott izgult az etalonszámba menő igazoltatásos jelenetnél (egyik sem
hozott akkora hangulati újítást azóta szerintem), az hogy képes még
mindig újra meg újra nekiszaladni ezeknek a kínzóan egyhangú játékoknak...
Arról nem is beszélve, hogy a CoD készítői még arra sem veszik a fáradságot,
hogy egy immár 9!!!!!!!! éves grafikai motort teljes egészében kihajítsanak, hanem
toldozgatják, majd elpuffantják a "Mi bizony mindent kihozunk egy adott lehetőségből!"
szlogent.
Ez igaz volt a CoD2-nél. Ott potyogtak az állak, hogy mi ez...
(De az utóbbi 2 résznél is potyogott az állam, hogy mi ez... ) -
sirzollee
tag
Nem rossz a CoD5,bár hagy némi kivetni valót.A grafika szép,de amikor a T34-el,vagy a BlackBird-el kellett nyomulni és több találatot kaptam,semmit sem láttam a füsttől,homálytól.Az AI tényleg lehetne jobb,bár időnként arra lettem figyelmes,hogy a Banzai attackers folyamatosan jönnek és nem akarnak elfogyni...Pozitív,negatív jellemzői minden játéknak vannak,tökéleteset soha nem fognak kidobni...
-
twine
addikt
Igen-igen.valóban jöhetnének már sorban a modern háborús játékok....COD4 nagyon tetszett....(reméltem elindít valamit-tévedtem-)komolyan jó volt...annak ellenére hogy egy "csőben" futottunk végig az elejétől a végéig....de a hangulata nállam, mind ezt feledtette! Arról nem is beszélve hogy, (és ezt lehet hogy bebukom, mivel nem vagyok egy hardcore játékos) azért szerintem tömegével nem tudunk sorolni olyan játékokat, ami nem lineáris...van pár ...de még mindig ez megy...hiába kerül minden értékelésben oda a minusz a linearitáshoz....
A hangok?: Lövésem nincs hogy jó e vagy sem....én is alaplapi zsugán nyomom....5.1-ben...ezt kb olyan vitának tartom,,mint mikor egy autós játéknál jönnek az okosok hogy köze nincs a valódi vezetéshez.....persze hogy nincs b@zmeg...mert ez egy játék....
ha valódi lövéseket akarsz hallani,,menj el katonának, vagy vadásznak....'oszt lövöldözhetsz kedvedre....de hogy ha te egy játékot azon a hangerőn és "frekvencián" akarsz végigjátszani mint ahogyan egy valódi fegyver lő, és "lobogtatja" a nyomás a dobhártyádat,,akkor lehet hamar halláskárosodott leszel....ha meg nem,,és lehalkitjuk..stb....akkor meg milyen életszerűségről beszélünk....akkor nem mindegy, hogy csattog az a puska? persze ezt a ma játékainak minőségén belül irom....hiszen ugy gondolom,,,azért az a tompa "pukkanás" erős tulzás amit itt sokan emlegetnek....
vlaszeg ezt sem fogom végigjátszai....mint a legtöbb Világháborús játékot sem....majd löldözök vele párat....és megy a sülyesztőbe..mint a többi....tényleg kurvául unalmas...ennyi év után...olyan sok szituáció van a mai háborúkban is....ujságírok...riporterek...operatőrök....és mellete, tényleg azok a helyek ahol a mai napig mennek a polgárháborúk....Vegyünk már elő párat....Filmeket tudnak csinálni belőlük,,igazán jókat, és minőségi darabokat...játékot miért nem? -
Anubiss
tag
Nem olyan rossz maga a játék, a grafikával nekem semmi bajom, lehet, hogy kicsit érdekes hangja van a gránátrobbanásnak, de ez még elmegy. AI sem rossz, csak már találkoztam olyannal is, hogy a társam meg egy japán közvetlen közel (kb. 15 cm-re) ácsorognak (leültek zsugázni )
-
_Scythe_
aktív tag
Na végre valaki, aki észreveszi, hogy mi igazán "gagyi" a cod-okban.
Csak felsorolás szerűen: kb. 2m széles sávban tudsz mozogni, boka magasságú növények, amiken nem lehet átmenni (én úgy hívom, betonnövények), lerombolhatatlan környezet, egyenesvonalú cselekmény, a növényzet ultra gagyi: a 16 bites konzolok korszakából ismert 2D-s, iszonyú elmosódott textúrájú, két egymásra merőleges síkidom, ami természetesen szintén beton, a "láthatatlan falak" (nagyon "igényes" módja a játékos pályán tartásának), a cod 4 óta (?) bevezetett checkpoint rendszer (bár ez szubjektív), nincs "anyaga" a dolgoknak: nem lehet átlőni vékony falon, sőt, sokszor magát az ellenfelet sem, hiába tisztán áll. Persze tudom, hogy létezik felrobbantható épület, és egy két helyen van olyan, hoyg átlőhetsz a géppuskafészkekben, csakhogy ezt nem engine-ből vágja a játék, hanem statikusan le lett programozva egy-két helyen, így a játékosok egyik legutálatosabb ellenségével, a következetlen (csaló?) játékvezetéssel találkozhatnak. Mondok egy általános példát: egész játék alatt nem nyitható egy ajtó sem, de az utolsó előtti pályán úgy tudsz tovább menni, ha bemész egy ilyen ajtón. Na most ha eddig nem lehetett, ott mért lehet? Miért gondolnád, hogy most ott pont lehet? Vagy szinte minden FPS-ben megtalálhatóak a közkedvelt piros hordók. Az ember elvárná, hogy a piros hordó robbanjon. De nem robban. Aztán van egy pálya, ahol igen, majd többet megint nem. Ha ott robbant itt mért nem?
Na most azt gondolhatjátok, hogy gyűlölöm a COD-ot, erről szó sincs, csak azért tegyük helyére a dolgokat. Egy COD nem összevethető egy Crysis-szal.Light FPS kezdőknek és kevésbé összetett játékmenetet elváróknak. (gyk. "menni, oszt lőni") A COD 4-nek azonban volt egy óriási előnye: a szenzációs hangulat és a mégszenzációsabb történet vezetés. Az mindent vitt! Egyelőre nekem ebben ez az érzés nincs meg, de még nem vittem végig (majd ma rászánom azt a 2-3 órát). És ezzel elérkeztünk a COD talán legnagyobb hátrányához, az ultra rövid single playerhez. Ez nekem még most is gáz, 2008-ban. Oké, hogy ez alapvetően multi játék, (és ennek alá is rendelnek mindent a sebesség érdekében ((grafika, effektek, fizika))) de ha van single, akkor az legyen már olyan is. Még azt nem értem, (sok másik játékkal együtt) hogy rövid a játék, (viszonylag) alacsony felbontásúak a textúrák, nincs volumetric sky (annyira nincs, hogy egy kifeszített kép az egész), egy ösvényen mozog a játékos, (így ugye csak azt az ösvényt kell körberakni tereptárgyakkal, nem több négyzetkilómétert, akkor mégis mi 6.7GB rajta? (A Far Cry 2 belefért 3.2-be, és egy "hangyányit" nagyobb, minden szempontból.)
Hát ez az én véleményem a COD-ról, amivel lehet egyetérteni, és nem -
feka007
nagyúr
Szerintem meg hülyeség ez a szkript-utálat, inkább legyen csőjátékmenet ami leköt 2-3x-i végigjátszásra (CoD4), minthogy szabadon mehessek, de baromira unalmas, és abbahagyom az elején (FC 2)
Azért nem CoD5-öt említek, mert ami tetszett a 4-ben (történetvezetés, hangulat ahogy te is mondtad) itt egy nagy nulla lett, örültem hogy vége van...[ Szerkesztve ]
-
_Scythe_
aktív tag
Persze, ha leköt, de engem nem, de mondom, maximálisan megértem azt is. Engem nagyon elkapott az FC2, de azt is megértem, akit nem. Én is kicsit másra számítottam először, de nekem nagyon bejött ez is.
De ha csőjátékmenet, akkor legyen igazi hardcore hentelés, mint pl. Painkiller. Nekem az is nagyon beadta.
Nekem a COD FPS-ben olyan, mint a NFS autósban. -
mindfreak
őstag
Sokan elvesznek a részletekben, és többet foglalkoznak a játék megvalósításával, mint magával a játékkal. Én beállítottam full grafikát, 7.1-et jó nagy hangerővel, oszt játszottam. Egy-két jelenetnél úgy beleéltem magam, hogy leizzadtam. A CoD 4 sokkal jobb volt ez tény, de annyira ez sem volt vészes, mint az itt sokan leírják. Találkoztam már ennél sokkal rosszabb játékkal is az idén. A II. VH témával sincs semmi gond, csak nem minden játékban ugyanazokat a harcokat kellene feldolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
A sok kritikusnak üzenem: majd ha megveszik eredetiben, akkor kritizálják!
Addig meg örüljenek, hogy valami lekötötte őket X időre...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gabi133
aktív tag
Hsz.-ekből mazsoláztam kicsit, ezekre válaszolnék.
"sokszor egy bokamagasságú tárgyon sem lehet átugrani
olykor a gép nem reagál semmit pedig 3 méterre állok tőle"
-Így van"A hangok iszonyatosan tompák, egy légpuskáknak erősebb a hangja, mint a játékban lévő puskáké."
-Azért azt is vedd figyelembe, hogy a legtöbb embernek nincsen viszonyítási alapja. (A valóságban nem hallot még ilyen, vagy hasonló fegyvert.)"Azok a "zombik", hogyan kerülnek bele a játékba?"
-Korábbi részek multiplayer módjában előszeretettel csináltak "zombi" szervereket, és szerintem ez feltűnt a fejlesztőknek.
Szóval ahogy írták is: Fogjuk fel ezt egy bónuszként."történelemhűség"
-Nem mindenki fújja kívülről az egész VH-s történelmet, úgyhogy sokaknak nem is tűnnek fel ilyen dolgok, ezért nem is foglalkoznak vele.Grafika: Hogy driver vagy játék probléma-e nem tudom, de nekem maximum grafika mellett is meg szoktak jelenni fehér csíkok a víz szélén. Ezt egyébként már más is mondta.
Játékmenet: 1-2 részt filmekből "nyúltak le", ami nem lenne baj, csak kissé gyengén sikerült "lemásolni". Pl: Ellenség a kapuknál. Igazából ott akkor kellene lőni a sniperrel amikor a bombarobbanást hallod. Lehet, hogy én vagyok a süket, de hiába játszom fejhallgatóval, én csak repülőgép zajt hallottam. Ami mondjuk még tetszett az az, hogy shotival leamputáltam az ellenség lábát 1 méterről.
Hát AI-n tényleg van mit javítani. Pl: Amikor a lángoló házban kell menekülni és mennék fel a lépcsőn, megáll előttem az "öreg" engem meg közben hátulról lőnek. Vagy egy másik: Társaink "nem túl segítőkészek". Pedig csak a 2. nehézségi szinten játszok a játékkal. Ott pedig azért aktívabbnak kellene lenniük szerintem.Végülis nekem mind grafikailag, mind hangulatra bejött a játék.
-
fiATHaLON
őstag
válasz forceberg #43 üzenetére
Ezen részemről most pont rajtavesztettél, mert eredetit néztem.
Hálistennek pénzt nem kellett adnom érte, mert erősen megkönnyeztem volna...Amúgy ez a "vegyük meg eredetiben" meg eléggé kényes kérdés, mert
egyrészt a prohardver igen nagy (kb. 30-45%-a, ha az áttétes témákat is nézem, pl. hardverek egy része) tulajdonképp nem is létezne, másrészt a magyarokat
nem biztos ám, hogy kizárólag a megátalkodott ingyenélés vezérli warezoláskor,
hanem mondjuk a pofátlan arculköpés pl. egy Mass Effect kieg.kapcsán,
hogy csak egyet említsek.
Elnézést a hót idenemillő megszólalástól, csak kikívánkozott,
ha már így megtaláltál a bölcsességeddel.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
"Azért azt is vedd figyelembe, hogy a legtöbb embernek nincsen viszonyítási alapja. (A valóságban nem hallott még ilyen, vagy hasonló fegyvert.)"
Ha nem is hallotta még valaki a valóságban egy puska hangját, azért el tudja képzelni, hogy egy kar98-asnak nem légpuska puttyanó hangja van."Nem mindenki fújja kívülről az egész VH-s történelmet, úgyhogy sokaknak nem is tűnnek fel ilyen dolgok, ezért nem is foglalkoznak vele."
A készítők ígértek történelemhűséget.A Treyarch-osok még mindig a IW-sekből élnek. Mindig az IW-sek hozzák az újításokat, ők meg csak lekoppintják azt egy másik bőrbe ültetve. Csak míg a CoD4 hihetetlen atmoszférával, hangulattal rendelkezett, addig az 5. rész sokszor unalomba fullad...
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
-
feka007
nagyúr
Aki azt mondja, hogy hülyeség a zombi mód, az csak nem próbálta még, vagy ha igen akkor elég nagy f.sz, mert nálam ez a rész 10%-ot húz az összképen, legjobb része a játéknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Formula-1
- Steam Deck
- Ukrajnai háború
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Mercusys MR70X Router, AX1800, Dual-Band, WiFi 6, garis eladó!
- ÚJ! Western Digital Red 4TB merevlemezek. Számlával, garanciával!
- Garmin Venu 3S okosóra - Pebble Grey, Slate rozsdamentes acél kerettel
- Új! - Univerzális Milánói fém szíj 22mm - Ezüst színben
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó